seo vindt ik echt heel moeilijk, heb jij miss wat links die je geholpen hebben? ik vindt er veel op google maar daar nap ik gewoon niks van
Posts by A.Babiry
-
-
beste,
ik heb een php spel gemaakt een race spel, gebruikers kunnen auto's kopen en tege elkaar racen enzo,.
ik wil graag weten waar ik het best kan op adverteren en of links plaatsen op forums ( legaal, niet beschouwd reklame)
dus als u iets weet hoor ik het graag!
-
s
kan kloppen, maar denk echt niet dat een moslim behalve een turkse moslim die ster en de maan zou gebruiken
-
waar ik naar benieuwd ben wat er gaat gebeuren, want zo te zien heeft het met turken te maken vanwege die ster, en operation charlie hebdo, denk niet iets voor anonymous maar paar turken, een cyber aanval tegen frankrijk of zo iets dergelijks?
-
hallo,
ik wil graag een webwinkel beginnen en scripts, themeas enzo verkopen dus digital, ik dacht zelf aan wordpress en de plugin woocommerce te gebruiken, iemand een idee?
-
whatsapp is snitch geworden
-
het is opgelost, maar dank u!
-
zeker mooi meegenomen, helaas dat ik geen xbox one heb het lijkt me echt een leuke spel, soort gta5 maar met betere graphics en pure racen
-
ik kende unity al, maar heb nooit geprobeerd om er aan te werken, ik ga het toch even proberen!,
iemand die aanraadt een site, tuts enzo voor unity?
-
hallo, ik wil graag multiplayer games maken iemand enige idee hoe?
voor android en pc,
nou weet ik voor android, gamesalad,gamemaker,en alle soorten engines
en pc> thegamecreators
-
Beste leden,
ik zoek een of meer advertentie plekken voor me website > pm voor link(zodat er geen sprake is van reklame voor me site op de forum)
de site is meerdere talen, er zijn funcites zoals, registreren, elkaar volgen, chatten etc, maar de site zelf gaat om muziek, lyrics, hele albums luisteren op een site, die werkt via last.fm api en youtube
heeft u iets? of heeft u misschien tips/tricks voor seo dan hoor ik het graag
-
als ik een 3vcard koop, kan ik het gelijk gebruiken of moet ik paar dagen wachten?
-
nee, helaas dan maar moet ik een cc regelen
-
hallo,
ik wil graag een googleplay developer account maken, maar ik heb geen creditcard ik heb wel paypal en ideal gewoon,is dat ook mogelijk of alleen cc?
-
hallo, welke hoster kan ik het bestge gebruiken als ik een file sharing zoals zippyshare bv wil erop hosten?
(aub alleen suggesties geen gedoe van illegale legale gedoe danku )
liefst data en storage onbeperkt
ik heb dit gevonden > hostmetro.com alleen weet niet of zo een site hosten wel mag
-
@k,rens, het was mijn fout ik gebruikte de verkeerde code heb het gefixt en tis allemaal goed
-
ik kan wel komen en t lijkt me ook interresant tis alleen dat ik in lelystad woon en 2 uur ongeveer met openbaar vervoer daar kom, dus dat is even jammer,
maar het lijkt me heel erg leuk dus alsje kan gaan zou ik t zeker aanraden
-
hallo, ik weet niet of dit de goeie plaats is om dit te posten,
maar ik heb een probleem met admob interstital ad unit,
als het zo is klopt het
private static final String AD_UNIT_ID = "ca-app-pub-1173923634825332/4394365043";
private static final String AD_INTERSTITIAL_UNIT_ID = "df2fce204f164384";
(de ID klopt nietmaar het is om te laten zien hoe het eruit zietmaar mijn vraag is waar vindt ik die id net zo als : df2fce204f164384 ?ik zie bij admob alleen net zo eentje als : ca-app-pub-1173923634825332/4394365043, en dan starft de app niet
-
samsung galaxy s plus met cyanogenmod 4.2.2
-
hallo ik heb onlangs gtaV gekocht en ik kwam er achter dat ik niet genoeg data geheugen had (12gb) voor de spel om online te spelen.
ik heb beetje opgezocht dit dat.. en je kon een usb stick gebruiken voor meer data erbij.. dus heb een 16gb usb gekocht (en ja type is niet ntfs maar fat32)
iemand kan me verder helpen? een tut miss?