Posts by GiovanniK

Ik ben nu voor mijn stage een Intranet portaal aan het maken.

In mijn privé tijd ben ik bezig een video-handleiding website te bouwen (volledig geautomatiseerd!) met als onderwerp website's bouwen.

Ik zou er geen gebruik van maken.
    Je website ziet er niet uit, overal staan spelfouten en de code is slecht opgebouwd.
    Ook weet je niet wat je allemaal aan het doen bent en komt er hoogstwaarschijnlijk oplichting aan te pas.

Deze programma's krijg je meestal als je niet weet wat je doet, dus gewoon links openen zonder te weten of het veilig is.

Ga naar MSCONFIG en kijk bij opstarten, vink alleen de items aan welke je nodig hebt en herstart je computer. Kijk of het nu nog gebeurd.

Bij mij in de klas zijn er ook een hoop die KPN glasvezel hebben, ze zitten er constant over te klagen.
    Ze zeggen dat de snelheden niet gehaald worden en dat het internet telkens plat ligt.

Voor 12 euro gaat men niet naar de rechter, maar het incassobureau rekent wel hoge intresten en kosten aan.
    Een bedrag van 12 euro kan al snel na een jaar tijd op 500 euro zitten als je niet oppast. En dan kan het al eerder naar een rechter gaan.

Ik zou het bedrijf waar je de dienst hebt gekocht proberen te contacteren en het met hen op te lossen.

Heb ik gedaan, en deze zeggen dat mijn account op de server bestond. Ze hebben mij niets verteld over het klantenpaneel en zeiden dat ik mijn email adres maar had door moeten mailen... Ik kan proberen mijn ouders de aankoop terug te laten draaien, hoop dat dat kan met een incassobureau, of zal ik die zowiezo moeten betalen?

Ik heb contact gehad per email met het 'bedrijf'. Hij zegt dat het account nog op de server bestaat, ik heb echter niets gehoord over een klantenpaneel.
    Dus waarschijnlijk is dit gewoon een fout in het systeem lijkt me? Want ik heb het wel degelijk opgezegd.