Weet iemand een website waar je de samsung galaxy s3 kunt bestellen? ik wil hem fysiek ophalen in regio zuid-holland met verzekering.
Weet iemand een goede website?
De telefoon is zo'n : 600-650 en echte uitmelkers 700€
Weet iemand een website waar je de samsung galaxy s3 kunt bestellen? ik wil hem fysiek ophalen in regio zuid-holland met verzekering.
Weet iemand een goede website?
De telefoon is zo'n : 600-650 en echte uitmelkers 700€
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ik 18+ zoek het staat maar 8x in deze topic.
dat heeft drie redenen.
1. Ik wil dat iedereen zich fatsoenlijk gedraagt, en als ik iemand aanneem van 14 jaar kan dat nogal onprofessioneel overkomen.
2. Je moet een digitale/fysiek contract tekenen en je handtekening is niet geldig onder de 18 jaar.
3. ik zelf ben 23 jaar en ik wil niet graag met mensen communiceren die 10 of 9 jaar jonger zijn dan ik.
Bij upc moet tpb voor 20 mei geblokkeerd zijn nou ik kijk net en ik kan er nog gewoon op.
Mooi toch ookal gebruik ik geen piratebay maar kickasstorrent.
nu moet brein weer helemaal opnieuw beginnen om het ip geblokkeerd te krijgen.
Je bent geen achttien en je bent admin bij een concurrerende website.
Oké en nu gaan we weer on-topic.
ik weet hoe het werkt een digitale handtekening en hoe en wanneer die niet geldig is of wel geldig is.
Graag weer on-topic.
Wil je solliciteren dan stuur je mij een pb.
pak een beker vul deze met rijst doe je telefoon in de rijst.
kijk dan ongeveer 12 tot 24 uur later naar je telefoon.
De rijst mag niet gekookt zijn!
Heb je een kvk nummer en btw nummer? crimz?
Er wordt met contract gewerkt dit is alleen een contract met regels dus verwacht niet een uren contract.
en er staan nog wat voorwaarden in die je altijd mag weigeren indien niet akkoord.
Ik heb al lekker veel mail binnen, niet iedereen kan ik aannemen als administrator maar ik ben blij met de aanmeldingen die ik tot nu toe binnen heb gehad.
in het contract staat waar een administrator zich aan moet houden en wat jou rechten zijn ect, en hoe alles werkt wat jou rol is, hoe ik je uitbetaal ect.
maar daar meer over als het spel klaar is.
Ik wil nog even benadrukken dat ik echt alleen maar mensen wil van 18 jaar of ouder ben je jonger? dan heb ik niks aan je.
Citaat van CrikeuhTen eerste dank jullie wel voor alle reacties. Ben weer wat wijzer geworden!
Maar kan ik hem niet digitaal ergens halen voor een paysafecard?
ja dat kan hierzo. http://www.gamecard.nu/product…t_authentication_key.html
je moet dan alleen nog het spel downloaden via de website.
k zoek 3 administrators voor mij nieuwe spel.
http://pocketmonsters.nl/ het spel is nog niet online dit gebeurt over ongeveer 40-60 dagen indien er geen vertraging is.
Wat zoek ik?
Je moet minimaal 18+ zijn je moet kennis hebben van pokémon je hoeft niet een poké-nerd te zijn maar wel enige kennis van.
Je mag niet bij een concurrerende website administrator zijn.
Je moet normaal kunnen schrijven je hoef geen top schrijver te zijn maar je mag geen tot weinig schrijf-fouten maken.
Je moet ook een geldige bank-rekening nummer hebben want je werkt niet gratis je verdiend 10% van de opbrengst, je kunt in het admin paneel zien hoeveel de opbrengst is, 10% lijkt weinig maar voor wat je hoeft te doen is het vrij veel want je hoeft geen kennis te hebben van php/css/java ect, alles word gescript door mijn team (TCWC).
Als administrator krijg jij vrij tot niks te horen over het scripting team.
Je moet ook een skype adres hebben, je bent ook verplicht om je telefoon nummer te geven deze moet beschikken over whatsapp of ping, waardoor ik contact met je kunt onderhouden(dit is alleen voor noodgevallen) ieder uur.
Je dient ook een smartphone te hebben met internet toegang zo dat als ik je nodig heb je via je telefoon kunt inloggen.
Je moet ook een digitale handtekening zetten, onder een contract die wat meer regels toevoegt je kunt altijd nog weigeren.
Voor vragen stuur mij een privé-bericht.
Als je interesseren heb stuur mij een privé-bericht.
LET OP : DIT IS GEEN BAAN, DIT IS GEWOON EEN HOBBY WAAR MEE JE GELD KUNT VERDIENEN!
Voorbeeld van hoe je kunt gaan zien hoe veel je salaris is :
dit is een voorbeeld en dus zijn er wel wat opties weg gehaald.
1,40 voor het script maar ik wil wel een klein stukje script inzien omdat ik graag wil zien in welke style het is.
ik ga het script namelijk niet gebruiken ik wil er alleen van leren.
Zo en zo moet je nooit windows op marktplaats kopen.
dit is wat ik voor je kon vinden het goedkoopst dan, je kunt ook wachten tot windows 8 dan word windows 7 goedkoper.
http://www.alternate.nl/html/p…Premium_64-Bit_NL/825252/?
Nog een reden om het niet te vertrouwen is omdat er iedere 4 regels staat dat het geen illegale Cd is.
hier nog eentje van 58 euro dat is echt het limiet.
http://nl.bruneautech.com/upgr…ome-premium-nl/4WC-00011/
misschien dat je nog ergens een oem kan vinden/.
ik zoek een programma er voor want ik kan niet echt gaan gokken welke coördinaten waar is.