Posts by eeyk

Beste Cp'ers

hoe kan ik alle landen behalve Nederland en België blokkeren met php?

ik heb zitten google maar ik weet niet hoe zo iets heet en alles wat ik vind is via .htacces maar ik wil maar 1 plekje ontoegankelijk hebben.

als iemand toch via het buiterland contact maakt met de site wil ik dat ze worden gestuurd naar :
    http://crime-ware.nl/landblok.shtml

ik heb namelijk al 2 landen geblokkeerd wegens aanhoudende ddos aanvallen dus dacht ik waarom ook niet russen hebben toch niks te zoeken op mijn site.

maar nu ben ik bezig met een spel die alleen bedoeld is voor Nederland en België en als iemand op vakantie is kan die wel inloggen via zijn account die hij/zij thuis heeft aangemaakt.

weet iemand hoe zo iets moet of hoe zo iets heet?

alvast bedankt.:cheer:

ik ben op zoek naar een leuke domein naam voor mijn nieuwe spel.

het gaat over pokémon maar ik mogen geen copyright namen in voorkomen zoals pocket en monster of pokemon (aan elkaar).

wie een leuke domein naam kan verzinnen krijg een beloning 1 maand op mijn advertentie website gratis.

(a)
    Graag alleen naam ideeën en geen discussies.

Er mag niks boven aan je configuratie bestand staan.

dus

PHP
    hier mag niks
    <?php 
    include("config.php");
    ?>

en anders moet je _once gebruiken misschien is je configuratie of een ander bestand al open.

ik heb hem net zitten uitgummen die tekst. je ziet er niks meer van maar welke letter type zoek je? en wat moet er transparant worden?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.12 19:11:29:
    alsjeblieft jammer dat je niet reageer verder maar ik heb geen tijd verder.
    zet zo de link online

hier is de psd http://crime-ware.nl/logo03.psd

nee scarface en ja ik heb al een paar leuke ideeën gehad.
    waarom over een half jaar? ik wil eerst het idee hebben gerealiseerd.

ik mag niks verdienen met het spel dus ik haal me inkomsten uit andere websites van mij.
    graag niet reageren alleen via pb. hou dit topic schoon.

wat vinden jullie van dit filmpje?

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

kan dit of niet?

Hey beste mensen.

ik ben op zoek naar leuke ideeën, voor mijn pokémon spel waar ik nu een jaar mee bezig ben ik ben bijna zover dat de basis af is na een jaar lang niks te hebben gedaan heb ik de afgelopen maand lekker door zitten werken.

nu zoek ik leuke ideeën als jou idee leuk genoeg is dat ik hem kan realiseren dan krijg jij natuurlijk een vergoeding*.

* Een vergoeding word pas uitbetaald als het idee is gerealiseerd, en ook in werking is genomen door mijn team.

(a)
    Dus als je echt een uniek idee heb gewoon een privé-bericht sturen.
    dan praten wij wel over een eventuele vergoeding.
    Gemiddelde vergoeding is tussen : 5 en 20 euro.
    :k

Gewoon een mollie api downloaden en aanpassen.
    zo moeilijk is dat toch niet?

wel een beetje moeite doen. |-)

een waarschuwing geven en na 2 weken blokkeren tot er weer betaald word.

en natuurlijk moet ook de gsm nummer er bij worden gegeven zo-dat je een sms kunt versturen via je systeem als er niet betaald is.

Willen gebruik voor die lagen bedragen dan telefonisch betalen.
    dat is lekker simpel voor de beginnende crime maker.