Posts by eeyk

In nederland is sinds 1 juli de cookie wet aangenomen wat houd deze wet in?

en worden alle websites die cookies in je browser plaatsen zoals : http://www.fok.nl/ dat je eerst een intro krijgt en daarna pas door kan gaan als je akkoord gaat met de cookies?

en is dit geldig voor alle websites of alleen voor media websites?

Bijvoorbeeld ik gebruik ook cookies voor pocketmonsters.nl en crime-ware.nl

Waarom : Ik heb een cookie die zorgt dat je maar 1x kan inloggen en een cookie die zorgt dat je niet iedere keer als je de pagina verlaat uitlogt, de cookie houd alles netjes gecodeerd bij, mijn third-party cookie zijn onder andere google analytics.

Ook gebruik ik tijd cookies die bijhouden wanneer je voor het laatst op de pagina bent geweest zo dat je niet telkens alles opnieuw hoeft inteladen.

Als iemand een adsl verbinding heb zoals kpn of t-mobile of andere telecom providers word je verbinding tegengehouden. Als je torrent of sopcast of tvuants ect. open hebt word je tegengehouden.

Als jou firewall jou alleen doorstuurt via een bepaalde poort word je tegengehouden.

reden genoeg.

ik had vroeger wel een script die door 80% van alle proxys kon kijken dus het echte ip kon achterhalen ik moet deze alleen wel even zoeken want hij staat in een oud project van mij.

ik denk dat ik al weet hoe ik ipv6 ga ondersteunen ik zorg gewoon dat een filter al die gekken tekens verwijderd en er alleen letters en getallen overblijven.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.06.12 22:37:55:
    Gaat dit werken?

Citaat van Ferhat.Remory

woensdag om 3 u 's nachts ging ipv6 toegepast worden (Belgische / Nederlandste tijd).

Bron, hln.be

dat was toch alleen voor bedrijven niet voor particulieren?

Citaat van R-Mijnten

Misschien raar: Ik zie nergens staan bron wikipedia?
    Als ik klik op de link onder het plaatje word het plaatje enkel getoond. Wss kijk ik verkeerd, wijs even de plek aan?:$

Voor de gebruiker is dit een stap vooruit. vraag, enter, antwoord gevonden. perfect!
    Voor de webmasters is dit geen mooie ontwikkeling, kans op minder bezoekers en dus ook minder inkomsten. Maar laten we eens rustig afwachten en kijken hoe dit uitpakt.

Druk even alt+f en zoek naar wikipedia je vind het wel.

Citaat van BrokenTrack

Zolang ze geen copyrights gaan schenden vind ik het prima :)

Wat ging je doen als ze wel copyrights schenden dan?
    het opnemen tegen 900 advocaten?

Wikipedia kunnen ze nooit overbodig maken ik en miljoenen andere zijn daar fan van.

K.Rens.

als je kijkt staat er gewoon bij bron : Wikipedia.
    ik zocht op freddie mercury :

PHP
    Freddie Mercury was a British musician,
     singer and songwriter, best known as the lead vocalist and lyricist of the rock band Queen.
     As a performer, he was known for his flamboyant stage persona and powerful vocals over a four-octave range. 
    bron : Wikipedia

Pfft dat gaat nog een gigantische klus worden want je moet straks ipv4 en ipv6 gaan scheiden van elkaar.
    misschien opslaan als text in de database.

Nou ja als nederland overgaat op ipv6 zie ik dat dan wel weer, ik denk dat dit voor veel mensen en websites een doom dag word.

ik heb een vraag hoe ga ik straks als ipv6 overal ingeschakeld is het adres opslaan in de database?

ik lees dat dit vrij moeilijk is omdat php geen 128bit adressen ondersteund.

bron : http://stackoverflow.com/quest…ith-ipv6-addresses-in-php

hoe ga ik dit straks opslaan? gewoon zoals een ipv4 adres met? of toch anders.

en blijf dit opvraagbaar met

PHP
    GETENV('');

ik las namelijk dat binnenkort de adressen op zijn dit is rond 17 juli en op 6 juni zullen de eerste grote bedrijven als google als facebook overstappen op ipv6.

@raze
    ik heb de source allang alleen heb ik er nog niet naar gekeken, kreeg hem ongeveer een maand geleden gratis aangeboden van iemand alleen heb ik hem gedownload en op een usb gezet waar ik al mij sources neer zet die ik ergens vandaan haal. ik wil niet geenspireerd worden door een game die overal draait, dan is het geen uniek spel meer namelijk.

Nou ben benieuwd hoeveel poke-clone er nou weer komen, zoals banditi, vendetta ect,
    ben ik blij dat ik zelf ongeveer 1 jaartje bezig ben met een pokemon spel die niet 100x op het web komt.

Je kunt het op de oude wetse manier doen?
    als je een oude pc heb met floppy drive.
    dan doe je een dos bestand maken en daar schrijf je in.

Format c: -y -r

Dan word je c Compleet gewist.

Twan Jou hacks zijn free basic hacks die gewoon op de google play markt staan gratis alleen dan heten ze anders.