Hoe kan het dan dat mijn itunes mijn ipod niet herkend:O
Posts by R4
-
-
Hey,
weet iemand een programma waarmee ik muziek (mp3) kan zetten op mijn Ipod touch 4g.
Want mijn itunes doet raar heb al opnieuw geinstalld enzo,
Dus een progje waarmee ik mp3 bestanden op mijn ipod kan zetten
Bedankt !:cheer:
-
Hosting al gevonden
Slotje
-
Die 1 euro gaat mij niks uitmaken, want ik heb een tijdelijke hosting nodig, daarna ga ik uiteraart een betere kopen etc.
@sloos deze is nog goedkoper en beter :O (de starter)
http://www.versio.nl/hosting.php -
Jawel, maar ik steek het budget liever in de layout:)
Maar please ontopic.
-
Hey,
Ik heb net een domein gekocht bij versio.
Ik zoek er nu een goeie hosting voor het liefst gratis omdat mijn budget echt te klein is want de layout moet gekocht worden.
Dus kent iemand een gratis hosting waar ik de DNS in kan vullen op versio?
MvG,
-
Ik werk met de black box,
Hij heeft zijn internet kabel in de black box gedaan, en naar zijn pc gedaan, dit werkt en hij heeft internet, vervolgens doe ik het zelfde naar mijn laptop, maar hij weergeeft geen netwerk (HET IS BEKABELD). Hoe doe ik het dan hij connect met het bekabelde netwerk, het stekkertje zit er al in.
-
Hey,
ik heb een probleem, ik ben bij iemand thuis en die hebben daar een bedraad netwerk, maar mijn laptop wil niet verbinding maken met een bekabeld netwerk (windows 7)
Weet iemand hoe dit moet?
MvG
-
Goedendag,
Mijn zusje heeft gister een Difrnce Mp4 gekregen, er zouden ook flash games op kunnen. Er staan er al 2 op. Deze kan ik niet spelen op mijn computer het zijn wel swf games. Ik heb dus meerdere swf games gedownload en die kan ik wel afspelen op mijn PC maar niet op haar mp4.
Wat kan hier aan de hand zijn?
Of weet iemand waar ik games kan downloaden voor haar mp4?
MvG
-
Zulke liedjes:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.2 mensen spelen op achtergrond met akkoestish gitaar.
En we hebben 1 zangeres. -
-
-
-
Hey,
Ik zoek een script dat als je over een tekst gaat dat er een plaatje komt?
voorbeeld: http://www.spele.nl
als je daar over een spel heen gaat komt er een plaatje.
Heeft iemand zo`n script?
:cheer:
-
Nee, ik heb nog geen domein.
Ik heb een onderwerp nodig:)!
-
Alsjeblieft ontopic mensen:D?
Weet iemand nog een seo project?
-
-
Goedendag,
Ik zoek een onderwerp om een seo project voor te maken heeft iemand ideeen?
PM mij dan:)!
Später :cheer:
-
Tekst centreren? ( in menu )
-
Ja,, dit is mijn 2e mix.
Ik maak vandaag een nieuwe.
En bij die komt er een tracklist (L)!
En bedankt voor jullie reactie!
Zelf vond ik deze niet echt goed gelukt vooral op het laatst.
Maar de volgende word beter :)!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.07.11 16:33:48:
Ik heb een nieuwe mix gemaakt :D!zie:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.