Posts by eeyk

voor een begin is 12 euro leuk maar je krijg er wel weinig voor alleen mijn images van mijn website zijn al 1.7 gb.

Vind het best weinig ik betaal op dit moment voor een niet crime game host maar gewoon all-in host.

6 gb ruimte.
    12 gb dataverkeer.
    alles unlimited.

euro25,- per-jaar met 24/7 support zelfs rond 02:00 of op zondagen.

wat is eigenlijk het verschil tussen crime host en niet crime host?

dat is niet waar hoor ik weet gigantisch veel mensen die pokemon nog steeds spel waaronder ik.
    het is gewoon een jeugdsentiment.:@

ik ben ook bezig met een pokémon spel en ik krijg veel reacties van mensen die graag mijn béta in willen en dat zijn geen 12 jarige.

Citaat van scarface

Wat heeft een scripter aan credits op het spel waar hij mee bezig is ? , denk ook maar niet dat hier serieus iemand is die nog met pokomons speelt ? Of een designer die voor virtueel pokemon geld iets gaat doen.

Mensen die pokomon spelen zijn hooguit 12 jaar , vind jij daar maar eens een scripter tussen.

voor jou alweer : http://www.phptuts.nl

het is gelukt hoor deze topic kan worden gesloten. :slotje:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.04.12 15:08:16:
    de oplossing was :

PHP
    $fam	    = mysql_query("SELECT * FROM `[netwerk]` WHERE `netwerk_eigenaar_id`='".$data->id."'");
    $netwerken = mysql_fetch_object($fam);

na het aanmaken van de familie haalde ik gewoon de familie id uit de database en plaatste die.

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `netwerk_id`='".$netwerken['id']."'     WHERE `id`='".$data['id']."'");

ik ben bezig met een script voor een game maar ik zit met een probleem hoe zorg ik er voor dat ik na dat ik een (familie) heb aangemaakt ik gelijk de id uit de database kan halen?

De id word aangemaakt door AUTO_INCREMENT.

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `geld`=`geld`-'10000'   WHERE `id`='".$data['id']."'");
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `diamand`=`diamand`-'1' WHERE `id`='".$data['id']."'");
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `netwerklevel`='3'      WHERE `id`='".$data['id']."'");
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `netwerk`='1'           WHERE `id`='".$data['id']."'");
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `refresh`='1'           WHERE `id`='".$data['id']."'");
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `netwerk_id`='????'     WHERE `id`='".$data['id']."'");

bij ???? moet het id komen die zojuist is aangemaakt.

:cheer:

Wil je misschien een foto maken van de code die je krijgt?
    dan kun ik voor je kijken in de database van microsoft.

oké ik ga het proberen, de reden dat het moet worden verwijderd is simpel als je een pokémon dood of vangt moet het worden verwijderd uit de database.

ook als iemand het speelveld verlaat moet het worden verwijderd maar met een simpele klik op je muis kun je het verlaten wanneer je maar wil.

hallo cp'ers.

hoe kan ik er voorzorgen dat een $_GET[''] sessie niet 2x kan worden uitgevoerd door simpel terug te gaan op de pagina en nogmaals de sessie uitvoert?

dus bijvoorbeeld : je krijgt een pokémon te zien die je kunt bevechten, alleen heb je iets tekort.

je verlaat de pagina en haal wat je nodig heb, je druk op pagina terug en je kunt weer tegen de zelfde pokémon vechten die al uit de database was verwijderd maar weer is aangemaakt omdat de genen terug ging.

ik hoop dat ik duidelijk ben?

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[vecht]`(id,systeem_pokemon,systeem_pokemon_id,systeem_aanval,systeem_snelheid,systeem_verdediging,systeem_level,systeem_levelup,systeem_hp,systeem_type,vangbaar,bedoeldvoor) values('".$id."','".$pokemon."','".$pokenid."','".$aanval."','".$snelheid."','".$verdediging."','".$level."','".$levelup."','".$hp."','".$types."','1','".$data->id."')");

deze code moet dus worden beschermd.
    of de pagina zo dat niemand terug kan keren naar de zelfde pokémon.

ik dacht aan om $_GET te vervangen door $_REQUEST['']

maar dat heeft weinig effect.

ik weet niet wat voor spel je aan het maken ben wel weet ik dat wat je ook maak je spel zo niet meer uniek is je plaats al je scripts steeds op CP.