Posts by eeyk

Citaat van SvenB

eeyk jij zegt dat wel. Maar je hebt nog geen fatsoenlijk script geshowt:P

Haha!

Waarom moet ik mijn script style tonen?
    leg mij dat eens uit.

ik ben bezig met een zelf-gescript spel dat zegt genoeg in tegenstelling tot vele van hier(vele dus niet iedereen) die alles van de download pagina afhalen.

en toch moet ik toegeven dat dit wel handig is voor de mensen die er geen moeite voor willen doen, handige marketing ook.

Ziet er uit als al die mafia trailers.
    de leukste vond ik uit 2006 van belikeme.com die is me bijgebleven helaas zijn hun gestopt maar hun hadden een eigen rapper die een lied van hun website rapte.

Dat is de standaard source die al 100x is uitgelekt.
    ik heb hem laatst ook gratis gekregen van iemand alleen ik doe er niks mee ik maak mij eigen source.

de layout die jij gebruikt zit standaard in de source.

onder andere is de zelfde source :
    http://www.pokemon-hero.com/

Citaat van L.Groot

Lol, dit werkt nog niet :).
    Je zegt method=post en in je query check je een get variabele? Als dit werkt eet ik m'n eigen beeldscherm op..

Dus ef je moet method=post naar method=get wijzigen, of je moet de variabele in de query van $_GET naar $_POST wijzigen.

waarom zou dit niet werken?
    je haalt de string uit de adresbalk.

wat is dit slordig gescript zeg.
    <?= $ aan elkaar en <?=echo aan elkaar en je sluit niks af met ;
    ik vind het niet gek dat die het niet doet.

ik wil je pagina like maar je hebt alleen maar penis humor dat like ik niet. ik kijk later nog eens als je wat leukere grappen heb.

Nu is thepiratebay ook geblokkeerd bij mij ik krijg nu UPC blokkade dit is trouwens een groot grafland qua rechten/rechtbanken.

ik gebruik nu : fucktimkuik.org

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.05.12 09:55:14:

ik heb nu 18 mensen op mijn lijstje, als je nog wil kunt u zich nog aanmelden.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.05.12 18:53:37:
    De game is zojuist uitgesteld, wegens de zomer daar had ik niet helemaal niet aan gedacht.
    Mijn doelgroep heeft op 12-07-2012 een dag voor mijn verjaardag natuurlijk zomer vakantie dus héél veel mensen zijn er dan niet.
    Dus heb ik de game uitgesteld alleen er komt nu wel een open béta binnenkort.

(a)

Na gisteren ben ik niet zo'n optimist.

PHP
    Ned - Den                2-1
    Dld - Por                2-1
    Den - Por                1-1

Ned - Dld                0-3
    Por - Ned                2-1 (10x geel) 6x rood. je weet wel EK2006
    Den - Dld                0-3