Posts by Aaron

Hallo,

Je moet je code aanpassen naar je CrimeClub site
    ik geef je een voorbeeld dat je in je _mainmenus.php moet plaatsen
    ( ik had vroeger ook zo een _mainmenus.php, dit kan er misschien op gelijken)

het <script> </script> gedeelte plaats je best in je menu l of left ( hoe het ook noemt bij je ) bovenaan

Hopelijk ben je hiermee geholpen. Voor verdere uitbreiding en of aanpassingen zou het niet moeilijk moeten zijn.

Mvg,

T.Aaron

Hallo,

ik probeer al enkele keren om Windows 8.1 te installeren, maar dit lukt niet.
    ik heb Windows 8 NL PRO ( legaal met CD )

Windows draait perfect maar bij het installeren van Windows 8.1 stopt hij bij 78 % bij het instellen. Hij valt uit en start terug opnieuw met de melding dat hij terugkeert.
    ik heb de compatibiliteit test gedaan en die gaf enkel aan dat ik de machtigingen moest terug intrekken ( of ik ben een machtiging kwijt)( Daar zal het probleem niet aan liggen, dit was gewoon een waarschuwing)

Systeem:
    Gigabyte X58A-UD3R
    24 GB Ram
    ATI Radeon HD 5970 Series
    SSD van Kingston

Weet er iemand waarom Windows 8.1 installatie niet lukt?

Mvg,

T.Aaron

Hallo Aaron, dit heb ik net geprobeerd, maar had het eest op itunes store geklikt en dan wat je zei.

Als ik via itunes direct zelf doe krijg ik het alsnog:

Via dezelfde weg kan je machtigingen intrekken kiezen, daarna terug opnieuw machtigen.

als dat niet lukt kan ene simpele herinstallatie ook lukken.

Mvg,

Aaron T.

bij de nieuwste itunes:
    Open itunes en klik linksboven op het icoontje, Kies itunes store en kies daarna deze computer machtigen.
    geef hem opnieuw ene machtiging

het kan inderdaad al zijn dat je pc gemachtigd is maar door een nieuwe update heb ik mijn pc ook opnieuw moeten machtigen
    ( ook al staat er zoals bij jou dat hij al gemachtigd is, bij mij was dit ook zo )

Volgens mij probeerde je hem te machtigen via itunes store zelf, via die weg lukt het inderdaad niet.

Mvg, Aaron

Hallo,

Ik gebruik outlook van microsoft, die synchroniseert mooi met mijn hotmail account,
    Tevens maakt hij een melding als er binnenkort iets in de agenda te doen is.
    Via mijn iPhone of iPad kan ik de agenda ook zien en aanpassen.
    die geven ook een melding als er iets te doen is.

Mvg,

T.Aaron

"Ik zoek een zeer krachtig maar ook mooi domeinnaam" - Zoeken we dit niet allemaal? Als je echt een krachtige domeinnaam wil hebben kan ik je toch aanraden deze van een derde partij aan te schaffen, of uit quarantaine te kopen.

Om dit soort type domeinnamen te kunnen bemachtigen kan ik je aanraden eens te kijken bij websites als domainorder .nl. Deze hebben vaak een gigantische portefeuille krachtige domeinnamen die ze uit quarantaine kunnen vissen voor een vaste prijs.

Daar heb je ook gelijk in,

Maar zoals hier eens eerder gezegd geweest op ICTS Apple is ook een krachtig merknaam en heeft niets te maken met computers en besturingssysteem. misschien kan je eens in die richting gaan kijken?

Hallo,

Ik heb net mijn antivirus terug voorzien van een code voor 2 jaar ( 730 dagen ).
    Maar na het aankopen heb ik gezien dat ik het heb gekocht voor 3 Computers

En nu is mijn vraag wie 1 of 2 code's wilt overkopen.

Ik weet dat dit moeilijk te bewijzen is dat ik ze nog niet heb doorverkocht maar ik heb wel ene bewijs dat ik ze vandaag heb aangekocht.
    Ik kan wel een contract tekenen zodat je ene bewijs hebt dat het een code is dat je overgekocht hebt.
    Ik heb hem gekocht aan 69.95€ en wil graag minstens 15 euro per code hebben.

Voor meer informatie stuur mij een PM of laat een reactie achter

Mvg,

T.Aaron

Hallo,

Zoals J.Hermans zei,
    Het ist ietswat kinderachtig ( vooral rechtsboven)
    Anders ziet hij er wel goed uit.
    Maar ik denk dat je nog wat moet proberen iets extras aan de layout toe tevoegen ( een wauw iets )

Hallo,

je kan hier eens in de downloads kijken naar de verschillende criminals source's
    er zitten veel verschillende tussen. Maar er is geen enkele 100 Procent bugvrij

je kan er bijvoorbeeld mee oefenen en fouten oplossen etc...
    of allemaal voorbeeldjes uit zoeken en deze dan in een eigen source doen

Mvg,

T.Aaron

Hallo,

dat hangt grotendeels af of je al moet belasting betalen of niet.
    als je al belasting moet betalen dan kan je dat doen zonder BTW nummer MAAR je moet dat wel invullen op je aangifte fiche bij occasionele inkomsten.
    Maar hoe meer je eraan verdient moe meer je belasting erop moet betalen, bij het meer verdienen dan +- 100 euro per maand dan is het beter dat je een BTW nummer aanvraagt.
    ( Deze informatie had ik 2 jaar geleden gekregen van mijn boekhouder, kan eventueel al anders zijn. Maar ik denk van niet)

Ik ben sinds eind 2012 overgestapt naar een bijberoep, Dit omdat ik IDeal en MrCash nodig had om mijn site en dat is BTW plichtig

PS: Je kan altijd naar een boekhouder gaan om informatie, informatie kost niets en zij leggen je het uit wat het beste zou zijn voor u.

Mvg,

Aaron T.