Posts by Reza

Hallo,

sinds ik van iemand hier een URL shortener heb gekocht werk ik eraan en breid ik het uit.
    Dit gaat goed en ik ben al bezig qua coding etc.

Nu heb ik twee kleine/grote bugs die ik niet opgelost krijg.
    De eerste bug heeft te maken met HTML en CSS gok ik aangezien hij niet de background laat zien.
    En de tweede bug gaat om een registratie systeem,hiervan weet ik zelf de oorzaak niet aangezien hij steeds dezelfde error geeft.

Ik zelf heb nu na drie uur hoofdpijn en daarom laat ik het door iemand anders doen.
    Je krijgt ter vergoeding helaas maar €2,50 Paypal.
    Je krijgt FTP toegang en indien nodig werken we met een klein contractje waarin staat dat ik het geld geef indien het opgelost is.

Graag zo snel mogelijk reageren aangezien dit nogal met spoed is door school.

Met vriendelijke groet,
    Reza.

@Fils

Ik ben zelf ook voor het idee van debuggen of een link waar de manier van debuggen/oplossen staat.
    Als er al gelijk een code wordt gegeven waar de oplossing staat heeft de TS er niks aan als hij er niks van leert.

Ik stuur mensen alleen naar Google als het antwoord dan ook letterlijk 5 minuten werk is.

Als iemand de moeite niet neemt of zelf te kijken wat de oorzaak of fout is dan zou alles te makkelijk zijn.
    Standaard zou ik zeggen dat je de bug moet vertalen en opzoeken zelf wat de fout is.

Dan ga je het gewoon debuggen(niet uitgebreid), je krijgt een nieuwe error en dan ga je ermee te werk.
    Maar als je om elke bug een topic zo openen en zelf geen moeite neemt zou ik dan al meer dan 500 topics openen.

Ik probeer nu niet andere mensen dom te maken maar ze te laten zien dat ze ook het konden vertalen en debuggen zodat ze er ook nog wat van leren,zo hou je ook het niveau hier hoog.

Klopt het dat PPI dan wel voor websites verschil uitmaakt?
    Aangezien inderdaad DPI voor het printen is alhoewel dat met de tegenwoordige scanners van thuis wat anders is.

Beter als je DPI hoger is,hoe hoger de DPI/PPI(zit verschil in), hoe beter de resolutie.

Aangezien het bijvoorbeeld is Pixels per inch en hoe meer hoe beter. Dit zal dan ook gelijk de bestandsgrootte verhogen maar ik denk dat dat opzich geen probleem is.
    Ik raad je aan om het op 300 DPI te zetten.

Je kan ook Webtiger of een andere bestaande open source en deze naar wens aanpassen.
    Iemand wellicht inhuren die deze opties voor je kan maken aangezien merendeels er al wel is.

Verder bezit K.Rens ook de volledige rechten van de Crime scripter source,wellicht zou je van hem een gebruikerslicentie of iets dergelijks kunnen kopen?

Dit ligt inderdaad aan je beeld instellingen,klik even bij Windows op de batterij rechts beneden in de hoek en inderdaad even mee spelen.

Gebeurd dit trouwens als je jouw laptop oplaadt dat hij een lichter beeld heeft?
    En als je dan de stekker eruit haalt dat het dan donker wordt?

Hallo,

hierbij verkoop ik weer namens mijn opdracht/werkgever een 1 product webshop.
    De webshop is gemaakt voor de verkoop en heeft dus eigenlijk niks verdiend.

Het concept is Call of Duty Modern Warfare 3,een zeer bekend en geliefd spel.
    Je kunt kiezen tot één gebruikerslicentie of de volledige rechten + domeinnaam.

Demo
    MW*3*Ko*pen.nl

Kosten gebruikerslicentie:
    De kosten van een gebruikerslicentie zijn €30,-

Kosten volledige rechten:
    Op de volledige rechten kun je bieden:

Begin bod: €50,-
    BIN: €150,-
    Veiling sluit na 24 uur van het laatste bod.

Om het even duidelijk te maken,voor €30,- heb je een gebruikerslicentie,meer niet. Voor €60,- kun je al de volledige rechten krijgen als je niet over boden wordt.

Betalingsmogelijkheden:
    Bank - Paypal(voorkeur).