Posts by Reza

@Koen

Ik zou nog niet zo snel terug stappen,natuurlijk kan een server in het begin erg lijken maar om al heel snel weer terug te gaan zou ik niet doen.
    Wellicht nog één week mee uithouden en kijken hoe het dan gaat?

Vond FIFA en PES altijd al leuke games,maakte mij niet uit dat ze concurrente zwaren.
    Nu speel ik enkel nog een paar games zoals Call of Duty Black ops of iets dergelijks.

AarClay,bedankt voor je reactie.

Je hebt hier een punt,indien ik een programma tegen kom die ,.Net framework nodig heeft zal ik het downloaden.

Darsstar,bedankt voor je reactie.
    Ik heb nog niet echt het punt dat het mij irriteert,het heeft al wel wat "van zich laten zien" maar nog niet echt dat ik hem wil uitschakelen.
    Printer software is al een hele goede en helaas heb ik aan Dropbox slechte herinneringen.Ik heb een tijdje met Opera gewerkt en heb liever Chrome.

Sorry dat ik vele afwijs!

Allebe bedankt voor de reacties.

Over de Pokémon source,

die is hier illegaal en trouwens overal:p
    Als Nintendo weet dat je er een runt krijg je een boete.

Ik zal even op mijn USB stick kijken vor de vendetta source en indien ik hem heb hem gelijk uploaden.

Bedankt Brokentrack,

ik heb aan sommige al wat en aan sommige niet.

Java&Flash heb ik nu door school niet heel veel aan omdat ik mezelf niet kan focussen op een andere taal.
    Éen andere browser heb ik nu al en zal ik ook even aan het lijstjes toevoegen.
    Voor de rest ben ik niet echt iemand die doet aan social media,ik doe eigenlijk alleen aan Twitter.

Bedankt nogmaals voor de moeite:)

Ik heb gisteren mijn nieuwe laptop gekocht en aangezien mijn oude vol zat met van alles en nog wat wil ik het nu goed aanpakken,
    daarom wou ik graag vragen aan jullie of jullie mij kunnen vertellen wat de standaard programma's zijn voor je laptop.

Inderdaad is het topic wat vaag maar ik wou dit graag weten zodat ik al weet wat de dingen zijn die ik moet downloaden.
    Natuurlijk kan je ook met programma's komen die nergens opslaan maar ik wil graag programma's voor een student&devloper.

Een lijst met die ik al heb:
    - Microsoft Office(niet het hele pakket.)
    - Ccleaner
    - Notepadd ++
    - Filezilla
    - Chrome
    - Winrar
    - Printer Software

Alvast bedankt voor de moeite!