Posts by JeroenH

Dat stukje code heeft niets met de positie van het geheel te maken. Ik gok dat je hem ergens in een div hebt gestopt waar hij netjes in blijft zitten.

Overigens heeft het haast geen enkele zin om een bewegende captcha te maken omdat dit 0,0 tegen scripts (bijvoorbeeld ActivePerl of cURL in PHP) helpt. Het helpt natuurlijk wel tegen Macro-recorders, maar de meeste mensen kunnen ook prima een scriptje maken :)

Als je een groene adresbalk wilt: vergeet dat maar meteen, die krijg je niet. Daarvoor moet je een speciaal geverifieerd certificaat kopen namelijk, en niet een ding van 15 euro per jaar.

8000 mails zou ik wel opsplitsen in stapjes in ieder geval, en niet in een php script in een keer 8000 mails versturen, dat vindt je mailservice (qmail/exim/e.d.) namelijk niet zo heel tof.

Plaats het antwoord dus ook even, voordat linkjes niet meer werken.

printen kan als volgt:

PHP
    print('Hello World')

De gebruiker variabelen laten intypen en deze laten zien:

PHP
    a = input('Toets je voornaam in')
    b = input('Toets je achternaam in')
    print('Welkom',a,b)

Let even op, als je iemand getallen laat invullen, zet er dan int() omheen als je er nog iets mee wilt doen (bijvoorbeeld rekenen) anders werkt het niet.

Functions (def in python) werken eigenlijk vergelijkbaar met PHP, maar je gebruikt geen brackets maar je springt in, dus alles wat binnen de functie hoort is 1 maal ingesprongen vanaf de def.

PHP
    a = [-5,7,9,10,150]

def gemiddelde(z):
    	f = sum(a)
    	g = len(a)
    	d = f/g
    	return d
    print(gemiddelde(a))

Wat betreft [-5,7,9,10,150], dat kun je zien als een array in php.

230 volt is normaal afgezekerd op 16 amp?re, wat neerkomt op circa 3680 watt per groep. Soms heb je een wat sterkere zekering van 24 of zelfs 32 ampère.

Als je dus 9 volt neemt en dat met circa 400 amp?re dan is dat ook 3680 watt. Hoewel je niet vaak een 400 ampere zekering zult tegenkomen bestaan deze wel degelijk en zijn dus in combinatie met 9 volt mogelijk dodelijk.

9 volt kan al dodelijk zijn, maar dan moeten er flink wat ampere's achterliggen, en die vind je niet in een batterij :)

Ik heb nog wel eens een disco van 10 kw in de regen gehouden, moest de aardlek met ducktape vasttapen omdat anders de stroom om de 10 seconden eruit knalde. Was niet heel veilig -_-

Die van Niels is prima, een van de weinige die nog niet gekraakt zijn. ReCaptcha heb ik al een 50% cracker-succesratio mee.

Ik werk nu met 2x CDJ 1000 Mk3 met een redelijke mixer. Nieuwe mixer komt eraan, wss DJM800 of de (naar mening betere) FF-6000 van Formula Sound/Funktion-One). Met een tweetal QSC versterkers en een leuk lichtsetje (o.a. 4x Martin SCX werkt) werkt het allemaal best prima.

Maar ik ben zelf ook begonnen met SkyTec spul, voldoet prima op kleinere feestjes.

Edit:

"Versterker van 1000W en boxen"

- Dus welk merk zijn die boxen, hoeveel watt RMS per stuk (full-range of aparte sub)
    - Lichten?

En geef ook even aan welk merk de versterker is, want als het een DAP is dan wil ik wel geloven dat er 1000 W uit komt, zegt alleen ook genoeg over de kwaliteit. Ik wist trouwens niet dat JBsystems ook CD spelers maakte (gebruik altijd Pioneer hier).

Citaat

Is er een manier om misschien 1x een langere pagina load te hebben, en al die 5 crons in 1x uittevoeren?

Nee want je moet dus bij elke klik die tijden gaan controleren, en dat is gewoon onzinnige load. Je zet gewoon in DirectAdmin/Cpanel neer dat hij dat bepaalde php bestand elke X tijd moet aanroepen en klaar.

Ik zie niet in waarom je voor de slechtste optie zou gaan.

Er zijn dus geen goede panels hiervoor. Dus of je moet het zelf gaan maken, of iemand inhuren (maar dan had je dus ook een resellerpakket kunnen kopen).

Hij bedoeld dat hij een webhostingpakket nog verder wil splitsen en doorverkopen.

Je kunt phpmyadmin installeren via ftp door middel van cookie authorization. De rest zal je d.m.v. directadmin/cpanel API of via cURL moeten maken. Er is geen panel wat daarvoor gemaakt is.

Die 404 is onzin. Dat betekend alleen dat je geen error pagina hebt gemaakt. Je moet zoals ik zei de apache error logs uit directadmin/cpanel even bekijken (en eventueel posten). Je host gaat je niet helpen met fouten in je eigen website oplossen.

Dit probleem kan stapels oorzaken hebben, onder andere het niet hebben van een index bestand in de directory, htaccess fouten, maar ook slechte scripts met mysql/php fouten die door mod_security worden geweigerd (check je apache logs)