Dat kan je doen ja
Posts by JeroenH
-
-
Opzich is het niet persee nodig. Het hangt een beetje van het doel van de VPS af, als je er zelf een paar sites op host kun je ook prima gewoon een aantal services los installeren. Eventueel kun je je eigen CP maken dmv PAM.
-
Bedoel je een controlepaneel voor de VPS (Virtuozzo, Xen Manager, etc.) of voor de services (FTP, MySQL, etc.) ?
-
http://www.yisp.nl gebruik code WHT50 om 50% korting te krijgen (voor altijd). Als je nog hulp nodig hebt om dingen te installeren stuur maar PM.
-
Waarom heb je de site dan eigenlijk gekocht? Je wil er geen tijd in steken, maar toch wilde je persee de site kopen terwijl er mensen waren die ook bereid waren CP over te nemen die wel tijd hebben.
-
Het is meer dan alleen offline zetten, want de .com staat op RENEWAL HOLD. Dat geeft aan dat hij niet verlengd is. Je kunt hem volgens mijn nu voor $100 uit de redemption period halen
Expiration Date: Feb 04 2010
-
Het script is gemaakt om via OCR karakters uit afbeeldingen te halen, Niels zijn captcha maakt gebruik van afbeeldingen en is daardoor veel veiliger.
Ik geef het script overigens aan niemand, het moge duidelijk zijn dat het anders makkelijk te gebruiken is voor spam of autoplayer scriptjes
-
Dat komt omdat de extensie veranderen niet het bestandstype veranderd. Als je hem opnieuw opslaat in photoshop werkt het wel.
-
Op dit moment trekt het iets van 10% van de CPU (Dual-Core) per afbeelding
-
huh? hoeveel MiB of GiB wat?
serverload is vooral cpu he.
-
't is geen functie. Eerst wordt de afbeelding naar de server gedownload met php curl, daarna word deze met een niet nader te noemen activeperl script gekraakt. Nadeel is dat het veel serverload kost.
-
Haha, nee het werkt echt
Probeer het vannacht maar op een of andere vage tijd
-
-
Ik kan hem zo wel even uitproberen hoor, moet ik even PNG afbeeldingen ook toestaan, dan werkt het.
-
Hierbij;
http://www.sitefuel.eu/cracker/cracker.php
Opmerkingen:
- Ik laat hem maar eventjes online, vanwege de server-load.
- Alleen jpg of gif plaatjes op dit moment
- Superlange teksten werken niet
- Het kan even duren -
Prima, is over een uurtje klaar
-
Ik maak gebruik van een speciaal tooltje, waarmee ik 90% van alle captchas (inclusief ReCaptcha) kan kraken binnen 10-15 seconden. Voor recaptcha is de accuratie wel iets lager (geloof ca. 65%)
Kan wel een scriptje maken waar je het kunt proberen hoor
-
Opzich is geen enkele captcha veilig, ik heb een script waarmee ik zelfs ReCaptcha gewoon kan kraken (<10 seconden). Vooral plaatjes, vragen zoals 2+2, combinatie-woorden zijn veiliger.
-
De Phenom is dus beter, systeem kwalen maakt niet uit.
-
Voornamelijk verschillen in het cache geheugen
Model | Athlon2 X2 250 | Phenom2 X2 550
L2 cache | 1 MB* | 512K*
L3 cache | geen | 6 MB totaal
RAM | DDR2 & 3 (max 1066 Mhz) | DDR3 (max 1333Mhz)En nog wat verschillen
* = per core