ik heb intresse... maar ik kan op dit moment helaas niet betalen... pas de 27ste , ik zie nog wel of niemand geboden heeft
Posts by A.Babiry
-
-
hallo ik wil graag deze source hebben > http://www.intall.nl/onderwerp…el_donatie_en_kluisscript
het probleem is dat ik niet wil bellen en heb geen psc.
mijn vraag is of iemand dit kan kopen of al heeft aan mij te verkopen , dan betaal ik met paypal ( 1,80, meer heb ik op dit moment niet op paypal)
als jij het kan doen
reageer of stuur een pb
-
Voor zo ver ik weet.
Je kan GTA 5 al downloaden op sommige sites. En je kon ook gewoon gister downloaden.
-
Ik heb een uur geleden van veel vrienden gehoord dat je GTA 5 gratis kon downloaden op PS webwinkel. Veel van die vrienden hebben dan ook gewoon cd gekocht en veel niet. Maar probeer es zelf te downloaden als je ps3 hebt.
Foto's bijlage.
-
kan je mij de link sturen in pb/ en als je en hebt je skype ?
-
is je spel al actief ?
-
Ughost.nl
-
Het is gefixt de hosting had geen pdo ze hebben het geïnstalleerd en nu werkt het
-
de hostuing serve rondersteunt wel mysql .. maar ik denk geen pdo , ik ga het wel even melden bij hosting server.
slotje als je kan
-
hallo ik heb Chevereto script gekocht en ik krijg een rare error : http://porto.underskymovies.nl/
weet iemand hoe ik dit kan oplossen >?
-
helaas is php net als vrouwen , jij bent altijd fout
-
gmail
, als je dat bedoelt
-
hoi ik kan wel een partner gebruiken ik heb een verzoekje op skype verstuurd.
-
-
-
-
voor de echte geintresseerde pm me. als de script alleen verkopen illegaal is verkoop ik de envato account ook ( alleen deze script gekocht ).
-
toevoeging.
ik wil eigenlijk een simpele kalender maken waar je bij de datum , tekst ( afspraken etc.. kan schrijven)
-
hallo , weet iemand hoe ik snel en makelijk een app kan maken gratis en zonder enige reklame ?
-
hallo ik ben onlangs een movie portal site begonnen.
en ik wou vragen of iemand hier intresse had om te adverteren. de site is nieuw 2 dagen online
dus ik kan helaas geen statistieken laten zien.als je intresse hebt stuur een pm