Posts by JeroenH

Op regel 181 begin je een heredoc syntaxis met <<<HTML, en die sluit je met ENDHTML; dat gaat niet werken he?

Waarom zou je in hemelsnaam paypal manueel afhandelen? Zijn prima API's voor beschikbaar.

Daarnaast: Wat doe je met chargebacks die bijvoorbeeld 25 dagen na overschrijving gebeuren? Vooral als je binnen 15 dagen uitbetaald, dan heb je het geld al weer verstuurd terwijl het weer van jouw rekening wordt afgehaaald. Paypal geeft de koper in bijna 99% van de gevallen gelijk.

Er staat bij MoneyBookers en AlertPay kosten E 2,- ?

En zou het niet praktischer zijn een zakelijke bankrekening te openen ipv op je eigen naam geld ontvangen? En ben je de BTW niet even vergeten mee te rekenen?

Citaat

Je mag in een e-mail niet aangeven hoeveel de schade claim wordt dit bepaald je advocaat en de rechter...

Ik vindt ze wel erg zielig bezig. Denk dat ik ze maar ga aanklagen voor het bedreigen van minderjarige!

Je mag best aangeven hoeveel schade je gaat EISEN, of het toegewezen wordt is een tweede.

Bedreigen, waarmee dan? Met een proces? dat is niet verboden.

Haha....

Citaat

wij gaan waarschijnlijk een schadeclaim van 300 euro

Citaat

p.s. als wij binnen een week niets hebben vernomen van u zullen wij verdere justitiele stappen ondernemen.

Elke advocaat zou dergelijke e-mail ten zeerste hebben afgeraden, en daarnaast staan er een aantal spelfouten in. Als je nog minderjarig bent kunnen ze niet heel veel doen, behalve zeggen dat je het niet meer moet doen.

Ik weet nu al dat dit de proceskosten niet waard is voor OneTwoGaming, en ze zullen er daarom ook verder niets mee doen. Gewoon negeren.

Bovendien zou antwoorden al meteen bewijzen dat je het hebt gedaan, terwijl dat anders een beetje moeilijk te bewijzen valt (gehackte computer, e.d.)

Ik denk zo dat dat de executietijden zijn wanneer de crons weer uitgevoerd moeten worden. Dit heeft verder weinig te maken met de afzonderlijke scripts. Bijvoorbeeld jail-tijd dien je in het script zelf te veranderen.

Je kan het natuurlijk ook zeer goed zelf maken, maar ik zal even mijn collega vragen of we deze vrijgeven of niet.

Dat is zeer goed mogelijk. Wij hebben zelf een dergelijke bot gemaakt die zowel via MSN als via IRC werkt en de commands via een PHP script verwerkt. Hierdoor kan het script alle mogelijke antwoorden geven en dingen opslaan in de database.

Waarom zouden we dan jou 20 euro per maand betalen als we bij Averio zelf maar 10.41 per maand betalen?

Je kunt door middel van Mollie, TargetPay of wat ik zelf het liefst gebruik DaoPay het zo opzetten dat meteen na betaling de credits worden toegevoegd. Bij Mollie is dit beveiligd d.m.v. een rijtje IP-adressen, bij DaoPay kun je d.m.v. sockets of curl de betaling bij DaoPay controleren.

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel

Simon, weet je dat je aansprakelijk kunt worden gesteld voor de downtime die je nu zelf hebt veroorzaakt?

Ik weet niet wat voor Algemene Voorwaarden je hanteert (als je überhaupt AV hebt), maar elk ander hostingbedrijf zou NOOIT zonder gerechtelijk bevel een website down zetten. Het valt ook zeker niet onder overmacht nu, aangezien je dit moedwillig hebt gedaan.