Posts by Starlife
-
-
Hey
Ik zoek een Red Light District script(hoeren pimpen).
Ik weet al dat er een in Crimesource is,maar die wil ik niet.
Als iemand er eentje heeft,zeg maar!
Alvast bedankt.
-
Of gewoon dat iedereen zijn eigen antwoord kan intypen,dat die antwoord dan naar de leerkracht wordt verzonden en hij kan die zelf verbeteren enzo
-
Zou je het niet even online kunnen zetten zodat wij de waarde kunnen inschatten?
-
Zouden wij misschien ook een demo mogen zien?
-
Nieuwe soort chocolade (L)
-
Dat bedoel ik niet,het kan best je lay zijn,maar niet je eerste :p
Daar is het net iets TE goed voor xDBehalve als je zo talentvol bent geboren xD
Maar goed, Mooie lay :cheer:
-
Niet echt geloofwaardig...
Als dit werkelijk je eerste lay is dan geef ik je 20/10 ! :cheer:
-
Ik denk dat er nog wel iets komt wat we nu niet kunnen bedenken ...
200 jaar geleden hadden ze ook nooit gedacht dat er ooit zoiets "raars" als de auto zou bestaan.
Maar kijk,het is er nu
Mhm,er komt wel iets beter dan de PC :p
-
-
Hey
Ik word de laatste tijd veel lastig gevallen op mijn Gmail account,ik krijg dan altijd ongewenste berichten ..
Zou iemand me kunnen zeggen hoe ik deze kan vorokomen? Spamfilters heb ik al gebruikt,maar dat helpt niet
Voorbeeld van de berichten die ik vaak krijg
PHP
Toon MeerBeste vriend, Mijn naam is Ma Ching Nam, de (adjunct-directeur en Chief Executive) TAI SANG BANK, Hong Kong. Ik heb een zakelijk voorstel van twintig miljoen, achthonderd Duizend Verenigde Staat alleen Dollars ($ 21.800,000.00 miljoen euro) voor u te behandelen met mij van mijn bank. Ik zal je nodig hebben om mij te helpen bij de uitvoering van deze Business Project van Hong Kong naar uw land. Ik moet weten of je in staat zal zijn om dit te behandelen met mij voor Ik leg u in details? Mocht u interesse hebben stuur me dan de volgende informatie. via mijn prive e-mail: [email protected] 1.Legal Naam. 2.Private Tel / Fax 3.Country. Adres 4.Residential. Mijn e-mail: [email protected] En eindelijk na dat ik u voorzien van meer details van deze operatie. Vriendelijke groeten Ma Ching Nam
Of berichten met daarin aphoteeken ofzo iets..
Alvast bedankt
-
-
-
-
Inderdaad, wordt steeds leuke hier ..
-
-
@Ferhat,natuurlijk heb je die fout nooit gehad
Want in criminolz zit geen geld overmaken script(geld doneren naar een andere speler) ..
Hij heeft deze waarschijnlijk zelf gescript
-
Planemania (L)
-
Mafiastar zal zeker niet de beste zijn,maar is toch beter dan degene die je gewoon hier kunt downloaden...
-
ook maar ik ga weer slapen|-)