Posts by eeyk

ik kwam net een leuk filmpje tegen :

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

en lachte me helemaal suf het gaat over iemand die de ICLOUD kocht van apple maar de icloud is een soort dropbox en is onzichtbaar en dus geen fysiek product.

je moet wel engels kunnen dan snap je de grap :cheer:

ziet iemand waarom een account die ik wil verwijderen niet verwijderd word?
    de code controleren werkt maar op een of ander manier word het account niet verwijderd.

ik ben me bewust dat er geen beveiliging is op dit moment zo ver ben ik ook nog niet.

Ziet iemand de fout?

Alvast bedankt.

Citaat van romafia

anyone help me with my problem??

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.06.12 15:28:05:
    anyone can help me?

Can i ask you something?
    Why are you on an dutch forum? there are much other English php scripting forums. :cheer:

jopitan oke dat weet ik maar hoe moet ik "ruiken" dat ik salt moet invullen bij google naar mij weten gebruik ik salt alleen om wachtwoorden extra te versleutelen, zoals ik al zijn criminalspoint is er om mensen te helpen niet om mensen naar google.nl te sturen.

@ferhat het is al gelukt.

Hier bij ook einde discussie, Anders kun je wel een redirect naar google plaatsen en dit forum sluiten.

Jopitan hoe moet ik dat weten waar ik op moet zoeken dan ik citeer : Hoe kan ik stukjes aanroep code coderen en met php weer decoderen?

Hoe moet ik weten dat ik moet intype "php Salt"?^o)

Je moet maar net weten waar op je moet zoeken als iedereen dat weet kan criminalspoint sluiten.

Ik lees dit zo vaak een forum is er toch om mensen te helpen? anders kan ieder forum wel sluiten want iedereen kan toch zoeken? :slotje:

Heb ik allebij niks aan ik moet het kunnen decoderen met php dus een simpele codatie?

ik weet wel hoe md5 ect werkt maar ik zoek een simpele codatie zo dat ik niet alles hoeft te veranderen in mijn database.