Ik ben nu voor mijn stage een Intranet portaal aan het maken.
In mijn privé tijd ben ik bezig een video-handleiding website te bouwen (volledig geautomatiseerd!) met als onderwerp website's bouwen.
Ik ben nu voor mijn stage een Intranet portaal aan het maken.
In mijn privé tijd ben ik bezig een video-handleiding website te bouwen (volledig geautomatiseerd!) met als onderwerp website's bouwen.
Op je bugs pagina zitten XSS lekken ;).
Zie koding.com
Je zou ze daar kunnen hosten (gratis).
We kunnen de fouten niet zien. Dit is enkel een stukje code en het pad waar het script staat.
klote versio nu zit iedereen op die site via mijn localhost.
Of klote jij, waarom niet gewoon gebruik maken van een alternatief of een fatsoenlijke host nemen en niet een budget-budget-budget host.
Hij geeft een session fout de session is gwn goed aangezien het op me oude host wel werkten.
het ligt als het goed is aan de instellingen van me VPS ofzo
Klopt, kijk in je inbox.
Dit moet je in je php.ini toestaan, of je kan dit via het admin account van directadmin doen.
Je zou ook eens kunnen proberen alles overzetten naar een andere host, of een afzonderlijke versie zodat je klanten niets merken.
Op http://www.digitalocean.com kun je per uur betalen én een Nederlands datacentrum kiezen. Probeer het eens zou ik zeggen :).
Ik zou er geen gebruik van maken.
Je website ziet er niet uit, overal staan spelfouten en de code is slecht opgebouwd.
Ook weet je niet wat je allemaal aan het doen bent en komt er hoogstwaarschijnlijk oplichting aan te pas.
Ik had net een bericht geplaatst maar zie 'm niet?
Maargoed
Site staat online sinds 5 mei en sinds toen 3.500 bezoekers gehad.
Graag zie ik wat screenshots om het te bewijzen.
Je zult dan het volledige pad moeten gebruiken. Bijv:
css/style.css = http://site.nl/css/style.css
Of je zet er een base href neer.
Dan zou het zo kunnen:
<base href="http://site.nl/bla/">
css/style.css (Komt eruit als http://site.nl/bla/css/style.css)
Nu op het moment heb ik nergens last van.
Blij dat de website weer online is!
Bij mij in de klas zijn er ook een hoop die KPN glasvezel hebben, ze zitten er constant over te klagen.
Ze zeggen dat de snelheden niet gehaald worden en dat het internet telkens plat ligt.
Ik gebruik hier op mijn Hackintosh op het moment Textmate.
Op windows maak ik gebruik van Notepad ++
Bedankt allemaal.
Ik heb toch maar besloten om te betalen, wat me wel opviel is dat er 10 facturen naar mij werden verstuurd van andere klanten door het incassobureau.
Topic kan op slot.
Ik heb Robin hier ookal bij geholpen, het is heel simpel. Dit 'virus' past je hosts file aan waardoor alles word omgeleid naar een andere server.
http://hostsfileeditor.codeplex.com/
Gebruik dit programma en verwijder dan ALLES dat erin staat, het zullen er ongeveer 300 zijn.
Voor 12 euro gaat men niet naar de rechter, maar het incassobureau rekent wel hoge intresten en kosten aan.
Een bedrag van 12 euro kan al snel na een jaar tijd op 500 euro zitten als je niet oppast. En dan kan het al eerder naar een rechter gaan.
Ik zou het bedrijf waar je de dienst hebt gekocht proberen te contacteren en het met hen op te lossen.
Heb ik gedaan, en deze zeggen dat mijn account op de server bestond. Ze hebben mij niets verteld over het klantenpaneel en zeiden dat ik mijn email adres maar had door moeten mailen... Ik kan proberen mijn ouders de aankoop terug te laten draaien, hoop dat dat kan met een incassobureau, of zal ik die zowiezo moeten betalen?
Toon MeerM.Martens
Oplichting, niet bevoegd???
Een bedrijf kan je al starten onder toezicht van je ouders/verzorgers als je nog geen 18 bent, dus wat jij zegt is onzin.
Dat de persoon het niet netjes kan afhandelen is het probleem van de persoon zelf, ik zou hierbij gewoon contact opnemen met zijn ouders.
Die zijn in dit geval toch de eindverantwoording dus als jij het verhaal aan hun uitlegt gaat dit beter dan loze dreigementen direct op ze afsturen.
Handel het eerst als nette personen met elkaar af, wanneer dit niet werkt kan je altijd om raad vragen bij een jurist.
Ik durf te wedden dat zodra jij contact heb gehad met die ouders, dit heel vriendelijk en direct opgelost kan worden zonder gezeur of rechtszaken.
Toon MeerM.Martens
Oplichting, niet bevoegd???
Een bedrijf kan je al starten onder toezicht van je ouders/verzorgers als je nog geen 18 bent, dus wat jij zegt is onzin.
Dat de persoon het niet netjes kan afhandelen is het probleem van de persoon zelf, ik zou hierbij gewoon contact opnemen met zijn ouders.
Die zijn in dit geval toch de eindverantwoording dus als jij het verhaal aan hun uitlegt gaat dit beter dan loze dreigementen direct op ze afsturen.
Handel het eerst als nette personen met elkaar af, wanneer dit niet werkt kan je altijd om raad vragen bij een jurist.
Ik durf te wedden dat zodra jij contact heb gehad met die ouders, dit heel vriendelijk en direct opgelost kan worden zonder gezeur of rechtszaken.
Ik heb contact gehad per email met het 'bedrijf'. Hij zegt dat het account nog op de server bestaat, ik heb echter niets gehoord over een klantenpaneel.
Dus waarschijnlijk is dit gewoon een fout in het systeem lijkt me? Want ik heb het wel degelijk opgezegd.