Posts by JeroenH

1: Broadcast config in VDJ instellen: Record from Master, Format: Shoutcast MP3, 96kpbs o.i.d., en dan broadcast vanaf deze computer (behalve als je een eigen vps/dedicated hebt).

2: Poort 8000 openzetten of firewall uitzetten

3: Router instellen: DHCP uit, alle pc's in je huis een statisch IP toewijzen, dan poort 8000 forwarden naar je interne IP (van de computer waar VDJ op draait).

Je moet dus niet een gewone externe harddisc kopen maar een SAN of een NAS. Met een gewone externe hardeschijf moet je dus je PC aan laten staan om de schijf te kunnen bekijken, met een SAN/NAS hoef je alleen de schijf aan te laten staan.

Retrieving DNS records for wmwinkel.eu...

DNS servers
    ns2.transip.nl
    ns0.transip.nl
    ns1.transip.nl

Retrieving DNS records for maximail.nl...

DNS servers
    ns2.transip.eu
    ns1.transip.nl
    ns0.transip.net

Answer records
    maximail.nl A 91.198.27.134 86400s
    etc.

Je gaat echt nergens een gratis boek vinden op internet, dus of koop het boek of neem de documentatie. Het boek is trouwens ook een soort documentatie, aangezien het er alleen maar om gaat dat je smarty snapt, de templates zelf is gewoon html...

Ik vraag me af of het echt zo werkt Mees.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 23:46:13:
    Ik kom morgen met mijn query, heb nu geen tijd.

Opzich maakt dat niet uit.

Wat wel uitmaakt is het aantal queries, je doet er nu waarschijnlijk 30+ per pagina (als je alle includes meetelt). Dat moet naar maximaal 5. Door gebruik van Joins, Subqueries, etc. kan je dit bewerkstelligen.

Daarnaast gebruik geen SELECT * FROM, maar gewoon de velden die je wilt hebben.

Ten derde kan je beter InnoDB ipv MyISAM gebruiken, omdat InnoDB rowlocking doet en MyISAM tablelocking. Let wel op dat je niet teveel counts gebruikt (maar dat zal wel niet).

Pm gestuurt :)

PHP
    id 	name 	num_edits
    1 	Stefan 	3
    2 	Henk 	0
    3 	Jan 	0
    4 	Connie 	0
    5 	Els 	0
    6 	Anne 	3
    7 	Niels 	1
    8 	Barrie 	0
    9 	Ronnie 	0

Toon Records 0 - 8 (9 totaal, Query duurde 0.0005 sec)

Je bent nu 16, Willem, dus jij hebt op je 15e op een advocatenkantoor gewerkt? Ik dacht dat dat illegaal was, en ze laten 15 jarigen rechtsbijstand aanvragen????? Welk kantoor is dat wel niet.

Nog iets:

Op je hyves woon je in brabant, en bij SIDN staat een adres van een huis wat te koop staat in den Helder. Volgens mij ga ik eens even een rapportje sturen naar de SIDN.