Posts by JeroenH

Je kunt ze gratis "aanmaken" op de server. Daarnaast zal je nog wel de domeinen moeten registreren als je ze ook daadwerkelijk via het domein wil gebruiken, waar natuurlijk kosten aan verbonden zijn.

Punt 1: Nederlands ken je duidelijk niet "als tegoed".

Punt 2: Hoe weet jij dat niemand anders die scripts heeft? En nog beter, hoe wilde je bewijzen dat JIJ ze niet van HUN gestolen hebt. Ik zeg niet DAT het zo is, maar kan je het BEWIJZEN...

Punt 3/4: KarHost hoeft daaraan geen medewerking te verlenen. Als ik zelf dergelijke take-down berichten krijg gaan die meteen de prullenbak ik, alleen als je een kopietje van de uitspraak van het kantongerecht meestuurt gaat er een website offline.

Daarnaast zeg je dat je copyright hebt. Kun je misschien even vertellen waar je dat hebt aangevraagd? Je hebt niet eens een handelsnaam gedeponeerd, laat staan een handelsmerk.

Citaat

Ik heb de persoon gister zelf aan moeten spreken omdat hij het dus nog leuk vond om spullen van mijn website testelen.

Dit toleleerde ik niet en heb hem dus aangesproken met dreigen stappen te ondernemen heeft hij de scripts verwijderd.

Mocht hij wel nog scripts van mijn in bezit hebben die niemand heeft nog dan zal ik uiteraard stappen ondernemen maar dat zal hij wel weten nu.

En denk jij dat je als 16 jarige ook maar iets kunt doen dan? Hoe wilde je bewijzen dat het jouw scripts zijn? Daarnaast ben je zelf geen 18 en de gedaagde ook niet, wat het al bijna onmogelijk maakt om een rechtzaak te beginnen.

Deurwaarder/Incassotraject valt ook af omdat je niets op papier hebt staan.

Citaat

Zoals ik heb vermeld weet ik al een goed boek over PHP, graag lezen wat ik zeg :S

Als je nou gewoon het boek had opgezocht in google, had je kunnen zien dat er ook een heel groot deel over AJAX, XML, Databaseconcepten in staat.

Ik zou toch gaan voor varchar bij een aantal velden. Bijvoorbeeld usernames wil je echt niet langer dan xx karakters hebben. Je kunt dit natuurlijk ook in je script zetten, maar dubbel beveiligen kan nooit kwaad.

Darsstar edit: volgens mij gebruikt niels PostgreSQL, en volgens mij heeft die alleen maar char.
    Darsstar edit 2: ok, er is wel een varchar, maar char tussen quotes is iets speciaals, ik snap alleen nog niet goed wat...

Hoezo heeft dat nadelen dan? Het aantal queries heeft weinig te maken met het aantal tabellen in de database.

Zoals Niels al aangaf kun je prima gebruik maken van JOIN's. Daarnaast selecteer je minder informatie als je bijvoorbeeld op je profiel USERS en PROFILE opvraagt, want anders zou je 1 tabel hebben met USERS, PROFILE en GEAR.

Je kunt eigenlijk niks doen. Je kunt aanbellen en zeggen dat hij moet betalen dat is het. Dreigen, "Aanraken", etc. is allemaal strafbaar. Binnen in zijn huis gaan zonder toestemming ook (huisvredebreuk). En blijven aanbellen e.d. wordt gezien als lastigvallen en daar kun je ook een proces-verbaal voor krijgen.

Niels is me voor.

Advocaat helpt je niet gratis. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt ja. Maar dan nog, je zal een dagvaardiging moeten sturen via het kantongerecht wat je zoiezo al circa 400 euro kost.

Daarnaast kan de TS ook niet bewijzen dat HIJ het script wel heeft gemaakt. Veel mensen denken hier dat wat namen veranderen betekend dat je het script ineens hebt gemaakt.

Even alle invoeren controleren:

PHP
    foreach($_POST as $value){
        if(!is_numeric($value)){
    $i++;
     }
    }

En dan dus even checken of iemand iets fout heeft ingevuld.

PHP
    if($i > 0){
    echo 'Ongeldig Getal';
    }

htmlentities is voor OUTPUTS, niet voor inputs. Addslashes is inderdaad goed, maar htmlentities moet je pas doen als je iets laat zien uit je database (bijv. Profiel of Quote)

Je moet hoe dan ook betalen. Je kunt inderdaad via WINAMP met de shoutcast plugin uitzenden vanaf je PC. Je moet hiervoor wel een linux vps hebben om shoutcast op te draaien.

Daarnaast moet je betalen aan de BUMRA STEMRA / SENA voor de muziekrechten. Doe je dit niet loop je kans een zeer grote boete tegemoet te zien komen. Natuurlijk mag je wel je eigengemaakte muziek uitzenden en rechtenvrij muziek (ouder dan 25? jaar)

Ik zie het probleem niet echt. Zet gewoon alle mogelijke kaarten in een array. Dan trek je gewoon kaarten uit deze array(array_rand). Dat trekt kaarten uit de array en verwijderd ze er dan ook uit. Zo trek je gewoon meteen alle kaarten (dus inclusief 5 voor de tafel), alleen laat je deze niet zien en stop je deze in de database.

Je kunt het bijvoorbeeld zo doen:

$kaarten = array('11','12','13,'14','21' enzovoort.

Waarbij 11 = Klaveren Aas, 12 = Ruiten Aas, etc.

Duidelijk DiverseLab.

Lijkt me dan ook redelijk dat de moderators hier de PWYL Deluxe uit de download sectie verwijderen. Anders zou je kunnen zeggen dat CriminalsPoint auteursrechtelijk beschermd materiaal aanbiedt.

Het is geen bug in het script. Er is een maximale power omdat het database veld zoveel karakters lang is. Neem als voorbeeld INT(10), je zou zeggen dat de maximale power dan 9,999,999,999 is, maar INT is een php integer met een maximale lengte (bij 10 karakters) van 2,147,483,647. Je kunt dit oplossen door of BIGINT te gebruiken.

Citaat

Ik heb geen certificaat en ook geen scooter.
    Maar ik rij de laatste paar dagen ontzettend veel op de scooter van een goeie vriend van mij.

Ook zou ik niet hoeven leren voor examen.
    Omdat je gewoon zelf gewoon een goeie kennis moet hebben van het verkeer. Je moet gewoon goed weten wanneer mag je hard rijden wanneer niet.

Zelf heb ik de neiging om altijd door onze dorp 80 te rijden en dat doe ik dus ook:P

Haha, probeer je theorie van je rijbewijs B maar te halen zonder te leren. Succes. Weet jij de bandenspanning die een voorband hoort te hebben, en die van een achterband?