isgoed dank u wel!
Posts by A.Babiry
-
-
Dankje dat heeft vel geholpen!!
Weet u misschieen ook iets voor de menu?
Dus dat alle producten onder elkaar staan met de naam beschrijving en een winkelwagen icoontje om het te kopen?
Als u hier op iets weet hoor ik het graag van u!
-
Beste,
ik heb heel lang gezocht en dit gevonden >link naar codecanyon <
dit is helaas niet wat ik zoek
Maar als u een andere hebt gevonden zou ik het graag van u horen!
Alvast bedankt
-
Beste,
ik wil graag een webshop maken voor een fastfood restaurant en hierbij wil ik gebruik maken van woocommerce en wordpress.
ik wil zoiets ongeveer > http://sherepunjab.nl/online-bestelling/
wanneer je op het + klik vraagt het bij sommige producten om een keuze te maken dat wil ik ook.
weet iemand hier iets van of is er een plugin die dat doet?
ik zoek nu ongeveer een maandje maar zoiets ben ik niet tegen gekomen.
-
Ze mogen met zoveel advocaten aankomen maar uiteindelijk heb jij voor de domein betaald dus jij bent de eigenaar van de domein en ze kunnen het niet zo van je afpakken
-
-
verhuis je domein naam van B naar A, dan zou alles perfect moeten werken.
Met vriendelijke groeten,
A.Babiry
-
@WMDiensten Ik heb precies zelfde haha.
ik heb ook gewoon netflix account met VPN uit alle landen, amerika vindt ik zelf leukste series en films
-
Bekend op torrent sites als 'ipod020' is door Stichting Brein opgepakt en gedwongen om zijn excuses aan te bieden voor het uploaden van torrents. Van deze in totaal meer dan 5 duizend torrents waren de meeste e-books en flims.
Ook moest hij een boete betalen van duizenden euro's.Stichting brein wil volgend jaar nieuwe antipiraterij software gaan gebruiken om meer uploaders op te pakken.
Maar wat als je vanaf een open wifi netwerk torrents upload? wie is dan verantwoordelijk?
D66-Kamerlid Kees Verhoeven verzoekt minister Ard van der Steur (Veiligheid en Justitie) de vragen voor het kerstreces te beantwoorden.
Wat vindt jij van Stichting Brein en hoe ze te werk gaan?
-
Dank u wel @J.Rijdes en@'K.Rens's
Ik zal mijn best doen om de leden van ictscripters zo snel mogelijk te helpen met hun problemen en vragen.
A.Babiry
-
Zeg maar je hoor, ik voel me een beetje een ouwe z*k als je u zegt haha.
Haha, zal het onthouden voor de volgende keer.
A.Babiry
-
Beste @FangorN,
Met "7.3 Blogs dienen uniek te zijn voor ICTscripters.''
Bedoelen wij dat u het hebt geschreven, het is geen probleem als u het op u eigen site plaatst.
maar niet dat u het kopieert en plakt en dat u het niet zelf hebt geschreven.
Ik hoop u hiervoor genoeg te hebben geïnformeerd Zo niet kunt u mij of een andere team lid een PB sturen voor meer informatie of als u vragen hebt.
A.Babiry
-
Deze topic was inderdaad gesloten maar weer geopend omdat het een vraag is waar iemand nog steeds er nuttig kan op reageren.
Hopelijk heeft mijn antwoord u vraag beantwoord zo niet, kunt u mij of een andere team lid een PB sturen voor meer informatie.
A.Babiry
-
Dankje wel Aaron en Victor!
-
ik ga dat even duidelijk schrijven valt voor andere meer op
-
Beste,
Ik zoek een advertentie plek voor mijn site. het is een mp3 converter (youtube naar mp3 etc.) (kan je ook vinden op home pagina van ictscripters bij advertentie plek.)
en heb ook plek om voor iemand anders advertentie's erop te zetten.
graag een pm met je prijs en je website link
Ayhan Babiry
-
opgelost, kan dicht
Starohosting heeft me goed geholpen en de site is nu online!
-
Beste Puurhost,
ik heb u een PB gestuurd met alle informatie en vragen.
-
vps en dan apache installeren lijkt me t beste
-
Beste ictscripters!
ik zoek een webhosting die aan de volgende eisen voldoet.
- Linux, Windows, of XAMPP/WAMP server
- For commercial servers: Shared, Dedicated, and VPS hosting supported
- Apache or IIS
- PHP 5.3+
- cURL and PHP cURL extension enabled
- ffmpeg.exe (included in software distribution) for Windows & XAMPP/WAMP; FFmpeg and libmp3lame codec installed on Linux
Wie kan me hierbij helpen?