Ik heb windows 8(.1) nooit goed gevonden. En dus overgeslaan. Voor mij is dit dus geen probleem:).
Posts by Aaron
-
-
Zo, na lang zoeken heb ik het gevonden!
Standaard staat er 1 lijn, omdat je dit minimum nodig hebt....
Code<form method="POST"> <div id="dynamicInput"> <p><input class="text medium" type="text" value="" name="item1_name"/><input class="text prijs" type="text" value="0,000" name="item1_price"/><input class="text aantal" type="text" value="" name="item1_qty"/></p> </div> <input type="button" class="button yellow" value="extra lijn" onClick="addInput('dynamicInput');"> </form> <input type="submit" class="button" value="Toevoegen" /></form>
De javascript code is:
Code
Toon Meer<script type="text/javascript"> var counter = 1; var limit = 20; function addInput(divName){ if (counter == limit) { alert("maximaal aantal lijnen bereikt. (" + counter + ") lijnen"); } else { var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.innerHTML = "<p><input class='text medium' type='text' value='' name='item"+ (counter + 1) +"_name'/><input class='text prijs' type='text' value='0,000' name='item"+ (counter + 1) +"_price'/><input class='text aantal' type='text' value='' name='item"+ (counter + 1) +"_qty'/></p>"; document.getElementById(divName).appendChild(newdiv); counter++; } } </script>
zoals je in de in de code kunt aflezen, zie je dat ik er maximaal 20 kan invoeren.
die code kan je uiteraard nog aanpassen als je het zo niet wilt. ik doe maximaal 20 lijnen omdat mijn factuur dan vol staat. (omzetten naar pdf). veel succes met de code! -
Ik heb het als eens gedaan zoals je wilt bij vraag 1 en 2. Ik zal eens kijken waar de code ligt en je die eens geven.
-
Hallo,
Eerst maakt u een topic aan "domeinnaam word opgeist" waarin de u uw verhaal dat ze het domein zouden aanklagen.
De eigenaar (jij momenteel) kan dus aangeklaagd worden omdat je er content hebt opgeplaatst dat van hun is. De content is weg zoals je hebt aangegeven. Maar de klacht kan intussen zijn ingediend.Je beweert wel dat alles in orde is:
Topic kan gesloten worden. Ik heb mijn content verwijderd en domein mag ik houden. Dus beide partijen zijn tevreden.
Bron: Link
Maar is dit effectief zo? Ik wil je zeker niet beschuldigen. Maar het is beter dat je een bewijs kan voorleggen als er een koper is.Bied ze dan aan bij die andere mensen...
Die vraag stelde ik mij ook wel...
Waarschijnlijk zijn er nog meer.Tevens aan de geïnteresseerden. Hou rekening met de situatie. Zorg dat je van alles op de hoogte bent om problemen te vermijden.
Met vriendelijke groeten,
Aaron
-
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1661867/1
Dis gaat enkel over de prijzen achteraf verhogen
pure dieven zijn het.in hun algemene voorwaarden staat dat ze dot mogen doen 2 maanden op voorrand ( 6.3 )
Het is altijd aangeraden om de algemene voorwaarden te lezen bij elke hoster. Dit is natuurlijk nieg leuk, maar zo krijg je geen verrassingen achteraf...Waarom heb ik daar dan nooit last gehad (vroeger wel van Ddosjes e.d.) maar hun service vind ik persoonlijk top.
ik ben nu ook al 2 jaar bij versio, heb daar ook geen problemen mee. Als er iets is kan ik steeds de helpdesk contacteren en krijg ik redelijk snel een oplossing. Beetje zoals bij jou..
Versio zou ik afraden:
- niets dan problemen gehad.
- Als domeinnamen opslaan bij hun leveranciers nadat jij een x jaar contract hebt afgesloten moet je voor de nog resterende jaren het nieuwe tarief betalen.
- Regelmatig down wegens ddos en zo (lijkt nu wel beter)
- Geen vriendelijke helpdeskEn dit zijn die dingen die ik er nog van weet.
als je bij gelijk welke provider een domein koopt voor een x aantal jaar, en je vroeger weggaat dan het gekozen aantal jaar. Dan is dat normaal dat je je geld noet terugkrijgt. Dit is bij elke hoster zo.
Er waren inderdaad ddos problemen (ik heb er niets van gemerkt) maar die zouden opgelost zijn door hun nieuwe firewall regels. Er zit nieuwe software en hardware bij die de ddos beter kan tegenhouden als die er is.
Hallo,
Tis al weer ff geleden dat ik een topic heb aangemaakt.
Ik ben opzoek naar een webhosting met de volgende eisen:
- Betalen via PaySafeCard
- incl. .nl domein
- 1 jaar contract
- MAX 20 euroDataverkeer en opslag maakt niet uit.
Het gaat me bewust om deze bovenste specificatie's.
Als het bedrag ietsjes hoger is zou je die ook kunnen vermelden.Het hoeft niet veel speciaals te zijn
Alvast bedankt!!!
Ik kan je wel een webhosting aanbieden indien je er nog zoekt. Als je hulp nodig hebt bij het installeren kan ik je daar ook bij helpen.Extra software is in de meeste gevallen ook geen probleem als dit de andere niet schaad.
Ik hoor wel via PM als je meer info wilt.
Met vriendelijke groeten,
Aaron
-
na mij weten is dit niet mogelijk!
Het is zeker wel mogelijk,
Ik heb al verschillende mogelijkheden tegengekomen op google, maar dan moet redelijk veel aanpassen.
Maar ik ben op zoek naar een oplossing die zou werken met mijn software -
-
Hallo,
Ik ben al enkele dagen op zoek naar manier om mijn mails te kunnen laten "pushen" naar iedereen, nu moet iedereen de mails ophalen om te kijken of er nieuwe mails zijn of niet. Wat niet zo handig is.
Weet er iemand een handige manier om dit te kunnen laten werken op mijn server?
Heb je hier zelf ervaring mee?Het liefst zou ik dat willen 1x instellen dat het werkt voor alle domeinen + alle toekomstige die ik later toevoeg (zonder extra configuratie)
Mijn specificaties:
Apache 2.2.29
DirectAdmin 1.46.3
Exim 4.80.1
MySQL 5.5.41
dovecot 2.2.15
Php 5.3.29
Centos 6.7 (Final)Heb je hiervoor documentatie? Super!
Heb je zelf een eigen systeem gemaakt die werkt? Kan je dit doen voor mij?
(voldoende) Budget is aanwezig indien dit nodig is. -
Hallo,
Het is niet toegestaan om Pokemon sources te verkopen op ICTS,
Daarmee gaat het topic op slot. Voor vragen kunt u mij een bericht sturen.Met vriendelijke groeten,
Aaron
-
Het is inderdaad een simpel design, daar kan nog aan gewerkt worden.
En het spel is makkelijk omzeilbaar, de kliks gaan nu automatisch bij mij.Misschien kan je zoeken naar een methode die dit tegenhoud?
-
Gelukkig nieuwjaar!
Mijn voornemens zijn alvast it gerelateerd! -
Leuk dat er een video bij is, ook een goede mix
Hij doet dat elk jaar!
Met de video erbij geeft dat een extra tof gevoel. Ik draai die bijna altijd als er volk is, alles van 2012 tot nu -
Hallo,
Elk jaar maakt er een vriend van mij een jaarmix, dit keer wou ik hem eens delen met jullie, dat hij wat bekender word en omdat hij goed kan mixen...
Tracklist:
Code
Toon MeerWiz Khalifa ft. Charlie Puth - See You Again Silentó - Watch Me Taylor Swift - Wildest Dreams Kwabs - Walk Taylor Swift ft. Kendrick Lamar - Bad Blood Nicky Jam ft. Enrique Iglesias - Forgiveness (El Perdón) The Vamps - Wake Up R. City ft. Adam Levine - Locked Away Ellie Goulding - Love Me Like You Do Troye Sivan - Wild Taylor Swift - Style David Guetta ft. Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack - Hey Mama Kenny B - Parijs Ariana Grande - Focus Kygo ft. Parson James - Stole The Show Charli XCX - Famous Fifth Harmony ft. Kid Ink - Worth It Major Lazer ft. DJ Snake & Mø - Lean On Sam Smith - Like I Can Justin Bieber - Sorry Christine and The Queens - Christine Zara Larsson - Lush Life Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like A Motherfucker One Direction - Perfect Justin Bieber - Love Yourself Jake Miller ft. Travie McCoy - Dazed And Confused Austin Mahone - Dirty Work Nick Jonas - Levels Kygo ft. Ella Henderson - Here For You Natalie La Rose ft. Jeremih - Somebody Britney Spears ft. Iggy Azalea - Pretty Girls Rachel Platten - Fight Song Eva Simons ft. Konshens - Policeman Iggy Azalea ft. Jennifer Hudson - Trouble Years & Years - Shine The Weeknd - Can't Feel My Face David Guetta ft. Sia & Fetty Wap - Bang My Head Selena Gomez - Same Old Love Zedd ft. Jon Bellion - Beautiful Now Ed Sheeran - Photograph Charlie Puth ft. Meghan Trainor - Marvin Gaye Demi Lovato - Cool For The Summer Jason Derulo - Want To Want Me Louane - Avenir Pitbull ft. Chris Brown - Fun Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine Whit - I Don't Like It, I Love It Seinabo Sey - Younger Feder ft. Lyse - Goodbye Kygo ft. Conrad Sewell - Firestone OMI ft. Felix Jaehn - Cheerleader Robin Schulz ft. Ilsey - Headlights Lost Frequencies - Are You With Me Robin Schulz ft. Francesco Yates - Sugar Listenbee - Save Me OMI - Hula Hoop Lil Kleine & Ronnie Flex - Drank & Drugs Felix Jaehn ft. Jasmine Thompson - Ain't Nobody Jess Glynne - Hold My Hand Rihanna ft. Kanye West & Paul McCartney - FourFiveSeconds Years & Years - King Lost Frequencies ft. Janieck Devy - Reality Sigma ft. Rita Ora - Coming Home Maroon 5 - Sugar Ariana Grande - One Last Time Walk The Moon - Shut Up And Dance Justin Bieber - What Do You Mean Calvin Harris ft. HAIM - Pray To God Lunchmoney Lewis - Bills Carly Rae Jepsen - I Really Like You Zedd ft. Selena Gomez - I Want You To Know Martin Garrix ft. Usher - Don't Look Down Adam Lambert - Ghost Town Sigala - Easy Love David Guetta ft. Emeli Sandé - What I Did For Love Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining Armin van Buuren ft. Mr. Probz - Another You Drake - Hotline Bling Skrillex ft. Diplo & Justin Bieber - Where Are Ü Now Shawn Mendes - Stitches Adele - Hello
External Content vimeo.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Wat vinden jullie ervan? Ik alvast weeral geslaagd!
-
Helaas heb ik de Iphone 4 dus gaat dat al niet... iemand nog een oplossing?
ik vrees dat er dan geen mogelijkheid is. Dit is de enigste app die dit uurwerk ondersteunt.
Of een nieuwe iphone kopen?:p
-
Je hebt de app Android Wear' van Google, Inc. Nodig https://appsto.re/be/CWlZ6.i
Daarna bluetooth aanleggen en ze koppelen. Let wel dat dit enkel werk vanaf iphone 5 en ios 8.2 als ik het goed heb.
-
Een Amerikaanse IT'er is er in geslaagd om een random nummergenerator te hacken van de Multi-State Lottery Association.
Hij had een rootkit geplaatst in de software om de lottonummers beter te kunnen raden. Na enige tijd is het hem gelukt!Hij won 16.5 Miljoen Dollar. Maar toch hebben ze hem gesnapt bij het kopen van het lotto ticket. Hij had er nochtans voor gezorgd dat de camerabeelden zijn acties niet kon vastleggen. Maar hij krijgt een gevangenisstraf van 10 jaar. Maar de straf kon nog hoger oplopen.
Maar hij gaat in beroep tegen het vonnis.
Jammer natuurlijk...
Maar eerlijkheid duurt het langst, alhoewel ik zelf niet zou weten hoe je zo iets kunt hacken? De nummers worden willekeurig getrokken, zoals bij ons. Kan je niet op voorrand weten welk nummer er valt... -
heb je veel php code staan op je index.php? of voornamelijk html?
Als je er niet veel hebt staan kan je die eens verwijderen, daarna kijken of de pagina werk? -
een script kan die fout veroorzaken, htacces,...
-
als je een eigen VPS hebt zal je moeten kijken naar de logs, wat er de fout veroorzaakt.
Meestal is dit een misconfiguratie op je server in je apache -
Hallo,
"500 Internal Server Error" is een fout op de webserver, meestal iets mis met de software of koppeling.