Inderdaad, ik heb het geschreven. Het was eerst voor een bedrijf, ik mag helaas geen naam noemen in publiek.
Posts by buffy
-
-
Dan zou ik eerder donker blauw en licht blauw gebruiken. Met een beetje grijs tinten erdoor zoals je hier op CP ziet.
-
Hij is niet hetzelfde Jopitan.
Alex, je mag hem enkel op één domein gebruiken. Dit betekent je hebt webhostinga.nl dan mag je hem niet gebruiken op webhostingb.nl Dan zul je hem van a afmoeten halen. Hij heeft in totaal 1048 woorden.Voor de mensen die hem nu kopen
Ik ben bezig met een nieuwe, zeer uitgebreide versie hiervan.
Deze zal verkocht worden voor 2,50 euro met text/pdf. En 5 euro voor een uitgebreide video handleiding. Dus wees slim en koop hem nu, aangezien je de nieuwe versie dan totaal gratis krijgt! -
Ik vindt persoonlijk blauw mooi, licht blauw dan, ik houdt op de een of andere manier van lichte kleurtjes, en dat roept de meeste mensen ook aan.
-
Ik zou iets met het zwarte doen, ik weet het niet waarom, maar ik vindt het gewoon niet mooi. Ziet er ook niet zo professioneel in mijn ogen uit. Ik heb het over het linker menu.
-
Ik snap het, was ook sarcastisch bedoelt. Misschien dat google het nog wel eens kan doen bijv: giovannik.plus.google? Dat zou ook meteen een leuk iets zijn vergeleken facebook e.d.
-
Bij deze verkoop ik een simpele, maar strakke en overzichtelijke DirectAdmin handleiding.
U krijgt bij aankoop een PDF bestand, die u geheel naar eigen wens kunt aanpassen.
Hierbij krijgt u geen verkoops rechten, en mag u deze handleiding enkel op uw domein gebruiken.Voorbeeld:
*verwijderd ivm virus!*Betaling gaat via Mollie, u kunt dan ook met onder andere: IVR, SMS, Rabo SMS en Hyves afrekenen.
De betalings link is hier met een prijs van 1,30 €!Met vriendelijke groet,
Giovanni Kosman
De virus waarschuwing is nep, ik heb geen idee wat het is! Ik ga hier wel zeker achteraan!
-
Ik vindt dit wel goed, dit is in eerste opzicht veel mooier en professioneler om te zien. Ik vindt mail.google ook veel mooier en leuker staan eigenlijk. Dan wil ik giovanni.google hehe 8-|.
-
Het is een beetje eentonig, saai dus. Misschien wat kleur en opvulling erin!
-
Ik heb ook gesolliciteerd, ik wens ook iedereen succes!
-
Vrolijke paasdagen allemaal, dadelijk lekker naar de Chinees paas loempia's halen!
-
De afbeelding werkt niet
-
Ik wil u wel hosting geven, directadmin uiteraard? Stuur mij maar een PB met uw email, domein en gebruikersnaam.
-
Ik wil testen!
-
Alsjeblieft:
--KNIP--
-
Jaja ik ben gewoon 18 haha.
-
-
Mac Osx is Unix. En inderdaad ga ik met de mening van Cas mee.
Ik had zelf Mac draaien voor 1 maand, dit wel op hackintosh. Werkt veel fijner, stabieler en zonder rotzooi inderdaad. Al moet ik toegeven dat Windows weer beter met gamen is, maar Mac meer voor development (mijn mening). -
-
Mijn poorten staan open dus tja