hallo ik heb 100 dollar adwords gekregen. en die wil ik graag verkopen of een andere deal maken.
intresse stuur me een pb
hallo ik heb 100 dollar adwords gekregen. en die wil ik graag verkopen of een andere deal maken.
intresse stuur me een pb
fils dat is mollie ja. ik heb al ervaring met mollie micro ads
ik heb momenteel publicoll opgezet maar als iemand andere idee heeft dan graag.
POST naar > post, kleine letters ?
Beste ict ,
ik wil graag geld met mijn site maken via banner reklame geen popups want die vindt ik zelf heel irritant en de gebruikers van de site vast ook dus mijn vraag is wat kan ik gebruiken ? ( geen google adsense , vraag uab ook niet wrm )
ik hoop dat iemand iets weet en dat mij kan vertellen
Mvg ,
Ayhan Babiry
De VS tapt op grote schaal internetcommunicaties af via het programma PRISM van inlichtingendienst NSA. NUtech beantwoordt vijf vragen over het systeem.
Wat is PRISM?
PRISM is een digitaal spionageprogramma van het Amerikaanse National Security Agency (NSA). De inlichtingendienst verzamelt op grote schaal communicatieverkeer, waaronder e-mails, telefoontjes en informatie van sociale media.
In een Powerpoint-presentatie, die werd gezien door de Guardian, worden negen techbedrijven genoemd waarvan informatie wordt ingewonnen: Microsoft, Yahoo, Google, Facebook, Paltalk, Youtube, Skype, AOL en Apple.
Nieuwe slides die eind juni gepubliceerd werden door de Washington Post tonen aan dat Microsoft zich eind 2007 als eerste bij het programma aansloot, eind 2008 gevolgd door Yahoo. In 2009 volgden Google, Facebook en Paltalk. Apple was in oktober 2012 het laatste bedrijf om deel te nemen aan het PRISM-programma.
Opgehaalde informatie omvat onder meer e-mail, chat, video's, foto's en VoIP-gesprekken (bijvoorbeeld via Skype).
audacity , moet je even > http://www.youtube.com/watch?v=JYO7Fj5BORM
gewoon > vpn gebruiken da doe ik tenminste
google doet het goede ding ! , ze moeten en ik wil eigenlijk dat ze niks eraan doen ... ik haat brein.. veel , en wat wil stichting brein bij google doen ? wat kunnen ze doen ? ik zou niet verrast zijn als mensen i.p.v > heb je internet ? dat ze dit zeggen > heb je google of kan je op google .... just sayin
ja .. mooi , maa rik zou iets meer doen dat helemaal niks met icriminal ste maken heeft ..
dat vindt ik beter maar ja ieder eigen mening
je bedoelt reklame maken of je fb pagina ?.. is dat wel legaal ?
zoiets dacht ik al , om welke wallpaper gaat het ? van welke spel
ik denk het wel , meestal zjin de wallpapers zeg maar ''opensource'' voor de spel gebruikers om het als achtergrond op bureau blad te gebruiken.
peetduck , probeer dit ff > https://www.google.nl/search?q…&sourceid=chrome&ie=UTF-8
niemand kan een probleem oplossen als hij de code niet weet.... misschien licht het wel aan de hosting server of misschien aan de scripts zelf...
weet je wat SEO is ? , dat is Zoekmachineoptimalisatie onderdeel van zoekmachinemarketing zoals google..bing..yahoo search etc..
ik ben geen pro coder maar als alle losse bestandjes snel laden en de pagina's zelf 10 sec overdoen denk ik dat het zo ingesteld is.