Posts by Reza

Ik heb nu een domein aangevraagd en ik heb alles overgezet.
    Alleen als ik nu op lapari.nl(mijn domein) ga en klik op Onze evenementen link ik door naar mafiaplace.rapifia.nl
    Dit komt omdat alles van dat domein overgekopieerd is naar lapari.nl
    Nu link ik door maar kan ik ook niet iloggen op het admin paneel van lapari.nl
    Als ik naar lapari.nl/wp-admin ga ga ik automatisch naar die van mafiaplace.rapifia.nl/wp-admin.
    Weet iemand waar ik die links vinden en aanpassen.

De database is voor beide.
    Allebei de sites hebben alles hetzelfde.

Alvast bedankt!

Hallo,

graag wou ik weten en om de stelling erin te houden hoeveel je achter tijd je achter internet zit per dag.
    Dus achter internet en niet achter de computer.
    Alles telt mee,dus ook achter je mobiel,tablet enz.
    Geen fake nummers a.u.b.

Ik zit ongeveer 2:45 á 3:00
    Dus ongeveer 3 uurtjes.

Volg tuterioals op bijvoorbeeld phphulp.nl
    Dan kun je ze zelf maken.
    Niet heel veel mensen maken voor crimiolz script en ga die vrijgeven.
    Kijk hier in het subforum die voor crimiolz is.
    Daar zit volgens mij nog een admin paneel bij.

Ja dit is mijn account waarmee ik alles heb geïnstalleerd.
    Maar dat maakt verder niet uit aangezien ik niet wil dat Engels de standaard taal wordt.
    Nu heb ik nog een vraag.
    Om pagina titels de vertalen moet ik dit doen:
    Moet ik een veld toevoegen met als key de taal en met als waarde de vertaalde titel.
    Nu zit ik te zoeken waar dat zit en op http://misternifty.com/translate/ kan ik ook niks vinden.

Ik heb de stappen gevolgd alleen als ik klik in het admin paneel bij Translate wil ik klikken op Englsih en dan krijg ik als melding:

Citaat

Je hebt onvoldoende rechten voor toegang van deze pagina.

Ik wou graag een vertaal systeem maken met vlaggen(dus als je op de Engelse vlag klikt dat je alles in het Engelse krijgt).
    Nu werk ik met de laatste versie van Wordpress en wou ik graag weten hoe je een script kan maken hoe iets vertaald wordt.
    Ik heb Google gebruikt daaruit kwam niet precies wat ik zocht
    Kan iemand een voorbeeld code geven zodat ik weet hoe ik het kan maken.

Alvast bedankt.

Als je bedoeld welk boek je als eerste zou moeten lezen zou ik kiezen PHP en MySQL.
    HTML5 is iets wat heel aantrekkelijk is maar eigenlijk een extra net zoals Javascript

Een familie lid wou een website met informatie enz.
    Alleen die gene kan geen PHP of MySQl waardoor aanpassingen heel moeilijk worden.
    Dus ook een paneel waar je alleen kan inloggen met admin zodat je tekst kan toevoegen.
    Alvast bedankt voor je reactie!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.03.12 12:28:26:
    R-Mijnten design is inderdaad al geregeld alleen heb ik geen budget aangezien ik al voor hosting+ domein zorg.
    @Jelle: Volgens mij is Wordpress erg uitgebreid maar ik zal het even probreren.

Indien er geen systeem is maak ik het wel zelf,bedankt voor jullie reacite's.

Ik zoek een restaurant CMS systeem die makkelijk te beheren is zonder dat je bijvoorbeeld in de database of FTP hoeft.Dit is een voorkeur maar het hoeft niet.
    Budget is helaas niet aanwezig daarom zoek ik een gratis CMS systeem.
    Ik wou erop informatie geven over mijn restaurant en klanten hoeven niet online te kunnen bestellen.

Weet iemand zo'n CMS systeem.

Bij voorbaat dank!

Wie zegt dat je de 20+ hiermee kan bereiken?
    Jongeren doen veel aan Social Media en hun bereik je hiermee.