Posts by Reza

IK zou als ik jou was opnieuw beginnen, in het script zitten onnodige enters(Script veranderd van 432 naar 348 regels) en gebruik van <br> terwijl dat al verouderd is...

Ik heb het script wat aangepast en het wat overzichtelijker gemaakt,de bugs heb ik er niet uitgehaald aangezien die makkelijk op te lossen zijn zoals Jopitan al zei.

Je moet nog veel eraan veranderen indien je het echt goed wilt maken.

AUB:
    http://plaatscode.be/141791/

Fitim,

indien het gaat om een site zoals Mijnmaffia vind ik het wel normaal.

Maar ik zelf merk ook dat je niet echt tegen Mijnmaffia opkan aangezien je bij hun gratis een spel kunt maken.

Er ontstaan zeker problemen:

1.Je verliest veel leden, indien een echt spel is voor minderjarige zullen er ook veel minder spelers zijn.

2.Je hebt een fout gemaakt tijdens het programmeren en iemand heeft niks ontvangen of kan nog steeds niet reageren.

3. Je zult,indien je stopt met het spel, veel boze leden hebben aangezien zij euro1,30 hebben betaald voor niets...

4.Niet iedereen belt,je kunt dus beter meerder opties doen.

Er hoeft niks gedaan te worden met PHP of MySQL etc..
    Alleen HTML en CSS.

Ik heb nu al iemand maar ik laat dit topic open indien het niet goed uitloopt.

Ik zoek voor een nieuw project een designer.
    Degene die mij contacteert moet echt geïntresseerd zijn aangezien het nog een geheim project is.
    De designer moet ook een lay-out inbouwen en maken.

Pakket:
    Banner
    Lay-out

Eisen:
    Je hebt wel ervaring.

Budget;
    Hierover valt via PB te praten.

Graag een reactie in het topic of via PB.

Als er meerdere zijn die hiervan afweten kun je hun als getuige nemen.

Als diegene ontkent dat jij het gemaakt hebt kun je met hem een soort truc/spel spelen waarin hij toch toegeeft dat jij alle rechten hebt.

Hierbij verkoop ik het domein naam mafia*place.nl(Zonder *)
    Ik wou een maffia spel starten maar het onderhouden is mij teveel + de wekelijkse updates.

Registar:
    Rapifia

Geldig:
    03-06-13

Statistieken:
    http://tinypic.com/r/izyter/6

Bieden vanaf: €5,-
    Opbieden: €1,-
    BIN: €10,-

Veiling eindigt 48 uur laatste bod.

Betalingsmogelijkheden:
    Overschrijving-PaySafeCard

[offtopic]Denk dat dit topic nu een slotje krijgt?[/offtopic]

Doordat Duitsland gister won wordt het nu voor Nederland moeilijker.
    Als Duitsland en Portugal gelijk hadden gespeeld dan was het voor Nederland makkelijker om te winnen.

Maargoed,indien Nederland niet doorgaat hoop ik dat Duitsland gaat winnen:).

Citaat van jopitan

Ideal werkt gewoon met bank overschrijving en random reader (zoals het bij de rabobank heet)

Waarschijnlijk bedoeld de TS dat hij niet oud genoeg is voor IDeal.

eeyk,

wellicht is het toch beter voor de TS als hij het anders leert dan op WikiPedia.

Er zijn verschillende manieren om te leren scripten.
    *Koop een boek op bol.com(aanbevolen).
    *Leer het manueel via php.net(aanbevolen).
    *Leer het via basis sources(dit kan moeilijk zijn omdat je dan waarschijnlijk de verkeerde manieren leert).

Veel succes;)

Citaat van h4x0r666

& hoe word er uitbetaald? :p

En,je zei een mooi design...
    Wat bedoel je hiermee?Een lay-out,banner,header of logo etc.

Ik vind persoonlijk die eerste mooi voor iets wat niet echt professioneel is.
    Indien je echt professioneel wilt lijken zou ik juist niet veel kleuren gebruiken zoals bij de eerste maar het houden op een kleur of twee kleuren.
    Professioneel => de laatste.