Dit is toch de queke engine?
Posts by CorleoneGame
-
-
Oudnieuws... is al bijna 2 maanden bekend. (er was 2 maanden geleden een live stream van ps4)
-
Misschien is het een leuk idee om de homepagina een uiterlijk te geven zoals de homepagina van: http://tweakers.net/
-
maakt mij geen reet uit ik zal me connexcties uit polen er even op zetten !!!
komt goed !!!!!!!!!Doe je computer uit en ga huilen in een hoekje ****.
Trouwens jij bent helemaal illegaal bezig want die 'pokemon' game mag je helemaal niet hebben;) -
-
-
9 euro..
**moeten jullie niet slapen? -
-
Is crimeclub source
-
Maar heey Koen, ik dacht dat je al langer in het internet wereldje zat. "Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het meestal niet waar"
En wanneer je echt anti ddos protectie wilt moet je 200 euro betalen.. Opzich begrijp ik het wel want dat kost allemaal server ruimte etc.
-
De code die je nu laat zien heb je vrij weinig aan.
De functie eregi is trouwens al heel erg oud dus ik raad je aan om het niet te gebruiken -
L.Groot Het is een privé verkoop, het bod staat genoteerd als niemand meer bied is ie van jou.
@Malik Genoteerd.ditismenno
paysafecardonline.nl
12-06-2013onlinevoetbalspel.nl
08-08-2013pokemonconquest.nl
25-08-2013ipad2hoesjes.nl
26-08-2013
ipad2hoesje.nl
26-08-2013
ipad2hoes.nl
27-08-2013sayhellotomylittlefriend.nl
26-08-2013Staan geregistreerd bij One2xs.
-
Beste,
Hierbij verkoop ik deze domeinnamen:
- Maffialijst.nl
Startprijs: 5 euro
Opbieden met: 1 euro.- Zikle.be
Starprijs 5 euro
Opbieden met: 1 euro.- Paysafecardonline.nl
Startprijs: 5 euro.
Opbieden met: 1 euro.- Onlinevoetbalspel.nl
Startprijs: 1 euro
Opbieden met: 50 cent- Pokemonconquest.nl
Opbieden met: 50 cent- Sayhellotomylittlefriend.nl
Opbieden met: 50 centSET:
- Ipad2hoesjes.nl
- Ipad2hoesje.nl
- Ipad2hoes.nl
Startprijs: 3 euro
Opbieden met: 50 centGroetjes,
CorleoneGame -
@Koen rkhunter vind ik toch niet echt vertrouwend over komen (bekijk hun hoofdsite maar is), misschien installeer ik het wel wanneer ik last heb van virussen want je kan hem toch alleen handmatig gebruiken...
@Fils Zeker goed:D Alleen heb ik al Apache HTTP Server en daar draaien al sites dus ik ben bang dat wanneer ik alles overzet ik problemen ga krijgen.:p
Trouwens nog bedankt allemaal, als iemand nog een tip/idee heeft hoor ik het graag!
-
Ik dacht dat ossec op zich geen firewall is, maar een analyse tool die je firewall aanspreekt om iemand te bannen indien hij verdacht gedrag vertoont.
Verder houdt hij je configuratie in de gaten, om te kijken of er niets zomaar wordt gewijzigd.Bedankt heb Ossec geinstalleerd en heb APF verwijderd.
Nog anders tips? -
Oké dan ga ik APF maar verwijderen, hebben jullie nog meer tips?
Ossec is ook een firewall toch? -
Bij mij is hij nu heel snel.
Wat is een live preview?En heeft al iemand van jullie de captcha gezien?
Die krijg je enkel als je bekend staat als spammer :pWelk pakket heb je van cloudflare?
Die CloudFlare Business is namelijk erg duur:p -
Beste,
Ik heb nu op me server deze software staan:
- Ddos Deflate.
- APF.
- ConfigServer Firewall&Security.Wat voor software kan ik nog meer installeren op me server? Heb nu CentOS 6.nog iets
Bedankt alvast
-
-
1. Je hoeft je eigen mislukte site niet hier te promoten.
2. Leer Nederlands.
3. Ga ergens anders huilen