Posts by legendd
-
-
ik kan je er 1 bezorgen maar je hebt volgens mij het budget er niet voor ..
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Zie dit maar eens
(is wel in engels)
-
-
-
Jij kan zelf de legen mysql downloaden !!
Zonder er voor te betalen etcIndien je de volledige hebt, kan dit gebeuren
-
hij wilt enkel zijn titel veranderen, dus het hoeft niet echt helemaal van extentie te veranderen, maar hij moet wel in al zijn bestanden die in het script zijn index.html naar homepage.php veranderen anders kan het voorkomen dat de website niet werkt en zeker als je met een groot script werkt.
-
Het werkt niet omdat in je andere bestanden nbaar het bestand index.html verwijzen ze moeten dan allemaal naar homepage.php verwijzen, dan zal het wel werken.
-
Ik weet wat je bedoelt,
Open je public_html in filezila daar zie je een bestand index.html, klik met je rechtermuisknop daarop en klik op hernoemen, verander dit dan in homepagina.php
en klaar.MVG
-
Ik vind het geen van beide gemakkelijk
ben er nog nieuw in, maar ik zal zien wat ik er van maak.
Bedankt voor de reacties
MVG
-
-
Ok, dankjewel
Ik zal het eens proberen
-
BEste
Ik zoek een script die het volgende doet:
Als ik op een plaatje klik word deze vergroot geopend.
Ik heb hier blijkbaar een CSS deel van nodig en een het script gedeelte en nog een javascript.Nu ik heb een paar van die op google gevonden maar ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen?
Aub meer uitleg?
-
-
-
-
wat denk je zelf?
uiteraard niet hé .. -
wallie verdwijnt volledig volgens mij, dus er komt gewoon een nieuw systeem
miss nog makkelijker
-
-
jah dat zeker