Posts by buffy

[offtopic]XD001 Ik ben ook 13 jaar, ik ga volgend jaar ook ICT doen... niets speciaals aan dus? Aangezien ik het wel kan.[/offtopic]
    Je kunt het beste een banditi source nemen, en dan het power omtoveren naar ervaring.

Nou wat ik eigenlijk wou doen is dit:

Een geschikte kleine HTML layout
    Daarin gaan werken met PHP, database e.d.
    Als ik dat allemaal kan, dan ga ik proberen een module systeem te maken, maar dan moet ik alles eerst op orde hebben. En als het goed eruit ziet, wordt het misschien open source en kunnen jullie modules maken :)!

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn programmeer kunsten opkrikken.
    Wat is nou verstandig om te doen, ik zelf zat te denken aan een simpel CMS systeem met een klein stukje MySQL er door heen verwerkt.
    Is dat verstandig aangezien ik nooit echt iets heb gemaakt d.m.v. PHP én MySQL.

Ik kan geen status toevoegen onder het demo account. Dan staat er status toegevoegt, maar er komt niets. En het zou ook wel mooi zijn als dat d.m.v ajax of jquery zou gebeuren inplaats van nieuwe pagina laden :)!

Inderdaad Bboy, dat dit met jou is gebeurt wil niet zeggen dat het met andere ook gebeurt. Ik heb het ook echt nog nooit mee gemaakt en zelfs nog nooit van gehoord. Zelf heb ik mijn processor al bijna 2 jaar op 3,8 Ghz staan en loopt nog gewoon lekker. Bboy, als jij kunt bewijzen dat dat gebeurt, geloof ik jou pas.

[offtopic]Broken, we hebben allebei gelijk aangezien ik verkeerd dacht haha :$[/offtopic]

Inderdaad, dat klinkt inderdaad onnozel. Zoiets heet een voeding, die al het stroom doorgeeft aan de rest. En ik draai hier ook 2 schermen op 1 videokaart. Geen verschil qua performance en draait al 2 jaar zo. (i7 & GTX 280). De processor is de kern (of het hart) van de computer inderdaad. Maar die geeft geen stroom door.

Als virusscanner heb ik altijd Avast gebruikt. En ja, die heeft een firewall. Daarna ben ik overgegaan op Microsoft Security Essentials. Nu heb ik niets meer. Zolang je niet van alles gaat downloaden, komt alles goed zeg ik altijd maar.

Dat is dan grote onzin, aangezien dropbox een online cloud dienst is... Dan zou iemand op jou account er iets op hebben gezet, en zomaar met jou laptop dat bestand hebben geopend.
    Good story bro :)

Inderdaad, ik zat bij Rapifia. Maar had hem toen opgeheven omdat ik een domein nodig heb. En wat denk je, spijt. Rapifia is héél goedkoop. Ik denk dat ik hem weer eens ga kopen. Zit momenteel op een host van een vriend, ben voor nu nog tevreden (Sensco.nl).

Rapifia = Snel en goedkoop
    Versio = Snel en goedkoop
    Sensco = Snel en goedkoop

Kortom met deze webhosts zit je niet verkeerd.

;O dan is het enigste dat je nog kan doen naar de Apple store gaan. Mijn vriend heeft een hackintosh laptop, (i3 sandy bridge) en die heeft hem geupdate naar 10.7.3 Die heeft er tot nu toe nog geen problemen mee.

Je kan toch een re install doen via een mac DVD? En anders download je even een retail dvd via turrent en dan kan je hem herinstralleren.