Hoe worden de afspraken gemaakt?
Werken we met een contract?
Wie doet wat voor werk?
Posts by Reza
-
-
Omg,hoe lang gaat dit wel niet door.
-
*Wil niet zozeer reclame maken voor mijn eigen verkoop*
Indien je wilt kan ik je de lay-out van Straatjunk verkopen,krijg je ook nog eens de source erbij.
-
Ik heb het na gevraagd en de achtergrond is van een wallpaper.
Voor zover ik weet zit daar geen copyright op. -
Hallo,
hierbij verkoop ik een gebruikerslicentie van de Straatjunk.
Het is een domein gebonden script,je kunt het dus niet verder verkopen.
Ik heb daarnet de doorverkoop rechten ontvangen van Ferhat.Remory,indien nodig kan hij dit bevestigen.
L.Kok bezit zelf een gebruikerslicentie.Demo:
DEMO site
Gebruikersnaam: Demo
Wachtwoord: DemoBij aankoop:
De straatjunk source
De layout in HTML en CSS
- Gebruikerslicentie (helaas geen totale rechten over het layout)
Veiling:
BIN: €20,-
- Veiling wordt ook gehouden op Sitedeals. -
Voorheen was het voor mij heel goedkoop omdat ik maar één lijn nam en dat was het.
Ik besteedde per maand €30,-, nu de maand ster abonnementen weg zijn moet ik inderdaad twee keer zoveel betalen.Lijkt alsof 2013 slecht begint:P
-
Fijn en gelukkig nieuwjaar!
Wat zijn jullie voornemens? -
Probeer iets in je CSS met position: fixed;
Fils was iets sneller.
-
Indien je wilt kan ik voor €10,- je 100+ nederlandse volgers aanbieden.
Leveringstijd zal 24 uur zijn. -
Wilt u eens een voorbeeld Twitter account laten zien?
Zo kunnen wij zelf zien indien het niet via een bestelling is gedaan,aangezien zo iedereen het kan. -
Hierbij meld ik dat alles succesvol is gelukt.
In een paar minuten kreeg ik de source al binnen. -
Interesse,heb zelf nog paar vragen over de doorverkoop rechten.
Ik contacteer u via Skype.
-
Redelijk veel mensen nog online:)
Niks te doen of geen slaap
-
Nee zolang hij geen werkelijk bewijs heeft tot het doen van kan je niks maken, als ik nu gil 'Ik ga ICTs een DDOS geven' is dat ook geen echte bedreiging.
Wordt misschien wel serieus genomen maar zolang je het niet uitvoert zal er weinig gebeuren, er zijn natuurlijk grenzen van aangifte.Als jij komt met 'Iemand bedreigt met een DOS aanval, dan zegt de politie ook ja en wat moeten wij doen hieraan?
DOS is illegaal maar zolang je dit niet doet is er geen reden tot paniek, hij zal toch altijd eerst al je gegevens moeten hebben.Wellicht dat dit de TS ook kan helpen en ook anderen.
Laatst was er iemand die zich voor deed als Anonymous en die vertelde in een bericht dat onder andere de grote provider(KPN,Ziggo etc.) offline zouden gaan liggen door middel van een DDOS.
De providers hadden toen extra man ingehuurd in geval dat er iets zou gaan gebeuren,uiteindelijk bleek het een jongen te zijn die een geintje maakte.Toch hebben de providers hem aangeklaagd,dit heeft dan toch geen nut?
Of zie ik dit nu verkeerd? -
Bedankt Bramva voor de €0,20 Paypal.
Topic mag gesloten worden.
-
Hallo,
voor een bestelling heb ik 20 cent Paypal nodig.
Zou iemand dat mij willen geven?
-
Graag een stuk voorbeeld code.
-
Ik gok dat je zelf wel een upload script kan vinden.
Indien je dat hebt kun je gebruik maken van de rename() functie van PHP,onderstaande is een link. -
-
Is dit inclusief de techniek die er bij komt kijken om deze likes / followers te leveren?
Met vriendelijke groet,
Maks JorritsmaIs dit inclusief de techniek die er bij komt kijken om deze likes / followers te leveren?
Met vriendelijke groet,
Maks JorritsmaDe techniek die hierbij gebruikt wordt is een welbekende site,zelf vertel ik die niet hier zomaar openbaar.
De site/leverancier is betrouwbaar en gebruikte ik zelf ook,bij aankoop wordt zijn naam geleverd.