Ik heb nog drugscartel.nl voor je,PM indien interesse.
Posts by Reza
-
-
Ik vind ze allebei zeer mooi,inderdaad zou het beter zijn als die zwarte strepen er niet waren
-
http://www.phphulp.nl/php/tuto…ingen/rekenen-in-php/106/
Lees dit eens en kijk hoe ver je komt;)
Dit was overigens 5 seconden werk op Google. -
Je kan een bikini voor hem gaan halen:P
Of inderdaad een opblaaspop:P
-
Heb je al geprobeerd om wellicht je FTP wachtwoord te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?
-
Blijkbaar een hacker die het even leuk vond om alles te wijzigen.
Mogen we een voorbeeld code zien aangezien ik nu mijn twijfels krijg over de veiligheid van de source.
-
AMSTERDAM - Apple heeft in het Verenigd Koninkrijk een hoger beroep van Samsung verloren. Apple moet op de website en in kranten een advertentie plaatsen waarin staat dat de Galaxy Tab geen kopie is van de iPad.
Dat heeft een Britse rechter donderdag bepaald, zo meldt Reuters.
De rechter stelde eerder al dat de Galaxy Tab niet te veel lijkt op de iPad, vooral omdat de Samsungtablet niet 'cool' genoeg zou zijn. Apple ging in hoger beroep, maar heeft dit dus verloren.
In de originele uitspraak werd ook besloten dat Apple publiekelijk moet stellen dat de Galaxy Tab geen kopie is van de iPad. Apple moet daarvoor advertenties plaatsen op de eigen website en in een aantal Britse kranten.
De rechter heeft in het hoger beroep bovendien gezegd dat de tekst in deze advertenties niet kleiner mag zijn dan lettertype Arial 14
Bron: nu.nl/gadgets/2936835/apple-moet-samsung-vrijpleiten-van-kopieren-in-advertenties.html
Ik vind dit zelf een beetje oneerlijk en kinderachtig om zo iets te moeten doen. Een concurrent die op hun eigen website zegt: De Galaxy Tab lijkt echt niet op onze Ipad.
-
Neem contact met mij op en dan regel ik wel iets voor je.
-
Ik weet niet hoeveel je nodig hebt maar nu heb ik nog maar 0,50 Paypal,dus wil je dat dan een PB.
-
Wat zou jij verstaan onder goedkoop?
Verschillende hosting bedrijven die wel goed zijn:
Rapifia => rapifia.nl
WJ Solutions => wjsolutions.nl
Versio => versio.nl
Trans ip => transip.nl -
@H.Rayn
Ik vind hem heel mooi en ook heel strak.
Alleen mist er iets ervoor,een leuke icoon/afbeelding?Offtopic: Leuke bestandsnaam:p
-
Bump op aanvraag van TS.
-
Bump op aanvraag van TS.
-
Hierbij kan ik melden dat ik het domein succesvol in enkele seconden gekocht heb.
-
Ik bied hierbij €2,- voor het domein TBforum.eu.
Ik handel dit via PB en/of Messenger verder af. -
Inderdaad hebben ik en Fils een duidelijk gesprek gevoerd.
Ik ben inderdaad vergeten te melden dan het domein niet inbegrepen zit en ook dat het logo helaas niet in PSD formaat is.
Verder bezit niemand op dit moment gebruikerslicentie, en zal Fils nadat alles afgehandeld is de licentie ontvangen.Update
Verkoop is geslaagd helaas doordat er aan mijn kant problemen waren duurde het wat langer maar uiteindelijk is de verkoop toch geslaagd. -
Ik heb daarnet je PB beantwoord Fils en we bespreken het via de PB verder.
-
Hallo,
ik verkoop hierbij een gebruikerslicentie namens mijn werkgever/opdrachtgever de website: KoopeenTweet.nl
Ik verkoop een gebruikerslicentie voor een vast bedrag er kan dus niet geboden worden.Ik heb toestemming van mijn werkgever/opdrachtgever om dit te verkopen en indien nodig kan ik het bewijs leveren.
Ko*op*e*en*Tw*e*et is helaas verwaarloosd waardoor het de laatste tijd geen winst meer maakt,toch is het een prachtig en zeer simpel systeem.
Mensen kunnen advertenties plaatsten en zo ook hun saldo opwaarderen etc.Demo:
Gebruikersnaam: demo
Wachtwoord: demoEen gebruikerslicentie kost: €100,-
Betalingsmogelijkheden: Overschrijving
Indien ik iets vergeten ben te melden en/of er gevraagd wordt naar bewijs graag een PM zodat het topic overzichtelijk blijft,vragen mogen overigens wel gesteld worden in het topic.
-
Wellicht alles als een afgeronde hoek i.p.v. de linker kant afgerond en de rechter kant hoekig?
-