Posts by eeyk

ik ben nu al 2 uur bezig met een fout op google aan het zoeken maar ik kom er niet uit.

PHP
    mysql_query("DELETE FORM `jackpots_codes` WHERE `code`='".$_POST['coded']."'")or die (mysql_error()).'<br />'.$query;

dit is de error :

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE `code`='145235'' at line 1

Wat moet het doen?
    de code 145235 of een andere code die de gebruiker invult moet worden verwijderd.

de waarde van $_POST['coded'] = de input van de gebruiker.

:cheer:

dit stukje heb ik uit mijn eigen website,
    dit is alleen include van de video.

de naam zou denk ik via een get_content moeten?

PHP
    $obj->bericht   = eregi_replace(
    "\\[ytube]([^\\[]*)\\[/ytube\\]",
    "<object width=\"\\100%\" height=\"\\100%\">
    <param name=\"\\movie\" value=\"\\1\">
    <param name=\"\\allowFullScreen\" value=\"\\true\">
    <param name=\"\\allowscriptaccess\" value=\"\\always\">
    <embed type=\"\\application/x-shockwave-flash\" src=\"\\1\" allowfullscreen=\"\\true\" allowscriptaccess=\"always\" width=\"100%\" height=\"100%\"></object>
    ",$obj->bericht);

wel aanpassen anders gaat het niet werken,
    de bezoeker kunt via [ytube]het video'tje aanroepen en met[/ytube] sluit je de link weer.

voorbeeld : http://crime-ware.nl/Games/videos.php?id=75

(a)

5 december werken van 10 tot 20,
    6 december Auto rijles volgen en werken.

25 26 december vrij van werk,
    27 december naar een concert.

31 december van 09 tot 18 werken daarna naar familie.

ik vind dat google goed werk levert.
    Youtube kanaal is geweldig en overzichtelijker.

Google plus vind ik wat overdreven,
    Google nieuws moet ik even aan wennen.

Paysafekaart is niet nieuw maar al een tijdje te koop,
    alleen hebben ze nu gewoon de concurrent uitgeschakeld door wallie geheel te kopen.

Citaat van DangerProne

dit kan ja, met de oude walliecard, daarmee kan je nog tot eind 2011 betalen. dit is een nieuwe kaart, die wallie overgenomen heeft.
    de winkel heeft wel gelijk, is gewoon een vervanging van wallie.
    Alleen jij wilt dus met oude manier betalen, via wallie en dat gaat niet. Je kaart is wel goed, alleen je moet een site hebben die dus al de paysafecard ondersteunt

heb ik ook een keer gehad,
    toen vroeg iemand aan mij wat is jou favoriete eten.

De dag er na wilde ik op msn en was ik gehackt ook pogingen op andere probeerde die hacker dat,
    ook op een online spel waar ik meer dan 800 euro in heb zitten maar daar had ik een ander wachtwoord voor.

ik heb uit eindelijk met een hacker uit mijn lijst gesproken en die heeft mijn account terug gehackt.