Posts by A.Babiry

Google wilt met AMP ( Accelerated Mobile Pages ) Project mobiele webpagina's sneller laden die in 2016 uitkomt.

Google maakte dat bekend in een blog >link (Engels)

Het project AMP wordt gezien als een nieuw open standaard die het laden van mobiele webpagina's veel sneller moet maken en voor uit gevers makkelijker om artikelen binnen het standaard te presenteren

Er worden ook beperkingen opgelegd in gebied van advertenties. Advertenties die langzaam laden zijn zeker niet toegestaan, maar normale advertenties kunnen wel gewoon

Google heeft al grote mediamerken binnengehaald voor het AMP Project waaronder The Washington Post, NRC.NL, Mashable, The guardian en nog vele anderen.

Met het AMP project wilt google concurreren tegen Facebook met Instant Articles

Om zelf een AMP html ( Wat google het noemt ) pagina te maken kun je hier tutorial volgen. Ook kan je veel meer lezen over het AMP project en er zelf aan meedoen via hun website https://www.ampproject.org/

Een demo kan je hier zien > http://www.g.co/amp even op je mobiel die link bezoeken.

Zelf vind ik dit heel erg handig en voor de meeste mensen dat het hun wat MB's bespaart als ze het nieuws willen lezen en daar erg veel opletten!

Wat vindt jij ervan? en ga je ook met AMP project werken?

Heb het allang al uitgezet omdat ik eigg geintresseërd was in sommige advertentie's en toch handig. en advertenties hier zijn niet irritant dus heb er geen last van.

Social media moet je zeker niet vergeten en daarvoor zeker ook adverteren. ( als je serieus bent flyers uitdelen etc)

youtube video's maken en plaatsen ( wel oppasen als je muziek gebruikt dat het wel toegestaan is anders wordt je video geblokkeerd in alle landen of bepaalde.)

gewoon heel erg mee gaan adverteren en misschien blog van updates of nieuwe eventen van je site dat je erop plaatst zo wordt het toch wat beter gevonden op google en alle andere zoekmachines.

(als ik het goed heb.)

vraag me dit af, bij die site kosten ze 389 en bij bol kosten ze 540, LINK BOL (heet trouwens board - mini segway)

dus vraag me af of het echt is of een oplichting en hoe kan die site het zo goedkoop aanbieden Vergelijken met bol?

het is gemaakt met flappybird genre in gedachten, en omdat ik niet een hele goeie coder ben is het wel een goeie leer spel simpel maar je leert wel gelijk google play services enzo

en tis indd simpele game, kan zijn dat het niks wordt of miss wel wat heb er niet opgerekend dat ik er duizenden install ga krijgen

Hallo, zo als de titel zegt wil ik graag weten wat het beste manier is van adverteren voor een spel voor android alleen op google playstore,

het is een vrij simpel spel, werkt op 9000+ apparaten (volgens play console)

Marktplaats is je vriend Koerdos,

heb al een gekocht en ben er blij mee :)

, heb linux kali op een usb gezet dus als ik usb in me pc doe en aandoe kan ik kali live besturen dus dat vindt ik zelf handig

deze topic kan dicht

heb een laptop gekocht voor 250,

Processor: Intel Core I5 vPro 3320M ( 4CPUs ) 2.6GHz met turbo tot 3.3GHz.
    Werkgeheugen: 8GB DDR3 ( max 16GB ).
    Videokaart 1: Intel HD 4000.

is veel beter dan die andere, en unity3d, werkt er prima mee, moeiteloos, unreal nog niet getest

hallo,

ik wil graag een nieuwe laptop kopen waar op ik programma's zoals, unity3d, unreal engine 4 etc,, mee wil runnen om games te maken, en spellen zoals cs:go moeiteloos te kunnen spelen,

op mijn huidige laptop(te oud)

heb ik intel core2 duo cp8100 @ 2.10ghz , 3gb ram, mobile intel 965 express cipset family...

voor html, php developing, is het niet slecht, voor graphics, (photoshop kan wel moeiteloos) gaat het wel minder, en sommige spellen, programma's openen helemaal niet, (gek genoeg het spel city skyline kan wel geopend worden en in de spel zelf maar het lagt echt te veel je kan eigg niet spelen, )

mijn budget is niet groot, (2xx euro)

wil ook niet een nieuwe hebben, ( te duur )

iets van marktplaats 2dehands etc, iemand een tip of waar ik op moet letten als ik een koop?

ik dacht zelf aan zoiets, >marktplaats link

woon zelf ook in lelystad,

Beste mensen,

omdat ik graag dingen uitprobeer ga ik nu een social value exchange (like4like, addmefast,) site beginnen.

wat is het beste manier van reklame maken, seo etc?

Dank u.

nexum crew heeft php scripters en designers etc.. nodig

waar voor? een spel het is geen textbased game maar een spel soort gelijk aan darkorbit

op de banner onderaan kunt u zien wat we zoeken en contact

dit is een grote project met mensen over de hele wereld waar je veel tijd aan gaat besteden!

u kunt vragen over geld en betalingen vragen aan de ceo skype: gml-developers hij woont in servie dus engels spreken is nodig.

u kunt mij ook bereiken op skype : ayhan-nexum

danku