Posts by legendd
-
-
mooi om te horen
normaal hoor ik het topic te sluiten, niet ? :pbij deze :slotje::slotje::slotje:
-
Ik wil niet nerdy klinken :p
je cirkel (als hij perfect is) is die 360 graden
als je die 360 / 60 = 6
Dus je zal telkens 6 graden moeten opschuiven.Is je algemene kennis - het kan ook dat ik het verkeerd heb, andere kunnen het nagaan ;).
PS: Je cirkel moet echt perfect rond zijn
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.08.11 16:23:30:
die 6 die je dan uitkomt is 1 seconde -
werkt bij mij normaal
jammer genoeg
-
Er stond op de website iets van API, dus ik dacht dat dan wel zo zou moeten, maar is normaal gezien een PHP, maar HTML is even goed
Heb je zo iets ? Of minstens een voorbeeld hiervan? -
Geachte
Ik heb hulp nodig met sponsorpay, ik weet niet hoe ik de API moet gebruiken?
Kan iemand mij het script (als hij/zij dit heeft) doorsturen, ik bewerk het wel- Beetje extra hulp zou ik ook waarderen
Het gaat om een online browsergame (http://www.mafiaforce.nl) -
Ja dat weet ik, maar is niet erg
-
Het gaat inderdaad om een prepaid visa card, en je hoeft niet 18+ te zijn
-
Omdat als ik in een webshop aankom die uit US is of uit UK, kan ik daar enkel met een kredietkaart betalen
Dus dan heb ik dit nodigMVG
-
geen paysafecard / wallie !!
ik moet echt een kredietkaart (voor online aankopen)
-
Voor je GSM neem je best contact op met t-mobile
Voor je sim neem je best contact op met studentenmobielin ieder geval bel je best beide partijen op
MVG
-
Beste
Maak eens een schatting hoeveel zou het kosten om een script als goalll.nl te laten maken?
Ik bedoel ZONDER design, enkel en alleen het scriptMVG
-
je kan van andere sources die te downloaden zijn, die kopiëren, bewerken, uploaden en klaar
-
beste
Weten jullie waar ik zo een prepaid kredietkaart kan kopen IN BELGIE, ik kan wel prepaid kopen maar dan moet dan is dit echter een echte kredietkaart, ik wil meer zo iets als http://www.3vcash.nl
Wie kan mij er bij helpen?MVG
-
Je topic wordt sowiezo gesloten, dit mag niet
-
das nog duurder dan je voorganger xD
-
Daarbij, je zegt 0.05 per like terwijl het minimaal 0.08 is !?
Als je het totaal bekijkt, is het nog eens duur ook.
-
Ik versta enkel "t leve is ne bitch"
Voor de rest versta ik NIETS!!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.08.11 17:55:07:Citaat van FreakALeakIk versta er geen klap van, maar dat komt omdat ik het Limburgs nog maar net kan verstaan, dus laat staan zoiets als dit uit België.
De clip zelf ziet er goed uit.
Miss moet die gwn lere prate ? :p -
@ az
Dat is uiteraard ook waarzeker ook vragen aan de helpdesk
-
SkyNet
Voor een deel ben ik het eens met tjeckit.Ik heb zelf een blackberry torch, en netzo goed kan deze gestolen worden, deze smartphones zijn DUUR, en heel aantrekkelijk voor de potentionele dieven :p
Dus zoals hij het zegt "dat heb je ervan"
Ik let daarom ook zeer zeer goed op mijn GSM@rickdown, die verzekering is maar niets, je krijg uiteraard ook niets terug van hun, maar miss nog aangifte doen en ZEKER de helpdesk contacteren
Met vriendelijke groeten.