Posts by GiovanniK

Ik had er geen enkele moeite mee, het werkte gewoon goed.
    Alleen miste ik een PHP c++ parser waardoor ik een spel niet kon spelen, en moest ik dus wel terug naar Windows 7.
    Verder is het een stuk sneller e.d.
    Kortom; ik vind het geen nadeel.

Dit heb ik ookal gezegd, van een mini cooper kun je geen porche maken.
    En je kunt een mini cooper ook geen 350 km/h laten rijden, simpel weg omdat hij de kracht er niet voor heeft.

Wat bedoel je hiermee, zoals al (ik denk) 100 keer is gezegd, koop een fatsoenlijke computer.
    Met een 1 core systeem, en een geïntegreerde videokaart zul je alsnog NIET ver komen.
    Ookal is er een lichtere versie beschikbaar, dit zal je alsnog NIET fatsoenlijk kunnen spelen.

Ik zit momenteel bij SZ-Hosting.eu en ik ben er zéér over te spreken!
    De pakketten zijn redelijk groot (75 GB bandbreedte en 7,5 GB opslag) voor slechts 13 euro per jaar. En de snelheid... dit is de beste host waar ik ooit ben geweest, en waar ik ook zal blijven.

Ik gebruik dit:

PHP
    <?php
    // Controleren of hij/zei is ingelogd
    session_start();
    if(!$_SESSION['gebruikersnaam']){
    header("location:inloggen.php"); // Indien dit niet zo is doorsturen naar de inlog pagina
    }
    // Indien wel zo include functions.php en roep de functie berichtBewerkenPost() aan
    include('functions.php');
    berichtBewerkenPost()
    ?>

En zoals al vermeld was, geen wachtwoorden opslaan in een sessie.

Tevens van harte welkom op het forum, vragen kun je natuurlijk altijd stellen!

Ik vind het wel iets moois, alleen ik denk niet echt dat dit zal doorslaan.
    Maargoed dat kan ook niet echt aangezien er zoveel besturingssystemen zijn, ik zou eens proberen een Linux variant te maken.

Je zou wel bijvoorbeeld Pacman en dergelijke kunnen inbouwen, dat zal wel leuk zijn als je alle oude games op één site hebt.

Ziet er prachtig uit Sander, alleen ik vind het logo van JustMe nog altijd mooier.
    Maar dat is gewoon een verschil van smaak, verder ziet je logo er mooi schoon, simpel en strak uit.

Nu ik hier toch ben, kom ik even vragen of iemand hier een film kent.
    Ik ben al zo lang op zoek naar een film, waar een groepje tieners een mijn in gaat, met een mijnwerker die ze begeleid. Het is net zoals de Descent, ze worden opgejaagd, en ze gaan dus met een geesten bord daar in die mijn spelen. Ze hadden een camera geplaatst en je kon dus zien dat een geest iemand binnendrong, die plots heel raar ging doen. Eén voor een zijn ze allemaal vermoord..

Weet iemand de naam van deze film, hij is al wel heel oud (2005/2006?).

Precies wat Brokentrack zojuist heeft vermeld probeerde ik dus ook te zeggen.
    Dit zijn echter wel programma's die geld kosten, houd daar dus ook rekening mee.