Cijfer: 8,5/10
Positieve punten: Heel mooi en frisse lay-out,oogt gelijk op een site van deze tijd.
Negatieve punten: De footer.
Tips & verbeteringen: In de footer moet de tekst aangepast worden,bijvoorbeeld Laurens Kok weg doordat dat nu heel erg raar oogt om te lezen.
Overige: ...
Posts by Reza
-
-
30 euro is inderdaad niet veel maar wel veel als je aan ICTscripters niets verdient.
Koen verdient volgens mij 50,- per maand aan ICTS en ik weet niet hoeveel daarvan al naar de hosting gaan.
Verder heeft hij zelf ook,wat R.Jipping al zei, veel geïnvesteerd in de layout van de nieuwe versie.Als hij dan voor een logo €30,- wil besteden uit z'n eigen zak dan snap ik dat wel:)
Veel succes,ik hoop dat er uiteindelijk een mooi logo komt.
-
Ik vind 2,50 te weinig omdat ik daar wel wat tijd aan heb besteed.
Indien je er 5 van kan maken dan is die verkocht. -
-
Sorry Bramva,de domein is daarnet verkocht en ik wacht nog tot alles rond is.
Ik kan wel de source en layout verkopen maar omdat het beperkt is vind ik het een beetje aftroggelen.
-
Ik zelf heb dan ook niet gezegd dat het OO gescript is;)
Wellicht dat je jouw eigen criminal op de verkoop kunt zetten met je unieke opties.Ik geef het domein en de lay-out er gewoon bij...
Ik ben momenteel bezig met een deal met iemand,dus het kan zijn dat de source heel even offline is.
-
-
Hallo allemaal,
Ongeveer twee maanden geleden had ik samen met L.Kok een nieuw project gestart,een maffia game genaamd Maffiapoint.
Doordat we te weinig tijd hadden en dit project eigenlijk niks opleverde hebben we het maar stop gezet.Alles is door ons gescript aan de game behalve de captcha,de layout zelf is ook uniek en die is volgens mij door Guitar gedesigned.
De source is niet af! Hij bezit maar paar opties die ook paar kleine fouten bevatten.Ik heb samen met L.Kok afspraken gemaakt voordat we eraan begonnen,afspraken waarin staat wat allemaal met de source mag gebeuren.
Hierin staat dat ik de source één malig mag verkopen en dat de koper een gebruikerslicentie krijgt.Zoals ik al zei is alles zelf gescript maar beperkt,de source bevat fouten waaronder de login bijvoorbeeld(je moet twee keer inloggen).
Inlog gegevens
Gebruikersnaam: Demo
Wachtwoord: 123Let op,sommige links linken door naar een verkeerde url.Graag doorgeven zodat ik dat even kan aanpassen.
Voorbeeld code:
PHP
Toon Meer//Indien er op storten gedrukt is. if(isset($_POST['storten'])) { //Indien er geen bedrag is ingevoerd. if(empty($bedrag)) { alertr ("Je hebt geen bedrag ingevuld om te storten!"); } //Indien het geen nummeriek getal is. elseif(!is_numeric($bedrag)) { alertr ("Het opgegeven bedrag bestaat niet uit cijfers!"); } //Indien het bedrag kleiner dan nul s. elseif($bedrag < 0) { alertr ("Jou opgegeven bedrag is kleiner dan 0!"); } //Indien diegene geen transactie beurten meer heeft. elseif($transactie < 1) { alertr ("Je hebt geen transactiebeurten meer over!"); }
Het spel bevat geen administrator paneel,dit zit er wel in maar moet nog aangepast worden.
Ook heeft het spel een clan systeem,deze is niet online omdat het ook nog behoorlijk aangepast moet worden.Het hele "spel" is zeer beperkt en sommige opties werken niet of werken niet goed,of alleen de opmaak is er.
Daarom geef ik ook gratis het domein mafiaplace.nl erbij.Veiling
Startbod: €2,50
Opbieden met: €1,-
BIN: €10,-48 uur na het laatste bod.
Betalingsmogelijkheden:
Overschrijving - Paypal - PaySafeCard(indien het €10,- is). -
Als je zijn wachtwoord weet kun je heel makkelijk,als jullie op hetzelfde netwerk zitten, op zijn bestanden komen.
Indien ook zonder het wachtwoord kan zou het ook heel leuk zijn voor mij,wil mijn broertje ook graag plagen:P
-
Ik heb zelf ook even een leuk filmpje daarnet bekeken(1 uur).
http://www.youtube.com/watch?v=jeMZAp4hqbw&feature=relatedHierin laten ze de gameplay zien en ook nog de maps,de nieuwe "Create Class" systeem etc.
-
Ik heb proberen te zoeken wie de boef was en kwam ik nergens op uit...
Wie wordt bedoelt met van "Goederik" naar "Slechterik"?Is het een personage die zelf ook veel in het spel voorkwam of eentje die bij campagne 2 erin was en daarna niet meer?
-
@Sukel
Dat klopt,aangezien het nog hetzelfde personage is(Mason).
Maar Black Ops speelde volgens mij in 1950 omtrent?En Black Ops 2 heeft wel verandering i.v.m. wapens wat echt in de toekomst is. -
Hierbij dan ook de mijne(die is ook leeg):
-
-
Ik ben zelf ook benieuwd,kijken wie hier een heel mooi logo kan maken:)
Succes allemaal! -
-
@BrokenTrack
Ben het deels met je eens,i.p.v. bedelen kunnen ze werk gaan zoeken.
Maar drugs en/of drank is een verslaving,zelf al willen ze het niet dan is hun wil te sterk. -
De oude lay-out ondersteunde dat wel.
Voordat de nieuwe versie online was zat K.Rens daaran te werken,dus als wellicht dat Ismail hem een bericht kan sturen -
@Sukel
Ik ben ook een zombies fan en vond die van Black Ops al heel leuk,maar ik wil het spel niet alleen maar halen wegens de zombies maar ook voor online.
Heb de trailer gezien als het gaat om de campagne,die vond ik zeur mooi en ben nu een klein beetje van mening veranderd:) -
@Ismail
Komt dan inderdaad door je scherm resoluut,ik had ook 1024x768 en toen had ik dezelfde problemen.
Het paste allemaal niet waardoor het opgekropt werd...Ik liet Koen paar screenshots zien maar ik weet niet of hij daar nog aan werkt.