nu zou het moeten werken.
zo niet probeer in plaats van screen.width gewoon 100%.
Posts by eeyk
-
-
-
je moet main veranderen in iframe en je script moet laden als de pagina laad. width=640 moet weg.
-
-
nee dat gaat niet werken het moet in een javascript.
-
-
-
-
ik heb het gelezen, alleen nog niet bedankt :slotje:
Bij deze Bedankt!
-
ik moet geld ontvangen ik heb een contract afgesloten met een Amerikaanse reclame bedrijf die klanten uit Nederland wil trekken.
en ze hebben mijn website gekozen omdat hun doelgroep past bij mij site.
maar ik snap er niks van eigenlijk.
-
ja dat weet ik maar die geeft vreemde nederlandse teksten.
Edit:
SWIFT-BIC
Rekening begunstigde #:
Naam begunstigde:
Begunstigde adres:
Begunstigd land:
Speciale betalingsinstructies / Routinguhm ik snap hem niet
-
hallo cp'ers ik heb even hulp nodig kan iemand dit vertalen?
Username: - gebruikersnaam
First name - Voornaam
Last name - achternaam
Email: - E-mail
Phone number: - teleffon
Payment type: hoe wil je betaald worden
SWIFT-BIC - BIC NUMMER
Beneficiary account #: ?
Beneficiary name: ?
Beneficiary address: ?
Beneficiary country: ?
Special payment instructions / Routing ? -
Fitim je bent in overtreding.
je mag geen winst maken op pokémon of de images van pokémon dat is een regel van The pokemon company waar ik mij ook aan moet houden.
dus als je hem verkoop ben je illegaal bezig en zou dat moeten worden gemeld.
-
goede tip ik gebruik nu mysql_num_rows en het werkt tot dusver.
-
bedankt allemaal ik heb het opgelost want ik zorg er nu voor als de int dan 0 is dat 0 geblokkeerd word want 0 is geen ID uit mijn shop
-
ik gebruik een input die heel belangrijk is nu blijkt het gemakkelijk te kunnen worden aangepast door een simpele firefox plugin hoe kan ik dit voorkomen?
PHPecho " <td class=\"MainTxt\"> <form action=\"?shop=1&cate=".$_GET['cate']."\" method=\"post\"> <input type=\"hidden\" name=\"product\" value=\"".$list['id']."\" maxlength=\"0\" /> <input type=\"text\" name=\"aantal\" value=\"0\" maxlength=\"2\" /></td> <td class=\"MainTxt\"> <input type=\"submit\" name=\"koop\" value=\"Koop Nu!\" /> </form>";
het gaat om
hoe maak ik deze niet bewerkbaar zo dat je ook via een plugin het niet kunt bewerken. (L)
-
-
heb je misschien een beveiliging waar van je niet afweet een anti-script of zo?
-
Niet? mmmmm ik heb hem toch echt draaiend op 5 pagina's.
weetje zeker dat je webpagina javascript ondersteund of dat je het op de juiste plek installeert? -
PHP
Toon Meer<script type="text/javascript"> function NeemDeTijd() { var mydate=new Date() var uren=mydate.getHours() var minuten=mydate.getMinutes() var seconden=mydate.getSeconds() if(uren<=9) uren="0"+uren if (minuten<=9) minuten="0"+minuten if (seconden<=9) seconden="0"+seconden var cdate=uren+":"+minuten+":"+seconden if (document.all) document.all.clock.innerHTML=cdate else if (document.getElementById) document.getElementById("clock").innerHTML=cdate else document.write(cdate) } if (!document.all&&!document.getElementById) NeemDeTijd() function GaVoorHet() { if (document.all||document.getElementById) setInterval("NeemDeTijd()",1000) } </script>
en het aanroepen doe je
PHPTijd : <span id="clock">Loading...<script type="text/javascript">window.onload=GaVoorHet;</script></span>
alsjeblieft.