Ik heb nog wel iets,PM graag.
Posts by Reza
-
-
Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar.
Pas inderdaad op dat je geen arm verliest -
Hallo,
ik verkoop dit keer paar domeinen en sites.
Retwee*tthisand*win.nl(.com). Met spijt in het hart doe ik deze website weg. Hier kunnen bedrijven winacties op plaatsen. Inclusief de verkoop zit het Facebook en Twitter account erbij.
Twitter account
Facebook accountBegin bod: €350,-
BIN: €500,-
Like*skope*n.be.Met spijt in het hart doe ik ook deze website weg. De website past niet meer in mijn portfolio.Begin bod: €100,-
BIN: €300,-
Een domein naam dat bedoeld is voor een forum of iets dergelijks.Er zijn geen statistieken.
tb*forum*.eu
Verloopt op 12 februari.
Registar is TransIPVast bedrag: €1,-
Een domein naam dat bedoeld is voor een design website of een slicing site.
i*basing*.com
Verloopt op 14-11-2013.
Registar is VersioBegin bod: €15,-
BIN: €25,-
Indien nodig kunnen er referenties worden gegeven over hoe eerdere zaken gingen,alles gaat via mijn werkgever.
Vragen gelieve via PM. -
Kwa uiterlijk en geschreven teksten ziet het er goed uit.
Zeer gebruikersvriendelijk.Alleen zou ik over wat andere consoles gaan praten,een PSP begint al wat te verouderen(wil niet de mensen belachelijk maken die er een hebben).
Neem bijvoorbeeld de Xbox 360 of Wii u -
Beide gefeliciteerd!
-
-
Ik vind dat het hier best goed gaat,elk topic krijgt bijna wel + 2 reacties.
Wat ik wel merk is dat er in het weekend veel minder wordt gepost of topics gestart, maar dat spreekt voor zich.
-
Hij probeert het voor de eerste keer als je goed leest?
Voor de eerste keer vind ik hem wel mooi!
Alleen heel zwart xDJ.Rijdes gaf hem opbouwende kritiek.
Als je alleen zegt dat hij mooi is heeft de TS er niks aan.Ontopic:
Het is nu heel zwart,probeer om wat kleuren erin te brengen.
De lay-out zelf,die content box, is nu best klein. Maak het wat groter en plaatst er meer in.
Veel succes! -
Ligt eraan wat je verkoopt.
Stel je wilt een maffia game verkopen dan verkoop je gewoon WHYSIWYG.
Als er iets is wat je niet wilt verkopen daarbij meld je dat gewoon.Als je een domeinnaam wilt verkopen dan zet je er neer dat je http://www.domein.nl verkoopt.
-
Ai,komt hard aan.
Ik hoop zelf niet dat ze achter kleine sites aan gaan:S -
Breng (Connexion) vind ik echt een top bedrijf. Prima bussen, sociale chauffeurs , maar ook prima met het verstrekken van informatie. De bussen die Breng inzet rondom Nijmegen en Arnhem zijn enorm comfortabele en het gratis WiFi netwerk werkt ook goed en stabiel. Kortom, mijn complimenten aan Breng.
+1
Breng is inderdaad zeer goed en de chaffeurs zijn zeer aardig.
Helaas ben ik niet echt blij met het feit dat de maand ster-abonnementen weg gaat. -
Ik zou inderdaad gaan voor een PS3,een hele bundel voor €250,- en een los toestel voor €200,-.
Ik zou dan niet een PS VITA halen,die gaat waarschijnlijk niet lang mee(klein ding dus kan heel snel kapot gaan) terwijl een PC of een PS3 veel langer meegaan.Dus neem een PS3 of een goede PC.
-
Volgens mij mag alleen Adobe het zelf verkopen,dus goedkoper kun je eigenlijk niet vinden.
Of je download het via een welbekende versie -
Het idee erachter is wel leuk:)
Ik zou wel een andere lay-out nemen,deze geeft mij nog niet de indruk dat ik me moet aanmelden.
-
Heb je ook enige voorbeelden?
-
-
Ga mee met Fils.
Een nieuwe game is uit en om dan €60,- te betalen.
Zelfde geld dat er soms een nieuw product is(bijv. Iphone) en dat die dan in Duitsland goedkoper is met ongeveer €90,- verschil.Ik zou zeggen dat ze alles goedkoper moeten maken,zo voorkom je dat mensen het illegaal downloaden of gewoon niet halen.
Hoe minder het kost,hoe meer mensen het kopen. -
Komt die melding wel van "Je credits zijn toegevoegd?"
-
Maak gebruik van mysql_error() functie,zo kun je kijken of er wat fout gaat in de query.
-
Heb je voorbeelden?