Waar is dit topic nu eigenlijk voor bedoeld?
Posts by GiovanniK
-
-
Dat kan ook een andere oorzaak hebben, zoals een andere Flash versie die het bijvoorbeeld niet ondersteund.
-
Bedankt voor je raad, Heb even een enquête inelkaar gezet
-
Wat is het startbod?
-
Hallo,
Ik moet voor school een vragenlijst laten invullen door mensen die in de twintig zijn. Nu vraag ik dus aan jullie of jullie deze zouden willen invullen. Mijn dank is groot.
-
Ik doe niet mee maar vind het wel een leuke actie, maar alsnog jammer dat ICTs niet te bereiken is
-
Ik ga even een privé berichtje opstellen!
-
Is dat niet Dimaffia?
-
Beste,
Hierbij verkoop ik het domein www.warzforum.nl
Ik heb deze domeinnaam ooit gekocht omdat ik dacht een community op te starten voor het spel The War Z, echter is hier nooit iets van gekomen en wil ik hem nu dus graag verkopen. Er kunnen leuke dingen met deze domeinnaam worden gedaan. Graag serieus bieden.Ook is het mogelijk vanaf € 12,00 p/j hosting erbij te krijgen (2.5 GB opslag de rest onbeperkt).
Startbod: 5,-
Opbieden met: 0,50,-
Buy-Now: 15,-
Registrar: Versio
Verloopdatum: 11-11-2013* = Gereserveerd voor een koper. = *
-
Ik ben sinds kort overgehaald door een vriend van me, ik vond Smarty aan het begin maar niets omdat ik het gewoon niet snapte.
Maar oh-god, wat is dat een opluchting. Alles is veel overzichtelijker en ik vind het gewoon véél handiger in gebruik nu. -
Je bedoeld een dynamisch pagina systeem? Dit kan je gewoon d.m.v. een GET en een query doen (zolang je alles beveiligd).
-
Ik heb hier ook niets met Google Chrome.
Met Firefox werkt het daarentegen wel! -
Dit bedoel je:
http://www.draac.com/htmltester.html -
Gefeliciteerd allen!
Jammer genoeg had ik niet genoeg tijd meer over, achja volgende keer beter. -
Gefeliciteerd Ferhat!
-
Bijvoorbeeld inderdaad, ik had Samsung even voor het gemak genoemd aangezien dat allemaal dual-quad cores zijn.
Het komt er alsnog op neer dat het toestel eigenlijk gewoon rommel is, tenzij iemand geen geld heeft. -
Zucht Robin, laat me je een ding vertellen.
Je hebt het altijd over Minecraft spelen, Minecraft op je DS, Minecraft op je mobiel.
Wat wil je nu gaan kopen? ROTZOOI!
Koop een fatsoenlijk (iets duurder en krachtiger) toestel en ga niet altijd goedkope meuk halen. Je bent altijd in je nadeel, zoals je weet.Toestellen die wel fatsoenlijk lopen:
Galaxsy S1 Advance & Galaxy S2 & Galaxy S3
En bijna alle dual core telefoons kunnen het wel. -
Bedankt iedereen!
Met deze antwoorden kon ik watIk moet nog één iemand!
-
Ho, ik snap even iets niet, je wilt meerdere talen gebruiken.
Maar uit dit bericht op te maken is dat je geen verstand hebt van (html/php)?
Of begrijp ik het probleem.
Je kunt gewoon een .php bestand aanmaken en daarin HTML zetten, en dan php openen met <?php ?> -
Hallo,
Ik moet voor school informatie verzamelen omtrent motoren, en dus heb ik een vragenlijst die ingevuld kan worden.
Gelieve dit lijstje hieronder kopiëren en invullen.Citaat
Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?Welke soort motoren, en merken spreekt jongeren aan?
Hoeveel geld kunnen/willen jullie hieraan uitgeven?
Bedankt voor het invullen!