• Hey

Ik word de laatste tijd veel lastig gevallen op mijn Gmail account,ik krijg dan altijd ongewenste berichten ..

Zou iemand me kunnen zeggen hoe ik deze kan vorokomen? Spamfilters heb ik al gebruikt,maar dat helpt niet

Voorbeeld van de berichten die ik vaak krijg

Of berichten met daarin aphoteeken ofzo iets..

Alvast bedankt

• U krijgt dus mails van een bank in Hong kong, en dit dan nog wel in het Nederlands. Wie daarop ooit reageert, mag terug naar school en de personen die deze spammails maken, mogen direct mee. De mail staat vol met fouten. :p

Gewoon melden zoals ferhat zegt, ik zou niet reageren via hun email!

• Ik kreeg hem ook binnen:

Ondertussen al een stuk of 20 keer gemeld bij hotmail, microsoft omdat ik ook vaak mails krijg dat ik een miljard van microsoft gewonnen heb.

Ook met een echt heid certificaat erbij maar is ook allemaal bullshit.

Ik verwijder die mail nu maar telkens al hoewel hij echt irritant is vooral als je er 10 per dag krijg.

• 10x 20 miljoen je verdient lekker willem.

Het enige wat je er aan kan doen is inderdaad aanvinken als spam en contact opnemen met microsoft of dergelijke.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Citaat van RiiCky

10x 20 miljoen je verdient lekker willem.

Het enige wat je er aan kan doen is inderdaad aanvinken als spam en contact opnemen met microsoft of dergelijke.

Ja kreeg je het geld nou ook nog maar. Dan had ik gelijk al met vervroegd vakantie gegaan:P

• Op Yahoo nooit last van, heb ze een keer aangegeven dat het pure spam was en nooit meer gekregen.
    Ik weet niet hoe tolerant en/of goed de service van gmail is, maar mischien kan je hetzelfde proberen.

• Citaat van cri

Buitenland? Wie zegt dat het geen Nederlanders of Belgen zijn Ferhat

Dat kun je zien aan de manier waarop ze schrijven, je ziet duidelijk dat dit van een vertaalmachine afkomt.:}

• wat je ook kan doen is een abuse naar gmail sturen, of gelijk het echte werkt, melden bij SpamCop.net...
    Maar veel is er niet tegen te doen, dat soort heeft zoveel accountjes, win je nooit...

• Het is telkens een andere verzender, geloof me ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.10 18:53:54:
    Ook zijn het verhalen van zogezegde weduwen dat ze geld erven en een nieuwe man / vrouw nodig hebben om naar hier te kunnen verhuizen. Hiervoor hebben ze ook je gegevens nodig.
    Zoals een algemene regel geldt: geef nooit privégegevens vrij, zeker niet bij onbekende mensen.

• En om FF een juist antwoord op je vraag te geven, je kan er dus niet zo veel aan doen, misschien een ander mail account nemen, of een host zoeken waarop je jouw belangrijke mail laat binnen komen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!