Wow, dit bericht komt goed op zijn plaats. Ik heb net weer mijn Hackintosh geinstralleert. En nu zie ik dit, bednakt voor deze post.
[offtopic]Potver de notver, mijn headset doet het weer niet (USB).[/offtopic]
Wow, dit bericht komt goed op zijn plaats. Ik heb net weer mijn Hackintosh geinstralleert. En nu zie ik dit, bednakt voor deze post.
[offtopic]Potver de notver, mijn headset doet het weer niet (USB).[/offtopic]
Oh dan. Ik weet niet hoe je dat doet aangezien die niet hard gaan maargoed. Dan is denk ik een Trust wel goed. De trust Tytan (2.1) met een grote subwoofer erachter is 80 euro.
Link
http://www.bol.com/nl/p/comput…03004011791490/index.html
OMG. Lol, ik denk, even doorheen scrollen en dan... ik heb me headset altijd op het hardste staan dus schrok me de pest ;O
Ik zeg een ding.
A-w-e-s-o-m-e
Deze mod is momenteel ALLEEN voor de galaxy ACE. De Gio is hetzelfde met een kleiner scherm en ook niet ondersteund?
Adobe photoshop? PAINT?! Zeg bestaat google niet meer? Heeft de sopa ze afgesloten?
ProjectB
Dit is Banditi by Oceans
Graag ook meteen meldden dat veel scripts van Oceans zijn.
Je kunt haar vinden @ webmasterpoint en dan daar misschien voor toestemming vragen?
Oke, ik ga morgen even terug naar de winkel. Hopelijk zien ze niet dat hij geroot is, en dan neem ik misschien wel de Galaxy Ace terug voor een meer prijsje. Heb ik ook wat meer en kan ik eindelijk dat fijne rommetje van je proberen. Ik vind hem echt mooi uitzien!
@zwp zoals ik al bijna 3 keer heb vermeld de Galaxy Gio(Pruts).
Ik kan er niet mee terug, want met rooten/custom roms vervalt de garantie.
Ik had hem NET geroot, en toen 10/20 minuten daarna deed hij niets meer.
Mijn SD kaart werkt nog wel, als ik die nou gewoon eens formateer? Of werkt dat niet.
En toen viel ik al af.
Ineens BOEM viel mijn mobiel uit, hij start niet meer. Reageert niet meer op de oplader, batterij werkt niet (Andere ook niet). Hij werkt niet meer in de computer & mac. Kortom, hij is D00D? Ik weet niet of ik dit kan maken.
Ik wil je wel een gratis pakket geven (Denk aan 15 van alles, 250 MB webruimte, 20 GB dataverkeer, Isp CP omega met uiteraard DNS).
Stuur maar een PB als je wilt :)!
Oke ik hoop dat het gaat werken. Ik heb clockworkmod gedownload maar... hij is niet geroot. En clockworkmod recovery kan ik dus ook niet erop zetten aangezien hij niet geroot is. Maakt dit veel uit of...?
Oke, ik ga hem zo doen. Ik dacht al hij is gewoon 2 MB dat is wel vet
Zou hij binnen 20 minuten nog online kunnen zijn? (Dus de upload klaar).
Dan kan ik hem doen en nog even reageren.
Edit:
ICS launcher ownd, ik wordt dol gelukkig als dat morgen werkt. En dat ik het aan mijn vrienden kan laten zien, die hebben ook de Gio. Kan niet wachten Ik wil hem ook wel mirroren? (Stuur je skype/msn in PM).
Moet mijn Gio geroot zijn BTW?
Als het op de Ace werkt, werkt het ook op de Gio toch? In dat geval wil ik hem proberen want ik wil zo graag ICS proberen.
Nou ik heb misschien 3/4 vriendden met een Xbox.
Nou daar is het beeld VERBLUFFEND beter. ps3 > xbox > pc (Rechts betere graphics).
En inderdaad, noobs zijn overal. Maar toch op de PS3 zullen er gemiddeld meer zijn aangezien het een gratis dienst is. Als een noob, die alleen wordt gekilld. 60 euro per jaar voor niets gaat betalen. Maargoed, dat ligt ook veel aan de tv en de instellingen. Daar moet je ook op letten
De PS3 gaf slechter beeld dan de Xbox dacht ik. En op de PS3 zitten ook meer "noobs" aangezien je voor Xbox LIVE betaald. En PS3 gratis is, dus gaan er ook meer hackers en noobs in.
Ik weet niet welke error, misschien voortaan wat meer informatie in je topic toevoegen.
Welke fout dan complete lijn?