Posts by Reza

@H.Rayn

ik zelf blijf daar ook op haken.
    Denk dat het met die images te maken heeft die in de bron staat.

EDIT:
    Zie net reactie van Tim,sorry voor mijn reactie.
    Het is degene waar er staat : "There is nothing on this page "

Beste,

voor school moet ik een personage kiezen die in het dagelijks leven voorkomt.
    Het kan zijn een harde werker of een luie/boze werkgever.

Dit is helaas iets wat wel vaak voorkomt en daarom gaf mijn docent mij de opdracht om iets leuks en aparts uit te kiezen.
    Ik zelf heb nu geen idee,eerst dacht ik om mezelf te verklede met een Guy Falks(niet goed gespeld) masker.
    Helaas kan ik hiermee niet echt veel,ik moet een rol kunnen spelen hiermee die vele kanten kan opgaan.

Ik wou nu vragen aan jullie of jullie enige leuke ideeën hebben voor personages.
    Het liefst iets leuks en aparts :)

Alvast bedankt!

MJorritsma

Ik heb liever dat de mensen die er tegen zijn gaan protesteren(in een hoek waar niemand last van heeft) dan dat ze websites hacken.
    Zorgt alleen maar voor meer problemen en ruzie's.

Ik ben zoals Fils zegt ook voor het feit dat je iedereen in z'n eigen waarde moet laten en met je eigen zaken bemoeien.
    Mij maakt het niet uit dat mensen roken of gokverslaafde zijn,zolang iedereen gewoon kan doen wat hij/zij wilt:)

Het probleem van onder elkaar komt omdat je van alles één link hebt gemaakt.
    Gebruik <br /> om er een enter in te brengen.

Voor het vierkantje zal ik heel even moeten Googlen.

Beste,

namens mijn werkgever verkoop ik een aantal top domein namen.

• Watchfreemoviesonline.be
      Google-adsense.eu
      Watchfreemovies.be
      Earnonline.nl

Domeinnaam 1: 823.000 zoekopdrachten
    Domeinnaam 2: 550.000 zoekopdrachten
    Domeinnaam 3: 201.000 zoekopdrachten
    Domeinnaam 4: 5.400 zoekopdrachten

Registrar:
    Allemaal Versio, een groot deel is nog een half jaar geldig.

Bieden:
    Startbod €5,-
    Opbieden €2,50

Betalingsmogelijkheden:
    Paypal(voorkeur)
    Overschrijving

Indien je het wil kopen wordt er via Skype/Messenger/ICTS gepraat en overlegd,daarna mail jij naar mijn werkgever het account waar naar toe het domein moet.

Indien er eventuele problemen voorkomen bij het onderhandelen waardoor het lang duurt krijg je het domein tbforum.eu gratis erbij,indien deze nog niet weggegeven is.

Heb je zelf de zin al vertaald?
    Of op php.net naar de functie gezocht.

Als je deze gaat vertalen weet je dat de functie verouderd is.
    Dus moet je opzoek gaan naar een functie die evengoed functioneert,dit kan je door even Google wel oplossen.

Je kan kijken of bepaalde universiteiten/hogescholen en/of scholen enquêtes hebben.
    Meestal hebben ze dit wel maar moet dit door de studenten individueel worden uitgevoerd.

L.Groot

Met ongeveer €400,- denk ik ook niet dat je erg ver komt,met een laptop/computer van €600,- á €800,- wel.

Verder denk ik dat het antwoord nee is, indien je het toch nog wil zou je moeten sparen en/of gaan werken.

Beste,

je hebt antwoord terug.
    Indien Ismail123 dit niet kan oplossen laat ik bramieboy100 dit oplossen.
    Indien hij dit ook niet kan zal ik verder opzoek gaan.

EDIT:
    De eerste bug omtrent CSS en HTML is opgelost,ik ben het liefst opzoek naar iemand die de bug op dit moment kan oplossen.
    Helaas is Ismail123 er niet wegens het offerfeest.