Posts by Starlife

Heey

Ik heb hier het script mafiaplace liggen maar die zit vol met bugs..

Daarom zoek ik naar de unbuggde versie . Zou ik die van iemand mogen krijgen ?

Greetz..

ik heb index-v1.php veranderd en nu krijg ik een andere fout
    ik zie dit en ik krijg geen layout :

Warning: require(includes/config.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/status.php on line 5

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/config.php' (include_path='.:/usr/lib/php') in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/status.php on line 5

hier ff een printscreen :

dank je wel het werkt nu...

maar na dat ik nu ben ingelogd heb ik dit :

Warning: include(includes/config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/index-v1.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'includes/config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/index-v1.php on line 3

Fatal error: Call to undefined function logincheck() in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/index-v1.php on line 5

Hallo,

Ik heb een een foutje in mijn spel ..

Als ik mij ga aanmelden en ik heb dan alles ingevuld dan krijg ik dit :

Registreren

Fatal error: Call to undefined function valid_input() in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/aanmelden.php on line 107

en bij het inloggen krijg ik dit :

Fatal error: Call to undefined function valid_input() in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/login.php on line 41

Voor meer info hier is de link http://www.mafiaplace.nl.tp