Posts by CorleoneGame

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een nieuw project en ik zoek nog wat testers.
    Om dit goed uit te kunnen testen krijg je van mij gratis 100 twitter volgers, het enige wat je moet doen is mij een pb sturen met je twitter naam.

Vragen zijn altijd welkom :)

Ik vind aan de voorkant niet zoveel gewijzigd, alleen is de menu-editor een stuk prettiger...
    Alleen jammer dat je niet alle features post: http://codex.wordpress.org/Version_3.6
    Dan kan je zien dat het er toch meer zijn ;)

Dit waren de belangrijke functies. De rest vond ik niet zo belangrijk.
    Trouwens, hoe gaat het denk je aflopen met al die video plugins ? Wordpress heeft namelijk nu eentje die er al automatisch in zit.

Hi all,

Wordpress 3.6 is net online, wat vinden jullie ervan?
    Ik zelf vind dat er niet zoveel is veranderd en Twenty Thirteen vergeleken met Twenty Twelve is ook niks (mijn mening).

Hallo,

Hierbij verkoop ik het domeinnaam: maffia*lijst.nl (zonder *)
    Leuke site om je eigen maffia top 100 op te zetten.

Bieden vanaf: 4 euro.
    Buy now: 15 euro.
    Staat bij: Hostnet
    Geldig tot: 17-09-2013

Beste,

De source is vanaf 0 gescript,
    er is een eigen layout gemaakt.
    ik zou niet weten waarom het niet zou mogen?

Milan.

Als ie van 0 gescript was dan gebruikte ie wel andere benamingen / codes voor de source.
    Want dit: if(eregi($foutbezig,$locatie)) { zit precies in een van de oude cc sources die je kan vinden.

Je kan er ook preg_match van maken ;)

Hallo allemaal,

Heb een probleempje en kom er via Google en me Hersenen niet uit.

Ik wil een nieuwe site lanceren met als naam: a.nl (dit is de hoofdsite deze staat op me hoofdserver)
    Nu wil ik nog een domeinnaam bestellen wat in de categorie van a.nl valt maar deze heet b.nl
    Ik wil dus dat a.nl de hoofdsite is en dat ik op b.nl een wordpress zet gericht op het woord b.
    Als mensen dus op b.nl komen wil ik ze informatie etc geven maar ook een link naar de hoofdsite a.nl

Nu is mijn vraag:
    Is het handig om domein a.nl en b.nl op het zelfde ip te hosten of dat ik a.nl host op ip: xxx.xx1 en b.nl host op het ip: xxx.xx2 (andere servers dus)

Het moet er zo uit zien:
    zoeken op het woord a => hoofd site => content
    zoeken op het woord b => mini site => content => link naar hoofdsite a.nl (er komt een directe link geen nofollow href dus een backlink)

Enig idee dat Google daar naar kijkt?
    Bedankt alvast :P

Hallo allemaal,

Kwam er een paar dagen geleden achter, en ik dacht waarom deel ik het niet met jullie.
    Ga naar: Google.nl en typ voetbal in. Als het goed is hoor je nu de site te zien van een club bij jou in de buurt.

Wat vinden jullie ervan? Google kan dit namelijk niet aanbieden zonder jou gegevens op te slaan.