Posts by Samnr13

Er worden tegenwoordig zoveel maffiaspellen gemaakt dat de opbrengst van deze website(s) zo nihiel zijn dat je er niks mee kan. De takenverdeling daarintegen is ook absoluut niet goed, ik denk dat je op deze manier nooit iemand zal vinden. Ook zal ik als ik jou was eerst zelf scripten gaan leren, want scripten is niet één van de makkelijkste taken, laat staan als je ook nog is verwacht dat iemand anders het bouwt, bijhoud etc.

Ik denk dat je toch nog altijd aardig wat geld kan verdienen met een goed spel, zelf heb ik €200 verdiend op 2.5maand met een mijnmaffiaspel dus op een uniek spel zou dat gemakkelijk over de 400-500 EUR zijn en dat in nog geen 3 maand, dus als je er een jaar mee bezig bent dan denk ik dat je toch een aardig bedrag per maand kan verdienen toch als je goed blijft promoten ;)
    En over de taakverdeling: ik denk niet dat die zo oneerlijk is, ja ik weet dat het veel werk is maar je moet niet denken dat de rest zo'n makkie is hoor.. Ik steek er ook meerdere uren per dag in en ik kan zelf ook wel een bijna bugloze source geven wat al heel wat werk bespaart voor mijn partner ;)

Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een maffiagame wil beginnen ;) Het punt is eigenlijk dat ik vrij tot zeer ervaren ben met mijnmaffiaspellen en er ook echt wel degelijke winsten mee kan maken.. Maar ik wil eens iets anders dan mijnmaffia proberen maar toch nog steeds een maffiaspel, maar ik kan jammer genoeg zelf niet scripten..

Dus wat ik zoek:
    - iemand die gemotiveerd is om zeker in het begin hard te werken
    - iemand die wat ervaring heeft met maffiaspellen
    - iemand die vrij tot zeer goed kan scripten
    - moest het kunnen: iemand die al een kant en klaar maffiaspel heeft liggen :)

De taakverdeling (ongeveer):
    -Jij moet alles regelen ivm met het spel online te houden en alles wat met scripten te maken heeft
    - Ik regel al de rest: bv. promotie, leden actief houden, crew zoeken,..

Over de winstverdeling valt te onderhandelen maar het is zeker een positieve verdeling: bv. NIET 10-90 ;)

MVG
    Sam

Er zijn duizenden maffias. Je hebt een heel goed concept nodig als je wilt opvallen. Aangezien je zelf niet kan scripten neem ik aan dat dit niet het geval is. Dus als je iemand een aantal procent gaat betalen, lijkt me dit geen eerlijke deal.

Daar ben ik he niet mee eens, met de juiste connecties kan je toch wel een goed lopende game krijgen, heb zelf op 2.5 maand tijd €220 verdiend met een mijnmaffia spel en dat kan je al helemaal niet origineel noemen.. Bovendien ga ik in mijn volgend spel veel meer tijd steken ;)

Ik zoek gewoon iemand die het vrij snel kan, zodat ik niet een jaar lang moet wachten, wat het geval was toen mijn vriend het ging doen.. ;)
    Budget is er niet echt, maar je krijgt een aantal procent op alle inkomsten die er zullen gemaakt worden, hoeveel procent dat is valt over te onderhandelen via bericht ;)

Beste CPers,

Ik ben op zoek naar iemand die vrij snel een maffiasource (die ik heb liggen) kan installeren en eventueel enkele bugs eruit halen.. Zelf kan ik namelijk volledig niet scripten enzo..
    Uiteraard wordt je hiervoor vergoed , daarover kan worden onderhandeld.

Zelf zal ik vooledig zelf de site beheren. Als je interesse hebt, neem dan alsjeblieft contact op via bericht :)

MVG
    sam

Beste eigenaren,

Ik ben op zoek naar een alternatieve source maar die lijkt op de CrimeClub source.

Of iemand die enkele extra scripts heeft die hij gratis wil geven.. Ik denk maar aan een mooie creditshop, een mooi adminpaneel, ...

Mail me maar als je iets hebt dat me zou kunnen helpen,
    Alvast bedankt

Het is niet toegestaan op ICTs om naar de CrimeClub source te vragen. [L.Kok]

Beste webmasters,

Ik ben op zoek naar een maffiaspel dat nog een goede promotor zoekt.. Ik garandeer dat er geen proxies en eigen accounts tussen zitten!

Mijn ervaring:
    - Ik heb zelf een site gehad (wel mijnmaffia..) maar deze had wel in 2 maand tijd 2.500 leden dus dat ging wel goed (nu verbannen:$)
    - Sindsdien heb ik al meegedaan aan referral wedstrijden en gewonnen en soms mijn vrienden ermee geholpen..)

Wat ik kan:
    - Als ik echt een dag er lang mee bezig ben dan kan ik ongeveer 100 leden per dag aanbrengen
    - Op een normale dag breng ik gemiddeld 15 à 30 leden halen ;)
    - Ik kan garanderen dat de accounts écht zijn en dat ze op een 100% legale manier worden aangebracht!

Over mijn prijs valt te onderhandelen..

Let wel op: Ik doe alleen maffia sites!

Met Vriendelijke Groet
    Banditweb