Posts by Reza

Cijfer: 8,5/10
    Positieve punten: Heel mooi en frisse lay-out,oogt gelijk op een site van deze tijd.
    Negatieve punten: De footer.
    Tips & verbeteringen: In de footer moet de tekst aangepast worden,bijvoorbeeld Laurens Kok weg doordat dat nu heel erg raar oogt om te lezen.
    Overige: ...

30 euro is inderdaad niet veel maar wel veel als je aan ICTscripters niets verdient.

Koen verdient volgens mij 50,- per maand aan ICTS en ik weet niet hoeveel daarvan al naar de hosting gaan.
    Verder heeft hij zelf ook,wat R.Jipping al zei, veel geïnvesteerd in de layout van de nieuwe versie.

Als hij dan voor een logo €30,- wil besteden uit z'n eigen zak dan snap ik dat wel:)

Veel succes,ik hoop dat er uiteindelijk een mooi logo komt.

J.Rijdes
    Bedankt voor het erop wijzen.

J.Hermans
    Het domein mafiaplace.nl is gisteren verkocht.Nu zoals ik al zei vind ik het wel een beetje aftroggelen om je een "flut" source te verkopen.
    Indien je nog geïntresserd bent voor de source en layout mag je mij PM'en.

Sorry Bramva,de domein is daarnet verkocht en ik wacht nog tot alles rond is.

Ik kan wel de source en layout verkopen maar omdat het beperkt is vind ik het een beetje aftroggelen.

kevinkrs

Ik zelf heb dan ook niet gezegd dat het OO gescript is;)
    Wellicht dat je jouw eigen criminal op de verkoop kunt zetten met je unieke opties.

Ik geef het domein en de lay-out er gewoon bij...

Ik ben momenteel bezig met een deal met iemand,dus het kan zijn dat de source heel even offline is.

Jice

Bedankt,heb het weggehaald/opgelost.

FrankY

Ik weet niet precies wat de fout is,maar je kan wel inloggen.Probeer het twee keer,dus als je de eerst keer inlogd en je wordt automatisch uitgelogd moet je het opnieuw proberen dan lukt het.

Hallo allemaal,

Ongeveer twee maanden geleden had ik samen met L.Kok een nieuw project gestart,een maffia game genaamd Maffiapoint.
    Doordat we te weinig tijd hadden en dit project eigenlijk niks opleverde hebben we het maar stop gezet.

Alles is door ons gescript aan de game behalve de captcha,de layout zelf is ook uniek en die is volgens mij door Guitar gedesigned.
    De source is niet af! Hij bezit maar paar opties die ook paar kleine fouten bevatten.

Ik heb samen met L.Kok afspraken gemaakt voordat we eraan begonnen,afspraken waarin staat wat allemaal met de source mag gebeuren.
    Hierin staat dat ik de source één malig mag verkopen en dat de koper een gebruikerslicentie krijgt.

Zoals ik al zei is alles zelf gescript maar beperkt,de source bevat fouten waaronder de login bijvoorbeeld(je moet twee keer inloggen).

Demo:
    http://mafiaplace.nl/

Inlog gegevens
    Gebruikersnaam: Demo
    Wachtwoord: 123

Let op,sommige links linken door naar een verkeerde url.Graag doorgeven zodat ik dat even kan aanpassen.

Voorbeeld code:

Het spel bevat geen administrator paneel,dit zit er wel in maar moet nog aangepast worden.
    Ook heeft het spel een clan systeem,deze is niet online omdat het ook nog behoorlijk aangepast moet worden.

Het hele "spel" is zeer beperkt en sommige opties werken niet of werken niet goed,of alleen de opmaak is er.
    Daarom geef ik ook gratis het domein mafiaplace.nl erbij.

Veiling
    Startbod: €2,50
    Opbieden met: €1,-
    BIN: €10,-

48 uur na het laatste bod.

Betalingsmogelijkheden:
    Overschrijving - Paypal - PaySafeCard(indien het €10,- is).

Ik heb proberen te zoeken wie de boef was en kwam ik nergens op uit...
    Wie wordt bedoelt met van "Goederik" naar "Slechterik"?

Is het een personage die zelf ook veel in het spel voorkwam of eentje die bij campagne 2 erin was en daarna niet meer?

@Sukel

Dat klopt,aangezien het nog hetzelfde personage is(Mason).
    Maar Black Ops speelde volgens mij in 1950 omtrent?En Black Ops 2 heeft wel verandering i.v.m. wapens wat echt in de toekomst is.

@Sukel

Ik ben ook een zombies fan en vond die van Black Ops al heel leuk,maar ik wil het spel niet alleen maar halen wegens de zombies maar ook voor online.
    Heb de trailer gezien als het gaat om de campagne,die vond ik zeur mooi en ben nu een klein beetje van mening veranderd:)