Posts by eeyk

Jopitan het is voor mijn spel natuurlijk gebruik ik de code alleen als voorbeeld want mij javascript talent is gewoon 10/100.

ik ga de scripts gebruiken voor effecten tijdens het vechten met pokémons ect, ik probeer er iets leuks van te maken bedankt.

iemand nog meer websites waar ik kan zoeken? :cheer:

alvast bedankt.

ik heb al zitten google en ik kan alleen scripts vinden uit de vorige eeuw misschien kunnen jullie mij helpen?

ik zoek wat open source (javascript) scripts.

1. Regen script.
    2. Sneeuw script.
    3. Pocketlight script.

Kan iemand mij helpen ik zou hier erg blij mee zijn.
    :cheer:

Dit gaat echt nergens over je wil een script dat misschien wel 7 jaar oud is vernieuwen door print te vervangen door echo.

dat is echt lame je moet echt zelf gaan scripten anders leer je het nooit, en niet zeiken van dat kan ik niet als je het niet probeert weet je het nooit.:piraat:

Als die deal niet door gaat ik bied : 5 euro.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.05.12 23:04:27:
    ik trek mijn bod in ik heb al iets anders gekocht.

ik ben nu ook de klos ik heb UPC maar ik heb al 900 andere websites tijd voor een boycot van die artiesten.

trouwens ik gebruik Internet download manager en ik kan iedere youtube filmpje binnenhalen zonder probleem 1080p tot 240p 1 mb tot x gig.

en aangezien downloaden niet verboden is in nederland mag het gewoon.

ik wil de Samsung galaxy S3 gaan kopen deze kost 659€ in Nederland nu zag ik de telefoon ook in België voor 599.

nu is mijn vraag kan ik als Nederlander een telefoon gebruiken uit België met een Nederlandse sim.

want ik kan de telefoon veel goedkoper krijgen uit België omdat er geen btw op word gerekend omdat ik het via mijn kvk koop.
    kan ik hem kopen voor 505 euro.

weet iemand of dat ook gaat werken?

Citaat van Joshua

Vind het niks, te modern, te veel fantasie.

Dat weetje niet je weet niet hoe 2020 er uit ziet?
    alhouwel ik het ook niet geloof.

ik ben op zoek naar en script die mijn hele website donker maakt zo dat je niks kunt zien.

De Computer muis moet dienen als zaklamp.
    weet iemand zo'n script?

Ik krijg ze bijna iedere week in mijn brievenbus 50 euro, en ik gebruik ze nooit als ze niet op naam sta dan kun je altijd een pb sturen.

behalve deze week ik had ze al beloofd aan een iemand anders als ik de kaart nog binnenkrijg.