EDIT : Sorry voor dubbelpost,was per ongeluk.
Posts by Starlife
-
-
Ja,maar daar kan ik niks posten. En dit heeft met Banditi te maken dus daardoor ..
-
Ok, en een fruitmachine script ?
-
Heey
Ik zoek een massa bericht script voor banditi.
Iemand die hem heeft of kan maken ?
-
-
Heey
Ik heb hier het script mafiaplace liggen maar die zit vol met bugs..
Daarom zoek ik naar de unbuggde versie . Zou ik die van iemand mogen krijgen ?
Greetz..
-
ik heb index-v1.php veranderd en nu krijg ik een andere fout
ik zie dit en ik krijg geen layout :Warning: require(includes/config.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/status.php on line 5
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/config.php' (include_path='.:/usr/lib/php') in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/status.php on line 5
hier ff een printscreen :
-
dank je wel het werkt nu...
maar na dat ik nu ben ingelogd heb ik dit :
Warning: include(includes/config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/index-v1.php on line 3
Warning: include() [function.include]: Failed opening 'includes/config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/index-v1.php on line 3
Fatal error: Call to undefined function logincheck() in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/index-v1.php on line 5
-
kun je mss de volledige script posten ??
-
-
-
Hallo,
Ik heb een een foutje in mijn spel ..
Als ik mij ga aanmelden en ik heb dan alles ingevuld dan krijg ik dit :
Registreren
Fatal error: Call to undefined function valid_input() in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/aanmelden.php on line 107
en bij het inloggen krijg ik dit :
Fatal error: Call to undefined function valid_input() in /data/apache/users/kilu.de/cmz/www/Mafiaplace/includes/login.php on line 41
Voor meer info hier is de link http://www.mafiaplace.nl.tp