Posts by Reza

Omdat ik graag later in de toekomst wat meer met cookies ga "spelen" en wellicht ook advertentie's ga gebruiken dacht ik dat het nu al goed is als ik begin met de cookie controle.

Het script zelf maak ik zo goed als in orde alleen zit ik te twijfelen over de plaats.
    Ik zelf heb het nu op de footer gezet en als je scrolt scrolt het met je mee.

Maar wat is volgens jullie de beste plaats en minst irritante plek voor een Cookie controle, aangezien ik wel sites ben tegenkomen waar in melding daarvan heel irritant is.

Opzich is het wel een goed opbouwend deuntje.

Zelf vind ik dat je die ene beat die begint verkeerd hebt gekozen,kies een andere beat uit en plaats dit allemaal erop.

Ik heb het dan ook over de geschreven inhoud,je werkt volgens mij met Banditi/Osbanditi of dergelijke.
    Aangezien $variabel->naam in het heden niet meer vaak voorkomt.

Heb je tips om het te beveiligen dan?? dat onoverzichtelijk weet ik maar daar werk ik langzaam aan, mijn vorige dingen zijn nog erger.

En nu heb ik ineens de volgende errors te pakken

Code
    Notice: Undefined index: bedrijf1 in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 79

Notice: Undefined index: bedrijf2 in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 80

Notice: Undefined index: bedrijf3 in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 81

Zoek op Google op de trim() functie en de mysql_real_escape_string.
    Zoek ook verder op over hoe je formulieren maakt in PHP, aangezien wat jij nu hebt gedaan niet klopt. Ik heb globaal gekeken en kan nergens iets vinden over dat ze wel klikken op het formulier.

Zet achter elke query or die (mysql_error()) of maak een foutafhandeling error. Aangezien je nu heel veel fouten kan maken,leer het niet vanuit een oude crime source,begin vanaf nul en bouw het op. Nu leer je namelijk veel fout.

Op regel 51 mist een ";" aan het einde.

Verder is het script niet heel erg veilig,is het nogal onoverzichtelijk.
    Wellicht om er meer commentaar in te zetten.

Zelf vond ik het ook raar aangezien ik dacht dat CP/ICTs Pokemon volledig wou afsluiten.
    Ik weet niet meer precies wat de volledige reactie van de beheerder/administrator was,maar wel dat dat ongeveer het antwoord was.

Zelf heb ik dit ooit aan een administrator/beheerder via PM ook gevraagd.

Er werd toen overlegd met K.Rens en kwam uiteindelijk uit dat hierover geen probleem is.

Wellicht beter als je de foutmeldingen hier post en zelf gaat debuggen etc.

Ik gok dat je met "dingen toevoegen" updates bedoeld,indien je dit wilt zul je een programmeur moeten inhuren

Sorry Thjeu ik ben niet heel erg duidelijk geweest,mijn fout.

Het wijzigen van de website titel lukt wel maar indien ik naar de producten ga wordt de website titel veranderd naar de product naam.
    Ik wou dat graag wijzigen naar:

Product naam l Website titel.

Bedankt voor je reactie.

Hallo,

voor een klant wil ik nu graag zijn website titel veranderen als hij op zijn website bij een product is.
    Op dit moment is de titel zo:

Citaat

Computer & Accessoires

Nu wou ik ervan maken:

Citaat

Computer & Accessoires l Naamwebsite.nl

Ik zelf heb niet heel veel ervaring met Opencart en heb geGoogled met helaas de verkeerde resultaten.
    Mijn vraag is nu of dit mogelijk is om aan te passen in het administratie systeem of dat dit in het systeem zelf moet gebeuren.

Bij voorbaat dank,
    Reza.