Ik denk een fout in Chrome aangezien ik dit bij meerdere websites heb, dan moet ik ongeveer 6 keer op F5 drukken, dus komen er andere errors en dan doet hij het ineens.
Posts by GiovanniK
-
-
Dat heb ik ook al bij http://wrapbootstrap.com, precies dezelfde fout en ook enkel in google chrome..
-
Ik heb ook gesolliciteerd.
Ik wens iedereen veel succes!Tevens, Brent je was een goede moderator, veel plezier en succes met je studie verder.
-
Toevallig ben ik net bezig met een zeer simpel CMS systeem!
Ik ga wellicht hier mijn blog systeem publiceren, ik kan je wel een voorbeeld in privé sturen? -
Zoals Lars hierboven heeft vermeld is Minecraft wel een leuk idee, enkel vereist dit wel een iets krachtigere VPS.
-
-
Opgelost, de query was verkeerd.
Dit kwam eruit: SELECT * FROM berichten, categorie WHERE categorie = categorie_id AND auteur_id = '.0.' ik moest enkel van .$id. $id maken. -
Bij deze de mijne:
http://i.imgur.com/6JbfI.jpg -
Hallo allen,
Ik ben op het moment bezig met een klein blog systeem, enkel loop ik tegen een klein probleem aan.
Alles werkt, maar dan voor id 0, hij moet de bericht gegevens laden vanuit tabel berichten, en de categorie gegevens uit de tabel categorie.
DIt werkt na behoren, enkel doet hij dit weer niet bij ID 1, een query die de volledige naam ophaald doet het daar wel weer bij. Bij ID 2 geeft hij dus een SQL error.
Het gaat om dit stukje code:
KlikTevens is dit de link waar het om gaat.
Met vriendelijke groet,
Giovanni Kosman
-
Mooie updates, ga zo door!
Is de site nu sneller, of licht dat enkel aan mij? Voorheen was hij namelijk traag... -
Leuk dat je dit doet, moet ik denken aan een blog bijvoorbeeld waar je tips, dingen hoe je iets moet doen gaat plaatsen enzovoort? Dan heb je een 'abbonee' erbij :)!
-
Hier ben ik het mee eens, ik vind Brokentrack zijn idee eigenlijk best wel vet klinken.
Hier kan een leuk fictief verhaal op worden gemaakt! -
Had het gezien, wanneer denk je dat het gebeurt, was namelijk tevreden hierover
-
Hier heb ik geen problemen mee gehad, VNC is niets meer en niets minder dan enkel het bekijken en beheren van het scherm.
Als je VNC sluit heeft dit geen effect op de server zelfs, dus er is waarschijnljik iets anders misgelopen.
Windows server 2008 werkt mij bij perfect en naadloos, alleen is er weer af omdat het natuurlijk veel RAM geheugen slurpt :)! -
Sorry dat ik niet hier in het topic had gereageert.
Ik heb nu 3/4 dagen (schat ik een VPS), en het werkt top!Ik dank jullie hier dus ook voor!
-
Oke, ik ga zometeen even een tekst voorbereiden van wat Amciko.nl is, een timer wou ik expres niet erbij hebben.
Bedankt alvast! -
Het gaat om de onderhouds pagina als je het topic door leest.
Gelieve ook reageren d.m.v. het forumuliertje.Ook even een sterretje tussen het domein plaatsen..... (C veranderen in een *).
-
Ik gebruik Marvel op mijn LG Optimus Black.
De stock ROM is altijd al sloom geweest voor mij.. -
Veel sucess Lars, ik geloof dat jij de juiste keuze bent.
-
Mijn excuses, er was geen i toegevoegt bij de link.
De link is inmiddels aangepast.