Posts by CorleoneGame

Heey,

Gebruik ten eerste geen kladblok want nu zie ik 4 regels met allemaal teksten (wat heel slordig is zo)

Ten tweede, zijn er al credits in je spel zo ja in welke tabel staan die?

Ten derde, Laat is zien hoe jij je tabellen op vraagt.

Je kan bijvoorbeeld dit doen:

Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

@ A.Bijlsma Natuurlijk weet jij welk script hij gebruikt omdat jij er zelf ook gebruik van maakt!

@TS,

Natuurlijk werkt ie niet. Je update een query die niet eens bestaat?

Je kan wel: Een nieuwe tabel in speldata maken en deze extradrugs noemen en wanneer je aan het reizen bent je een if doet met een mysql_query.

Zoiets:

Doe dit en het werkt ;)

Geloof mij maar, een mes is echt geen probleem ;) Ik had laatst ergens uit china een wapen gekocht, jammer genoeg is die niet aangekomen.

Maar als je bijvoorbeeld een heel pakket vol met messen koopt is de kans wel groter dat je gepakt word

:)

Beste,

Kan ik zo een iPad/iPhone/iPod vinden?

PHP
    <?php
    if(strstr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'],'iPhone') || strstr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'],'iPod') || strstr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'],'iPad'))
    {

$plaatje = ".png";

}
    ?>

.gif plaatjes geven een witte achtergrond namelijk.
    Alvast bedankt.

@sukel,
    Dit heeft te maken met dat Crime-Club in het verleden al eens een rechtzaak tegen het toen nog geheten CriminalsPoint heeft aangespannen, en dat met Banditi niet het geval was. Daarnaast is Crime-Club ook een keer illegaal geript (door een lek in de FTP), Banditi is helemaal zelf gemaakt (wat betreft de PHP), enkel de images, layout, javascritps en de flashgames zijn geript.

Sorry als ik u nu beledig maar dit is een beetje gelul....
    Als je de outgame aanpast is je site gewoon legaal.
    De ingame en alle bron bestanden zijn allemaal gestolen van de Maffiacity source die hier te downloaden was/is.

Trouwens voor de @TS Crimeclub is niet meer hoe het vroeger was, Ga werken bij de Jumbo of C1000 of maak een eigen unieke game. ;)

Trouwens als je toch een unbugged crime game zoekt, moet je even Dein een privé bericht sturen. Ik had aan hem in het verleden de 123crime source verkocht en die was zeker mooi :) Misschien verkoopt Dein die source.

Ze gebruiken nog steeds de quake engine van id software.(dus er zijn weinig veranderingen) Het enige minpunt in mw3 (wat ook in blacks ops 2 komt) is dat wanneer je veranderd van wapen dat dit niet soepel gaat. (in mw2 kon je bijv met je sniper switchen waardoor je mooie kills kreeg)

Als viktor reznov terug komt koop ik black ops 2 zeker!

* Moet gewoon...
    *.Jouwnaam.nl kán.

Natuurlijk moet je hosting het wel accepteren... (bijna alle hosting bedrijven accepteren het)

Ik heb even een printscreen voor de TS gemaakt zodat die het direct kan overnemen... (Gaat wel via directadmin....)

Plaatje is te lang denk ik dus hier is de link naar het plaatje:
    http://uploadenfoto.nl/images/ji97x.png

Good Luck! :)