Posts by Reza

@ismail

Welk scherm resoluut heb je? Ik had hetzelfde probleem maar nu ik op 1600x900 zit is het probleem verholpen.

Wellicht een idee om meer informatie bij een report te plaatsten.
    Bij verschillende reports kreeg ik te horen:
    " Uw report is behandeld,indien u nog vragen heeft kunt u met mij contact opnemen ".

Het zou handiger zijn als de reactie wordt geplaatst van wie gerappoteerd werd en ook nog een link van het topic.

+1

volgens mij worden er van mij ook enkele continu verwijderd..

Nogmaals +1

Als een topic wordt opgeschoond dan hoeft dat niet maar bij enkele reactie wel...
    Doordat zelfs een reactie verwijderd wordt klopt een deel van het topic niet meer.Wellicht dat jullie de post kunnen laten staan maar dat de inhoud wordt verplaats met dit: "Verwijderd door ...

Reden: Schelden"

@Brokentrack

In Wordpress staan functie die je als PHP beginner nog niet echt weet.

@TS
    Je kan tutorioals volgen,of een boek halen.Zo heb je al wat meer inforamtie en weet je dan ook al wat meer.
    Daarna ga je een source pakken,eentje met paar beveiligingslekken en bugs en die maak je dan naar wens.
    Maak updates en los bugs op,ga lekker prutsen!

Verschillende tutorioals,niet alleen van Photoshop of van Elements.
    Maar ook van GIMP ofzo.

Ook om bijvoorbeeld graits of betaalde designs daarop vrij te geven.

Als ik kijk naar bijvoorbeeld Battlefield 3 en Killzone 3 en dan naar Black ops dan zou ik Black ops 2 niet halen.
    Natuurlijk moet je MW 3 vergelijken met Battlefield of met Killzone maar als je kijkt naar het grote succes van Black ops zou ik Black ops ook meetellen.

Black ops zelf was op het slag veld erg beperkt en ging het alleen maar om het doden met een wapen,Battlefield had dan weer dan je met vliegtuigen etc. kon besturen.
    Je had dan ook grote maps...

Indien Black ops 2 veel lijkt op Black ops dan ga ik hem niet halen,indien hij erg veranderd is en het spel gedetailleerde is dan haal ik het wel.

Toen ik de titel las dacht ik aan een update,nooit gedacht dat dit er aan zat te komen.

Twee mensen,twee top crewleden die weggaan....

Ik hoop jullie nog heel vaak te zien op Skype of op ICTs zelf,het ga julie goed!

Bedankt hij is nu uit Chrome:)

Weet je ook een manier om hem te verwijderen?
    Indien het niet lukt laat ik het gewoon zo aangezien ik al geholpen ben:)

Hallo,

ik had een programma gedownload genaamd Vuze die het downloaden zou versnellen etc.
    Nu heb ik het programma(tje) verwijderd en dat ging nog niet echt vlekkeloos:p

Nu wil ik ook de toolbar weg hebben en steeds als ik hem handmatig wil verwijderen krijg ik de melding dat het in gebruik is.
    Het staat niet in mijn programma lijst maar wil in de map Program Files(64).
    In de map van de toolbar zit verder niks dan alleen een DLL bestandje,ook heb ik Ccleaner laten scannen naar register sleutels maar ook naar ontbrekende DLL bestanden maar opnieuw niks.

Ik heb taak beheer gestart en daar staat het niet open.
    De toolbar zelf ziet er niet erg uit maar het is heel irritant en ik krijg veel meldingen...

Zou iemand weten hoe ik dit mogelijk kan verwijderen?Aangezien ik de toolbar niet kan vinden en die map niet kan verwijderen...

Alvast bedankt!

@Corleono

Dat hoeft hierbij volgens mij niet.
    Dit moet je alleen doen als je wilt dan het sub-domeinen aanmaken automatishcgaat.