Posts by buffy

Ik heb een VPS, en zover ik weet staat er niets ingesteld dat het tegen houdt, want alle andere 'testers' werken dan weer wel.

Als ik dat doe zegt hij dat mijn website een internal server error gaf. Terwijl de website gewoon werkt....

Ja ik had pingdom.com ofzo.

Dallas - America - Your website is faster than 78% of all tested websites - 1.54s
    Amsterdam - Nederland -Your website is faster than 97% of all tested websites - 483ms

Ik denk niet dat ik het nog beter kan maken denk ik?

Aha, ik snap je, vandaar dat ik het zo deed.
    Ik heb 2 webhostings liggen, en 2 servers. Ik laadt van server 1 de kleine plaatjes, deze is dan ook slomer. En van server 2 komen de grote plaatjes, zodat deze dan ook sneller laden. En als het zoveel wordt, laadt ik een helft van een plaatje op server 1 en de andere helft van server 2.

Wat is een sprite?

Ik heb nu dit:

Simpele achtergrond, geen header meer, alle afbeeldingen worden compressed en vanuit een 2e server geladen. Ik heb jQuery lazy load erop, en al het flash is vervangen door HTML5. Er zit nu een cache plugin op, en hij laadt alle javascripts e.d. vanuit Google.

Dat bedoelde ik dus Guitar :cheer:

[offtopic]Onzin elke keer die reacties die weggehaald worden, en *******/******* mag weer wel....[/offtopic]

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn website online geplaatst, door een minifier heen gehaald, thema met een simpele achtergrond. Ik laadt al mijn afbeeldingen van een andere server, die ik ga posten. Maar wat kan ik doen om het NOG sneller te maken, dus dat de pagina gewoon in nog geen seconde laadt.
    Website draait op wordpress!

[offtopic]Lees mijn vraag eerst, zonder commentaar te leveren over spel fouten, blog of web hosting..[/offtopic]

Ik wil dit zeer graag! Ik zag een hele mooie (gratis) PSD staan, en die zou ik zeer graag in HTML hebben. Ik ben bereidt deze slice ook weg te geven, zodat iedereen profiteert. Natuurlijk, als jij dit wilt!

Download is in je PM!

Jep gisteren geinstralleert, windows 8. I love you, het is echt snel, vloeiend e.d. Maar die apps vindt ik walgelijk. Weg ermee!
    Ook 2 schermen en dat vindt ik soms niet lekker werken.

Het zou makkelijk zijn dat je bijvoorbeeld een optie maakt ervaring opdoen, en dat hij dan tot de 100 ervaring gaat. En bij de 100 telt hij een rank omhoog?